Η σχέση των δύο μεγαλύτερων εταιριών του VW Group φαίνεται ότι είναι τεταμένες αφού σύμφωνα με την γερμανική έκδοση των Financial Times οι δύο εταιρίες δεν συμφωνούν με τη στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσουν στα EV (ηλεκτροκίνητα) αυτοκίνητα τους.

Οι λεπτομέρειες είναι περιορισμένες αλλά οι Financial Times αναφέρουν ότι η Audi θέλει να αναπτύξει μόνη της, ανεξάρτητα από την Volkswagen τα ηλεκτρικά οχήματα της. Σε αυτό, το VW Group φαίνεται να διαφωνεί αφού βρίσκει την ιδέα “παρακινδυνευμένη” και “αναρχική”. Δεν είναι κρυφό ότι το Group θέλει να αναπτύσσει κοινές πλατφόρμες για όλες τις εταιρίες της ώστε να μειώνεται το κόστος.

Η Audi αντιδρά ειδικά για το A1 e-tron στο οποίο έχει τοποθετήσει έναν μικρό Wankel κινητήρα ώστε να φορτίζει τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα. To VW Group φαίνεται να μην θέλει τον Wankel κινητήρα αυτή τη στιγμή αφού θα είναι μια δαπανηρή κίνηση. Μάλιστα θα ήθελε να τον αναπτύξει κάποια στιγμή στο μέλλον σε συνεργασία με μία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που θα έχει περισσότερες γνώσεις πάνω του, όπως είναι η Mazda. H Audi αντιδρά και δηλώνει ότι τον θέλει όπως και να έχει στο A1 e-tron.

Όπως ξέρεις το A1 e-tron παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση της Γενεύης και διαθέτει ένα ηλεκτροκινητήρα 75 kW (102 ίππων) με 24 κιλά ροπής, εγκάρσια τοποθετημένος στο μπροστά μέρος. Ο κινητήρας είναι σε θέση να παράγει συνεχόμενα 45 kW (61 άλογα) με 15 κιλά ροπής και τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 12 kWh συνολικού βάρους 150 κιλών. Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για 50 χλμ ενώ διαθέτει και ένα μικρό περιστροφικό κινητήρα εσωτερικής καύσης 254cc (τύπου Wankel) ο οποίος μπορεί αναλαμβάνει τον ρόλο του φορτιστή των μπαταριών σε περίπτωση που χρειαστεί, αυξάνοντας την αυτονομία στα 250 χλμ

[Πηγή: Deutschland Financial Times | via: Auto Motor und Sport]