Μετά από τις δηλώσεις του προέδρου της FIA, Jean Todt, να ακόμα ένα νέο που διαβάζουμε με ευχαρίστηση. Τα νέα έρχονται από την Ισπανία και πιο συγκεκριμένα από τη Βαλένθια.

Οι διοργανωτές του Ευρωπαϊκού Grand Prix στη Βαλένθια προσπαθούν απεγνωσμένα να απαλλαγούν από το συμβόλαιο που έχουν υπογράψει για αγώνες Formula 1.

Αυτό αναφέρει η ισπανική εφημερίδα, El Periodico, γράφοντας επίσης, ότι ο περιφερειακός πρόεδρος της Βαλένθια, Francisco Camps, έχει διαπιστώσει πως το λιμάνι της πόλης δεν μπορεί να αντέξει τα ετήσια τέλη και τα έξοδα της διοργάνωσης.

Στο περιθώριο του αγώνα τον Ιούνιο, ο Bernie Ecclestone ρωτήθηκε για το αν το συμβόλαιο που έχουν υπογράψει οι υπεύθυνοι της πίστας (μέχρι το 2012) μπορεί να σπάσει, με τον 80χρονο να τους λέει “κατηγορηματικά όχι”.

Η εφημερίδα γράφει πως οι διοργανωτές δαπανούν €30.000.000 για τον κάθε αγώνα, και άλλα €18.000.000 στη εταιρεία του Bernie Ecclestone, μαζί με το κόστος για την αποδόμηση της διαδρομής.

Το κακό (καλό για εμάς) είναι ότι τα εισιτήρια καλύπτουν μόνο τα €10.000.000. Το 2008 στον πρώτο αγώνα πουλήθηκαν 112.000 εισιτήρια, ενώ φέτος μόλις 75.000.

Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες ο Ecclestone δήλωσε ότι μπορεί να βρεθούν εναλλακτικές λύσεις, με την εφημερίδα να υποστηρίζει ότι γίνονται διαπραγματεύσεις με την πίστα της ισπανικής πόλης Alcaniz, αλλά και με το Portimao της Πορτογαλίας.

Παράλληλα, έχει αναφερθεί ότι η δήμαρχος της Βαλένθια, Rita Barbera, πραγματοποίησε συναντήσεις με την ομάδα της Ferrari για τη δημιουργία ενός θεματικού πάρκου στην πόλη. Κάτι αντίστοιχο με αυτό που υπάρχει στο Abu Dhabi δηλαδή.

[Πηγή: motorsport | Photo copyright: Peter Fox/Getty Images]

  • to kalo gia mas?? η πίστα της βαλένθια είναι απο τις πιο ωραίες πίστες στο καλεντάρι..

  • Ωραία ναι, προσπεράσεις όχι! αυτό είναι το θέμα!

  • η άποψη των εμπλεκομένων για τη πίστα του european gp (valencia) :
     
    http://www.formula1.com/news/headlines/2010/6/10926.html

    η βαλένθια είναι street circuit. αυτού του είδους οι πίστες είναι φτιαγμένες για να εντυπωσιάζουν περισσότερο, και λιγότερο να πληρούν προδιαγραφές αγώνων f1 ( όπως το μονακό, η αυστραλία και η σιγκαπούρη).

  • υ.γ. θυμάμαι λάθος, ή φέτος τερμάτισε πρώτος ο φέτελ με κολλημένο το χάμιλτον απο πίσω, και το κομπαγιάσι να έχει ξεφυλίσει 2-3 (αλγκεσουάρι κλπ) στους τελευταίους γύρους?

    • Sound_Of_Madness (Χρήστος)

      Σωστά θυμάσαι. Φέτος τερμάτισε πρώτος ο Vettel με τον Hamilton κολλημένο από πίσω αλλά να μη μπορεί να προσπεράσει και έναν από τους καλύτερους overtakers IMO στο σπορ, τον Kobayashi, να προσπερνάει Alonso-Buemi με ελαστικά κατά 200 km φρεσκότερα στους τελευταίους γύρους.
       
      Το θέμα περί glamour ας μην το ξανααναλύσουμε.

  • Και το Abu Dhabi είναι θεαματική πίστα αλλά τι σου αρέσει περισσότερο να βλέπεις;;;; αγώνα στο Abu Dhabi ή στο SPA;;;;;;;;;

     

    :D :D :D

    • to spa είναι απόλυτο race track! πας για να προσκυνήσεις!
      (απο οτι θυμάμαι, καπου διάβασα όμως οτι στην f1 σκέφτονται να το αφαιρέσουν).

  • Mika

    Na fygei h Valencia apo edw!!Na paei allou!!!
    An ki opws leei o Bernie,tha th fame sth mapa mexri to 2012, kai meta as mh tous ananewsei to symbolaio!!!
    (kati mou leei pws ki aytoi tha kanoun oti mporoun gi ayto!!!!)

  • johnnyxp64

    καλα να παθουν αγωνα σε πολη δε θελουν φατε τα τωρα! ας κανατε πιστα που θα κοστιζε πολυ λιγοτερο!

  • Δεν γίνεται να κάνουνε μια νέα πίστα σαν το Spa;;;; τόσο δύσκολο είναι;;;
    Επίσης, ας γίνετε μόνιμα ο αγώνας στο Nurburgring, ως το Ευρωπαϊκό Grand Prix. Εκεί, παρά στην βαρετή Βαλένθια

    • Mika

      Mazi sou!Makari!!

  • craptain

    Δεν χρειάζεται να φτιαχτούν νέες πιστες σαν το spa υπάρχουν ήδη κορυφαίες πιστες αλλα λόγο πολιτικής και συμφερόντων δεν χρησιμοποιούνται πχ Elkhart lake στην Αμερική που γίνετε αγώνας ALMS και Σαν Luis στην Αργεντινή που γίνετε αγώνας FIA GT1…αν και για την δεύτερη έχω επιφυλάξεις ως προς την ασφάλεια. Πάντως κατά την γνώμη μου 4-5 πιστες street circuit σε ένα σύνολο 20 πιστων είναι λογικός αριθμός.

    • Η δουλειά είναι ότι ο Bernie θέλει νέες αγορές, και δημιουργεί εκεί πίστες.