Το σήριαλ της πώλησης της Alfa Romeo συνεχίζεται. Την περασμένη εβδομάδα τόσο ο πρόεδρος της Fiat Auto, John Elkann όσο και ο CEO της Sergio Marchionne στο Detroit δήλωσαν ότι η Alfa Romeo δεν πωλείται αλλά η Volkswagen φαίνεται ότι ακόμη την ονειρεύεται. Επίσημα μπορεί να συμβαίνουν αυτά, αλλά παρασκηνιακά φαίνεται ότι υπάρχουν συζητήσεις μεταξύ των δύο εταιριών για την πιθανή πώλησης της Alfa Romeo από την Fiat στο VW Group. Manager της Volkswagen, δήλωσε το Süddeutsche Zeitung ότι οι συζητήσεις έχουνε προχωρήσει τόσο και ότι βρισκόμαστε μόλις μερικές εβδομάδες πριν την επίσημη ανακοίνωση της συμφωνίας αυτής!

Ο Sergio Marchionne τον περασμένο μήνα δήλωσε ότι ήταν αντίθετος σε μια τέτοια κίνηση, αλλά ο John Elkann, κληρονόμος του Gianni Agnelli, συνειδητοποιεί ότι η πιθανή πώληση της Alfa Romeo μπορεί να φέρει πολλά δις στα ταμεία του ομίλου. Η Fiat θα επενδύσει αρκετά δισεκατομμύρια στην Chrysler μέσα στα επόμενα χρόνια, που πλέον κατέχει το 25%, χρήματα που δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή και όπως καταλαβαίνεις είναι δύσκολο να επενδύσει και χρήματα στο “προβληματικό παιδί” της, την Alfa Romeo.

Βέβαια υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις, όπως η πώληση ενός μέρους της Ferrari ή η πώληση της Magnetti Marelli αλλά το Fiat Group τις θεωρεί λιγότερο ενδιαφέρουσες σαν επιλογές. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ενώσεις των εργαζομένων της Alfa Romeo συμφωνούν σχετικά με την πιθανή πώληση της Alfa στην VW.

Από την άλλη, στο Wolfsburg, φαίνεται ότι έχουνε πάρει ζεστά το θέμα και τόσο ο CEO του ομίλου, Martin Winterkorn όσο και ο πρόεδρος Ferdinand Piech, επιθυμούν διακαώς την εξαγορά αυτή. Η Alfa Romeo, θα μπορούσε άνετα να καλύψει το κενό ανάμεσα στην Seat και στην Audi.

Αν τελικά γίνει η εξαγορά αυτή, τι θα γίνει με τα μοντέλα της Alfa; Καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν αρκετά κοινά μοντέλα με αυτά της Volkswagen. Σίγουρα τα MiTo και Guillietta δεν κινδυνεύουν αλλά σχεδόν όλα τα υπόλοιπα μοντέλα (GT, Brera, Spider, 159) πιθανότατα θα “πεθάνουν”. Τι θα γίνει όμως με την νέα Giulia η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2012, αλλά και το νέο SUV; Η VW θα έχει αρκετό χρόνο ώστε να αναπτύξει αυτά τα μοντέλα. Το τι θα γίνει τελικά με την Alfa είναι κάτι πού μόνο οι διοικήσεις των δυο εταιριών το γνωρίζουν. Όπως και να έχει οι Alfisti σε όλο το κόσμο δεν νομίζω ότι χαίρονται και πολύ με την κίνηση αυτή.

[Πηγή: Sueddeutsch, Thetruthaboutcars]

  • gazokiller

    να πέσει φωτιά να τους κάψει αυτους που σκέφτονται να πουλήσουν την alfa στο πιο αντιπαθητικό group κ με τα πιο απαίσια αυτοκίνητα στο πλανήτη…

  • ΓΙΩΡΓΟς

    Καποιες σκεψεις πανω στο αρθρο
    α) Γερμανικο δημοσιευμα της ποιας? (οι Ιταλοι τι λενε?)
    β) “προβληματικο παιδι” η alfa?? (ειδικα εδω και 2 χρονια?)
    γ) κενο μεταξυ seat και audi??? (η VW που τοπποθετειται δηλαδη?)
    Ελπιζω να μην βλεπουν τοσο κοντοφθαλμα οι αγαπητοι γειτονες και να ξεπουλησουν το πουλεν τους κατα τη γνωμη μου αυτη την περιοδο

  • GEORGE M.

    Το καλοκαίρι και ιδιαίτερα στο τεύχος αυγούστου είναι συνηθισμένο να μπαίνουν ειδήσεις εντυπωσιασμού, παράλληλα πρόσφατα ανακοινώθηκε η αλλαγή της διεύθυνσης στο μεγαλύτερο ιταλικό περιοδικό το Quattroruote, και ο Tedeschini που αποχωρεί ίσως θέλησε να κάνει και ένα δώρο στον φίλο του Walter De Silva αντιπρόεδρο με ευθύνη design & product του ομίλου Volkswagen και γνωστό alfista.
    ‘Ετσι το περιοδικό αναφέρεται σε μια ανθέρμανση των επαφών ανάμεσα σε Volkswagen A.G. και Fiat S.p.A. για τη πώληση της Alfa Romeo, η Volkswagen τα τελευταία χρόνια έχει προσλάβει πολλά στελέχη καταγωγής Alfa τα οποία καταλαμβάνουν κορυφαίες θέσεις στο management του ομίλού, πέρα από το De Silva που αναφέρθηκα θα αναφέρω άλλους δύο ανάμεσα σε πολλούς..όπως ο Wolfgang Egger σήμερα κεφαλή του design για Audi-Lamborghini-Seat και ο Luca De Μeo υπεύθυνος marketing του ομίλου Volkswagen.
    Στο περιοδικό αναφέρεται και η πιθανή γκάμα της Alfa Romeo υπό τη Volkswagen A.G.
    -νέα MiTo βασισμένη στο Α1(ή στο Polo ή στο Ibiza αν θέλετε μια και όλα το ίδιο πάτωμα έχουν…) 3θυρη και 5θυρη
    -νέα Giulietta βασισμένη στο επόμενο A3(MQB) 3θυρη,5θυρη και Cabrio
    -μεσαίο 4θυρο και Sportwagon βασισμένο πάντα στο MQB(άλλωστε τις περασμένες μέρες η VW παρουσίασε ένα νέο DDCT για εγκάρσια τοποθετημένα κιβώτια για ροπή ως 600ΝΜ)
    -ναυαρχίδα βασισμένη στο πάτωμα MLB, με άλλα λόγια στα μηχανικά μέρη των Α6/Α7 άρα προσθιοκίνητο/τετρακίνητο με κινητήρα στα διαμήκη
    -Spider & Coupe κεντρομήχανα πισωκίνητα βασισμένα στο πάτωμα Bluesport/356/R4
    -υπεραυτοκίνητο κανονικής παραγωγής βασισμένο στα μηχανικά μέρη R8/Gallardo μια σύγχρονη 33 stradale με άλλα λόγια

    Στο δια ταύτα:
    Το αρθράκι του quattroruote δεν αποτελεί επινόηση του Tedeschini, προκειμένου να πουλήσει πέντε φύλλα παραπάνω, κάνοντας ταυτόχρονα αβάντα στον καλό του φίλο De Silva, αλλά δωράκι του τελευταίου στον πρώτο, ενόψει της αποχώρησης του κολλητού του Walter από τη διεύθυνση του περιοδικού. Αυτό από μόνο του λέει πολλά τόσο για την αξιοπιστία του, όσο και για τους σκοπούς που εξυπηρετεί.
    Βέβαια το άρθρο δεν μπορεί να προχωρήσει σε περισσότερες λεπτομέρειες ούτε να πάρει θέση, αλλά τονίζει για μια ακόμα φορά ότι η αναδιοργάνωση του brand δεν μπορεί να γίνει μόνο μέσα από ένα μοντέλο, αλλά μέσα από ένα ολόκληρο βιομηχανικό πλάνο….το οποίο υπήρχε και πετάχτηκε στα σκουπίδια, επειδή στην FGA δεν υπάρχει η θέληση να επενδύσουν σοβαρά πάνω από τα Α/Β segments.

    Καταρχήν κάνει συνείδηση και στον πλέον δύσπιστο, ότι επαφές μεταξύ των στελεχών των δύο εταιρειών για την AR έγιναν (και δεν ήταν αποκυήματα της φαντασίας κάποιων αναλυτών ή δημοσιογράφων).Επιβεβαιώνει δε ότι οι επαφές αυτές δεν τερματίστηκαν…..αλλά απλά μπήκαν προσωρινά στην κατάψυξη, για να ξαναβγούν από εκεί όταν έρθει ο καιρός.

    Σε μια αγοροπωλησία δεν αρκεί ο αγοραστής, αν δεν υπάρχει ο πωλητής. Ορθότατον. Με τη διαφορά ότι στην περίπτωσή μας ο πωλητής δεν θέλει (προς το παρόν) να πουλήσει, όχι γιατί είναι βέβαιος ότι έχει τη συνταγή να εκμεταλλευθεί οικονομικά το όπλο που έχει στα χέρια του, αλλά γιατί τρέμει μήπως τη συνταγή την έχει ο ενδιαφερόμενος αγοραστής.
    Οι δύο βασικοί λόγοι που η σημερινή ιδιοκτησία δεν επιθυμεί την πώληση είναι:
    α) ο φόβος μια AR υπό την VAG, σε χρονικό διάστημα 30-36 μηνών να κατέχει το 7,5-8% της ιταλικής αγοράς (από το 2,5% που κατέχει σήμερα)….ψαλιδίζοντας πωλήσεις φυσικά όχι μόνο από την BMW και την MB,αλλά και από τον όμιλο Fiat. H σχετική μελέτη έχει γίνει από την ίδια την Fiat.
    β) στο ίδιο χρονικό διάστημα ο αγοραστής να αρχίσει να εμφανίζει με το νεοαποκτηθέν brand κάποια μικρά κέρδη, τη στιγμή που η Fiat επί 24 έτη παράγει με αυτό, σχεδόν αποκλειστικά, μαύρες τρύπες.
    Έτσι στον όμιλο επιχειρούν την ύστατη προσπάθεια, η οποία τους απομακρυνεί προσωρινά από το να βρεθούν αντιμέτωποι με το δίλημμα λουκέτο ή πώληση, χωρίς όμως να έχουν την παραμικρή σιγουριά για την έκβασή της. Πραγματοποίηση δηλ. όγκου πωλήσεων με την Giulietta (και με ό,τι ακολουθεί) , τέτοια που θα τους επιτρέψει να πραγματοποιήσουν ένα ικανοποιητικό margin στην εσωτερική της αγορά, προκειμένου να κρατήσουν την ελπίδα ζωντανή για τη βιωσιμότητα του brand,μέχρι την απόβασή του στην αμερικανική αγορά (που δεν πρόκειται να γίνει πριν το 2012),της οποίας οι διαθέσεις και η ανταπόκριση βέβαια, κάθε άλλο παρά σίγουρες και εξασφαλισμένες είναι. Πώς θα επιτύχεις margin με μοντέλα, τα οποία μολονότι σου κοστίζουν φθηνά στο σχεδιασμό και στην παραγωγή, εντούτοις δεν έχουν το κατάλληλο appeal;…….έχει ο Θεός.
    Έτσι και αλλιώς για την AR έχει τεθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για να πετύχει τον απαιτούμενο όγκο πωλήσεων και margin, ενώ ως το 2014 υπάρχουν ζητήματα προς επίλυση, τόσο φλέγοντα για τον όμιλο (stock option, επιστροφή bailout κλπ), τα οποία ξεπερνούν κατά πολύ σε σημασία τη βιωσιμότητα ή μη της AR.
    Eκείνο που φοβίζει πιο πολύ το Torino, είναι η επανάληψη φαινομένων του πρόσφατου παρελθόντος. Boom δηλ. των πωλήσεων της Giulietta το πρώτο 12μηνο/18μηνο (όσο δηλ. διαρκέσει το hype) και εν συνεχεία σταδιακή πτώση τoυς (την οποία σκέφτονται να μπαλώσουν προσωρινά με μια νέα entry level έκδοση Giulietta με τον δικύλινδρο ΧΩΡΙΣ μεθάνιο και ΜΗ ΥΒΡΙΔΙΚΗ….καθώς η παρουσίαση υβριδικού μοντέλου από τη Fiat στις αγορές απέχει τουλάχιστον μια τετραετία ακόμα), η οποία συνοδευόμενη και από πτώση του margin, θα πρέπει να καλυφθεί με νέες οικονομικές επενδύσεις στο μοντέλο. Σε αυτή την περίπτωση πολύ πιθανόν θα χρειαστεί να τεθούν ενώπιον του διλήμματος λουκέτο (σε στυλ Autobianchi-Innocenti) ή πώληση. Και για το ενδεχόμενο αυτό… είναι ήδη πεπεισμένοι στην VAG ……και μην έχει κανείς αμφιβολία ότι οι γερμανοί θα κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους προς την κατεύθυνση αυτή (και ο νοών νοείτω).
    Ο λόγος που οι γερμανοί επιθυμούν την ένταξη της AR στο οπλοστάσιο τους, δεν είναι άλλος από την πολιτική του Piech να καλύπτει όλες τις κατηγορίες και υποκατηγορίες της αγοράς με προϊόντα του, ευνοώντας τον εσωτερικό ανταγωνισμό των brands του. Πολιτική για την οποία τον κατηγορήσαμε ως ανισόρροπο και μεγαλομανή….αλλά που φευ τον δικαιώνει, κάνοντας σήμερα τον όμιλο VAG πρώτο σε παγκόσμιες πωλήσεις.
    Το μακροχρόνιο σχέδιο της VAG (λέξη άγνωστη στα λεξικά του Torino)προβλέπει την ένταξη στο όμιλο μιας X μάρκας, η οποία δρώντας παράλληλα και συμπληρωματικά στην Audi θα λειτουργεί ως αντίπαλο δέος στις πωλήσεις της BMW.Πωλήσεις που λόγω του περιορισμένου heritage και της κακής της προϊστορίας δεν μπορεί να ανταγωνιστεί η Audi σε συγκεκριμένες κρίσιμες αγορές (όπως για παράδειγμα η αμερικανική).Η αλλαγή του positioning της Audi με τοποθέτησή της απέναντι στην MB δεν είναι καθόλου πιθανή, με δεδομένο ότι όποιος επιχείρησε κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν….έφαγε τα μούτρα του. Η διάθεση για εξαγορά της AR επουδενί έχει να κάνει με την δεδομένη αποτυχία του ομίλου με την Seat, αφού το μέλλον της τελευταίας, ανεξαρτήτως εξελίξεων, είναι προαποφασισμένο. Αν δεν σταματήσει μέσα στην επόμενη τετραετία να παράγει μαύρες τρύπες των 500 εκατομυρίων το χρόνο ή θα κλείσει ή θα υποβαθμισθεί στη συναρμολόγηση reabdged Skoda και μοντέλων της VW σε διαδικασία phase out, αποκλειστικά για την Ιβηρική.
    Και επειδή την περιβόητη μάρκα X στη VAG δεν πρόκειται να την δημιουργήσουν από το μηδέν (στο VAG δεν εφευρίσκουν brands ISO Lexus,Infinity,Acura)…… σκοπεύουν να την εξαγοράσουν. Για το λόγο ο herr Piech. έχει συγκροτήσει ένα task force με ιθύνοντα νου το δεξί του χέρι, Walter De Silva, που εκτός από υπεύθυνος του στυλ για ολόκληρο τον όμιλο,είναι και προσωπικότητα με τεράστια επιρροή μέσα στη VAG, ο οποίος έχει στην ομάδα του τον Egger (σε ρόλο σιδηράς γροθιάς του στην Audi και στα specialities) και ως αναπληρωτές του δύο μιλανέζους, πρωήν εργαζομένους στο CS της Alfa (o ένας εκ των οποίων έχει μακρόχρονη προϋπηρεσία και στη Maserati ).
    Η ομάδα αυτή είναι σε τέτοιο βαθμό πεπεισμένη ότι η Fiat θα εξαναγκαστεί να πουλήσει την AR, ώστε όχι απλώς έχει αποφασίσει την μελλοντική της γκάμα υπό ιδιοκτησιακό καθεστώς VAG, αλλά έχει καταρτίσει και μελέτες του στυλ των μοντέλων υπό κλίμακα, καθώς και μηχανικό layout, από το segm.B ως το segm E, + 2 crossover/SUV + 2 coupè/spider.
    Oι βάσεις των αυτοκινήτων αυτών είναι 100% τα μελλοντικά Αudi στα segm. B,C,D, αλλά με οδηγικά χαρακτηριστικά πιο sport ( και όποιος συνεχίζει να πιστεύει ότι αυτό είναι τεχνικά ικανή να το κάνει μόνον η Fiat με τα brands της…..μπορεί να συνεχίζει να ονειρεύεται),με τη δυνατότητα στην βάση του Α4 να δημιουργήσουν πισωκίνητη έκδοση (καθώς και μετακίνηση του κινητήρα μπορεί να γίνει με πολύ μικρές τροποποιήσεις και κατάλληλο κιβώτιο υπάρχει, ενώ για το segm. E μελετούν δύο εκδοχές. Μια πλατφόρμα προερχόμενη από το A6,αποκλειστικά πισωκίνητη και μια προερχόμενη από την Panamera .
    Κατά τα άλλα σε περίπτωση εξαγοράς, η έδρα του brand θα είναι στο Arese,αν έχει απομείνει εκεί ακόμα κάποιο κτίριο και δεν έχουν μετατραπεί τα πάντα σε οικοδομικό φιλέτο διαμερισμάτων και εμπορικών κέντρων, αλλιώς σε κάθε περίπτωση στο Milano.
    Τον κύριο όγκο της εκπόνησης των projects σε στυλιστικό επίπεδο και στον τομέα του engineering θα αναλάβει η Italdesign,ενώ επί ιταλικού εδάφους θα παράγονται μόνο τα specialities του brand,με τον κύριο όγκο παραγωγής να ακολουθεί τα ανάλογα εργοστάσια του VAG ανά χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα.
    Δυστυχώς τα πράγματα έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο που η συζήτηση μιας ενδεχόμενης αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος δεν πρέπει να αποτελεί taboo.
    Μια τέτοια προοπτική έχει πάντα δύο αναγνώσεις.
    Το brand ενταγμένο σε ένα megagroup είναι δεδομένο (για γνωστούς λόγους)ότι ουδέπτοτε πρόκειται να αποκτήσει αυτοκίνητα που τετραγωνίζουν τον κύκλο (με αποκλειστικές πλατφόρμες και μηχανικές λύσεις)και που ανταποκρίνονται στην παράδοση και στη φιλοσοφία της AR,όπως αυτή είχε τουλάχιστον πριν 35 – 40 χρόνια.Για όλους εκείνους που στο τελευταίο τέταρτο του αιώνα δεν αναγνώρισαν ούτε ψήγματα της φιλοσοφιάς της AR στα αυτοκίνητα που έβγαλε η Fiat, η συζήτηση περί ιδιοκτησιακού καθεστώτος δεν έχει κανένα απολύτως νόημα., καθώς συνεχίζουν να βλέπουν τις διαφορές δευτερεύουσες και επουσιώδεις (πχ. απλά και μόνον καλύτερα πλαστικά και συναρμολόγηση / πληρέστερο δίκτυο). Γι’ αυτούς το κλείσιμο του brand θα αποτελούσε την καλύτερη λύση. Kαι ίσως και αυτό,αν γίνει έγκαιρα (χωρίς να προηγηθεί μια ακόμα χαμένη πενταετία -γιατί τέτοια προοιωνίζεται-μετά το πέρας της οποίας δεν θα υπάρχει το οικονομικό περιθώριο να χαραχθεί η νιοστή απόπειρα ανασυγκρότησης της μάρκας) θα σώσει το προφίλ της Fiat.
    Για όλους του υπόλοιπους που στα περισσότερα από τα αυτοκίνητα made by Fiat αναγνώρισαν στοιχεία της φιλοσοφίας της AR και έμειναν ικανοποιημένοι από αυτά,δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος ανησυχίας.H VAG ακόμα και αν δεν επιτύχει τους υψηλούς στόχους που έχει για την AR, αποκλείεται να τα κάνει περισσότερο θάλασσα από την Fiat.
    Ακόμα και στο υποθετικό σενάριο οι γερμανοί να μην καταφέρουν τίποτα περισσότερο από το ύστατο Algolf ή Alfaudi, οι πωλήσεις της AR θα αυξηθούν κατακόρυφα, καθώς θα προσελκύσουν πελάτες που δεν είναι alfisti αλλά έλκονται από το appeal του ομίλου (καλύτερα πλαστικά και συναρμολόγηση και παραμύθια περί ανοξείδωτης αξιοπιστίας).Αυτό καθαρά αυτοκινητιστικά δεν λέει τίποτα. Λέει όμως επιχειρηματικά., καθώς εξασφαλίζει την συνέχεια της ιστορικής μνήμης της μάρκας και συνεπώς την επέκταση του μουσείου του Arese και όχι την ανάγκη κινητοποίησης των τοπικών φορέων για τη διάσωσή του. Εξασφαλίζει την στήριξη των διαφόρων clubs και τη δημιουργία τομέα ανταλλακτικών για τα ιστορικά οχήματα.
    Το γεγονός ότι τα Alfaudi προφανώς θα κοστίζουν ακριβότερα δεν είναι απαραίτητα κακό. Το ότι η Audi μπορεί σήμερα να πουλάει υπερκοστολογημένα αυτοκίνητα, δεν σημαίνει τίποτα περισσότερο, από το ότι ο κόσμος που τα αγοράζει, αναγνωρίζει σε αυτά μια υπεραξία (πραγματική ή φανταστική δεν έχει σημασία).Υπεραξία την οποία δεν αναγνωρίζει ούτε στα προϊόντα της Fiat, ούτε στον ίδιο τον όμιλο.Συνεπώς καταλήγουμε στο παράδοξο, αλλά πέρα για πέρα αληθινό σενάριο, η ίδια Giulietta,κατασκευασμένη από την VAG να έχει μεγαλύτερο appeal, από αυτήν της Fiat. Σε αυτό δεν είναι καθόλου άμοιρο ευθυνών το γεγονός ότι ενώ επί μια 25ετία ο ένας συναρμολογούσε αυτοκίνητα με τα πόδια, ο άλλος επένδυε σοβαρά στην κατασκευαστική ποιότητα.
    Κατά αυτόν τον τρόπο χάνεις κάποιους πελάτες (που δεν μπορούν να διαθέσουν το ποσό για την αγορά),αλλά κερδίζεις άλλους. Όλους αυτούς που επί τόσα χρόνια προσπάθησε το γερμανικό group να κερδίσει, επενδύοντας στον αυτοκινητιστικό τομέα….την ίδια στιγμή που οι άλλοι επένδυαν σε κατασκευαστικές εταιρείες,στην ενέργεια ή στις ασφάλειες.

    (αναδημοσίευση σχολίου από alfisti.gr και tiguan.gr)

    • Να μην ειχε ολους αυτους τους Αγγλικους ορους που αναθεμα και αν τους καταλαβα ολους , θα ηταν το πιο τελειο αρθρο που εχω διαβασει

  • GNK

    Γιάννη εσύ είσαι ;;;;;;;

    Το είπαμε και το ξαναλέμε. Ευπρόσδεκτος όποιος είναι διατεθειμένος να επενδύσει και να τιμήσει το όνομα και την ιστορία της αγαπημένης μας μάρκας. Εάν όχι μακριά από αλλαγές … κι όσο για την Fiat – όσο κι αν πονάει – καλύτερα να την κλείσουν παρά να την ρεζιλεύουν.

  • GEORGE M.

    @GNK…my name is GEORGE…GEORGE M.

    Η αναδημοσίευση του ανωτέρω σχολίου από τα αναφερόμενα forums, όντως έχει πηγή τον Γιάννη, άριστο γνώστη της Ιταλικής ιστορικής φίρμας.

  • oooo

    makari na mhn ginei pote auto

  • Αν και ειμαι φιλος (και ιδιοκτητης μοντελου) του Group VAG δεν θα ηθελα να παρει ο Γερμανικος ομιλος την Αlfa Romeo.Ας την σωσει η Fiat που λεει οτι τοοοοοσα χρονια προσπαθει. Δηλαδη θελει να μας πει οτι η Lancia πουλαει σαν τρελη και οτι το προβλημα υπαρχει μονο στην Alfa;;;;;Οπως ελεγε και ο Asterix ή ο Obelix : ειναι τρελοι αυτοι οι Ρωμαιοι!!! και θα τρελανουν και εμας

  • STRATOS

    ΑΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΛΛΑ Η ΑΝΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ.ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΟΣ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ VW ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ….

  • STRATOS

    ΑΑ!! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ , ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ALFA ROMEO ΤΩΡΑ.ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ….

  • Giorgio M.

    Μαλιστα. Αυτο μας ελειπε τωρα. Αν  βαλουν το χερι τους τα γερμανακια στην εξωτερικη σχεδιαση ή το σαλονι ..καηκαμε..  Παντως οτι και να κανουνε οι γερμανοι δεν θα καταφερουν ποτε να δωσουν  αυτο που  καταφερνει σχεδιαστικα η  Alfa Romeo.  ΚΑΡΔΙΑ…

  • AlfaRomeoLover

    ΟΧΙΙΙ!!! Η Volkswagen είναι εντελώς άχρηστη! Θα την καταστρέψει την Alfa Romeo! Προσπαθεί να εκμεταλλευτεί εμάς που μας αρέσουν τ’ αυτοκίνητα με “ψυχή”, όπως τα Alfa. 

    Μπορεί να λένε πως τα Alfa χαλάνε εύκολα, όμως δεν έχω δει κανένα να “μένει” στο δρόμο! Volkswagen έχω δει χαλασμένα ένα σωρό! Έλεος! Κάτω τα χέρια σας απ’ την Alfa!

    Αν ήμουν δισεκατομμυριούχος (χα χα!), η πρώτη επιχείρηση που θα είχα θα ήταν η Alfa Romeo, γιατί μ’ αρέσουν και θα ήθελα να τα κάνω και καλύτερα! Όχι να την αγοράσω σε τιμής ευκαιρίας, επειδή έχει οικονομικά προβλήματα, αλλά πουλάει…

    Τσοπάνηδες της Volkswagen…