Το 2010 η F10 σε πολλούς αγώνες υστερούσε σε αεροδυναμική απόδοση της RB6, όπως και της MP4-25 σε μερικούς. Έτσι οι Ιταλοί προχώρησαν σε αναδιάρθρωση του αεροδυναμικού τμήματος, όπως και σε μερικές αναβαθμίσεις των αεροδυναμικών σηράγγων.

Αυτά δήλωσε ο επικεφαλής σχεδίασης, Νικόλας Τομπάζης, στο γερμανικό περιοδικό Sport Bild.

Κυρίως στον τομέα της αεροδυναμικής, το μονοθέσιό μας δεν ήταν τόσο καλό όσο της Red Bull. Για το λόγο αυτό προβήκαμε σε αναδιάρθρωση του τμήματος της αεροδυναμικής, όπως και στην αναβάθμιση της αεροδυναμικής σήραγγας και ξεκινήσαμε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα ανάπτυξης.

Και φυσικά επιδιώκουμε να έχουμε νέα και καινοτόμα κατασκευαστικά στοιχεία.

Με αυτές τις αλλαγές η Ferrari ελπίζει να φτάσει σε αεροδυναμική απόδοση την Red Bull.

Περιμένουμε ένα αρκετά μεγάλο βήμα προόδου για τον πρώτο αγώνα. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες ανάπτυξης.

[Πηγή: f1network | Photo copyright: Paul Gilham/Getty Images]