Η Stellantis ανακοίνωσε χθες πως κατά το 2025 παρουσίασε ζημιές ύψους 22,3 δισ. ευρώ, με την εταιρία να κάνει γνωστό πως εξαιτίας αυτών των ζημιών, δεν θα διανείμει μέρισμα στους μετόχους της, ούτε θα δώσει μπόνους στους υπαλλήλους της, για πρώτη φορά από το 2011.

Ωστόσο, ο CEO της, Antonio Filosa, έλαβε αποδοχές 5,4 εκατ. ευρώ κατά το 2025. Ο Filosa, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρίας από τον Ιούνιο του 2025, αναμένεται να δει τις αποδοχές του να αυξάνονται έως και στα 19,5 εκατ. ευρώ από το 2028, συμπεριλαμβανομένων των μπόνους.
