Η σχέση των δύο μεγαλύτερων εταιριών του VW Group φαίνεται ότι είναι τεταμένες αφού σύμφωνα με την γερμανική έκδοση των Financial Times οι δύο εταιρίες δεν συμφωνούν με τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσουν στα EV (ηλεκτροκίνητα) αυτοκίνητα τους.

Οι λεπτομέρειες είναι περιορισμένες αλλά οι Financial Times αναφέρουν ότι η Audi θέλει να αναπτύξει μόνη της, ανεξάρτητα από την Volkswagen τα ηλεκτρικά οχήματα της. Σε αυτό, το VW Group φαίνεται να διαφωνεί αφού βρίσκει την ιδέα “παρακινδυνευμένη” και “αναρχική”. Δεν είναι κρυφό ότι το Group θέλει να αναπτύσσει κοινές πλατφόρμες για όλες τις εταιρίες της ώστε να μειώνεται το κόστος.

Η Audi αντιδρά ειδικά για το A1 e-tron στο οποίο έχει τοποθετήσει έναν μικρό Wankel κινητήρα ώστε να φορτίζει τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα. To VW Group φαίνεται να μην θέλει τον Wankel κινητήρα αυτή τη στιγμή αφού θα είναι μια δαπανηρή κίνηση. Μάλιστα θα ήθελε να τον αναπτύξει κάποια στιγμή στο μέλλον σε συνεργασία με μία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που θα έχει περισσότερες γνώσεις πάνω του, όπως είναι η Mazda. H Audi αντιδρά και δηλώνει ότι τον θέλει όπως και να έχει στο A1 e-tron.

Όπως ξέρεις το A1 e-tron παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση της Γενεύης και διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα 75 kW (102 ίππων) με 24 κιλά ροπής, εγκάρσια τοποθετημένος στο μπροστά μέρος. Ο κινητήρας είναι σε θέση να παράγει συνεχόμενα 45 kW (61 άλογα) με 15 κιλά ροπής και τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 12 kWh συνολικού βάρους 150 κιλών. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για 50 χλμ ενώ διαθέτει και ένα μικρό περιστροφικό κινητήρα εσωτερικής καύσης 254cc (τύπου Wankel) ο οποίος μπορεί αναλαμβάνει τον ρόλο του φορτιστή των μπαταριών σε περίπτωση που χρειαστεί, αυξάνοντας την αυτονομία στα 250 χλμ

[Πηγή: Deutschland Financial Times | via: Auto Motor und Sport]

  • GEORGE M.

    Ωραίο θέμα μπράβο!
    Μακάρι να περάσει της Audi γιατί θα εξελιχθεί περαιτέρω ο wankel ενώ ο συνδυασμός του με ηλεκτροκινητήρα δεν νομίζω ότι έχει υπάρξει μέχρι τώρα. Από την άλλη δεν είναι βέβαιο ότι ο Dr. Martin Winterkorn (προέδρος της Volkswagen με φρέσκεια την επανεκλογή του) θα επιτρέψει…αναρχικές ιδέες στον όμιλο σε βάρος της μεγιστοποίησης των κερδών των μετόχων.

    • σιγά μην γίνει της audi… όταν παίζονται χρήματα στην μέση πάντα βρίσκουν λύση ;)

  • vasilis

    H VW TROEI TA PAIDIA THS KEROS HTAN NA TA BALI ME THN AUDI KAI MAKARI NA PERASI THS AUDI ETSI OSTE NA KATALABOUN KAI OI ALLI TOY OMILOU OTI PREPI NA SIKOSOUN KEFALI KAI OXI NA KANOUN PANTA OTI LEEI H VW. TA PIRAMATA AS TA KRATISI GIA TON EAYTO THS KAI AS AFISI KAI TOYS IPOLIPOUS NA EXOUN TO DIKEOMA TIS DIAFORETIKOTITAS.

    • Εγώ μαζί σου είμαι αλλά όταν ανήκεις κάτω από ένα group δυστυχώς δεν μπορείς να προχωρήσεις έτσι

  • johnnyxp64

    σιγα ρε παιδια την καινοτομια 50 χιλιομετρα αυτονομια και με τον wankel αλλα 200! σιγα τα αυγα! αυτο που θελει κανει η jaguar με τις τουρμπινες ειναι θεαματικο και αυτο που κανει η Volt! οχι το χαζο cevrollet volt.
    ειναι κοροιδια να πληρωσεις χιλιαδες ευρω για μια αυτονομια που δεν ξεπερνα τα 600χιλιομετρα την σημερων ημερα! και σκεψου να ζεις στην αμερικη η αυστραλια που δεν εχει ρευμα για χιλιαδες μιλια (metajy tvn politeivn) ! εκει αυτα τα αμαξια τι θα κανουν? θα τα σπροχνουν!
    το μελλονξ ειναι στο υδρογονο αλλα λογικα και το πνιγουν οι πετρελαικες! τα ηλεκτρικα ακομα και αυτα εχουν μελλον μρποστα τους ΜΟΝΟ αν οι μπαταριες 2πλασιασουν το capacity και εχουν μονιμα ενα ιδος γενητριας πανω τους π.χ ηλιακη ή εολικη Αφου το ριμαδι τρεχει μπορει να εχει και φτερωτή να γυριζει και ο αερας που μπαινει στο αμαξι να μην ψυχει μονο Αλλα να στρεφει και ανεμογεννιτρια!!!! σκεφτητετο! οσο οδηγεις τοσο φορτιζει!!!!!!!


    ρε μπας και το πατενταρω σαν ιδεα? σας εχω μαρτηρες Ε αν το βγαλει καιμια βιομηχανια να ειστε μαζι μου! :D

    • vasilis

      TO THEMA MAS EINAI AN EINAI KENOTOMO AYTO POU KANI H AUDI H MIPOS OTI PAI KONTRA STIN VW? OSO GIA TIN PATENTA SOU TIN EXEI ANAKALIPSI ALLOS EDO KAI 40 XRONIA http://www.chemistryland.com/CHM107/Energy/EnergyQuiz.html

    • johnny στην πήραμε ! Φτου :D :D :D :lol:

    • δεν στέλνεις την ιδέα για πατέντα καλύτερα! αυτοί δεν καταλαβαίνουν από τέτοια! :D

    • johnnyxp64

      δεν ξερει αυτος δεν το εφαρμωσε σωστα εγω θα βρω την λυση :P
      μην γραφεις ρε συ με κεφαλαια! ζαλιστικαμε!
      οσο για το θεμα μας πολυ κουβεντα για το τιποτα.
      αυτο που θελει η audi ειναι να πει να ξερεις το βρηκαμε εμεις να μην παρεται ποσοστο κερδον ! ειναι δυνατον? αμα εισαι υπαλληλος καπου και εχεις μια γαματη επαναστατικη ιδεα και την λες στα αφεντικα σου τι περημενεις? να σου πουνε οκ προχωρα το εμεις θα σε βοηθησουμε και τα κερδη δικα σου? η τελος παντων 30/70? ποτε!
      η μαμα εταιρεια θελει γενικοτερα να ελεγχει τι κανουν τα “παιδια” της! και οι 2 αποψεις ακουγοντε σωστες αλλα μπορει να βρεθει λυση αν υποχωρίσουν λιγο και οι 2 τους!

  • Mika

    Akousthkan swstes apopseis,ki egw pisteyw pws tha ta broun kapou sth mesh..
    Mou ekane ki emena foberh entypwsh h xrhsh Wankel sto A1 e-tron,sigoura einai kati kainotomo gia thn Audi pou den exei peira se tetoia themata,gia na to dialepksan sigoura tha eidan pws einai h beltisth lysh se sxesh me ena symbatiko benzinokinhthra..
    Opws symbainei omws se oles tis periptwseis,ayto pou krataei to maxairi kai moirazei, synhthws epikratei…
    Thewrw pws einai oligon moufes ki yperbolikes oles aytes oi dhthen kontres, tha doume omws ti ekseliksh tha exei to thema…

    • johnnyxp64

      ετσι ετσι μια ζωη λιγο υπερβολη για λογους Publicity

    • Mika

      Thymizei deltio tou STAR: Sfaxthkan, den miliountai Menegakh Latsios meta to diazygio…!
      :D