Η δεύτερη μέρα των δοκιμών στην ισπανική Χερέθ ολοκληρώθηκε, με τις 3 πρώτες θέσεις να έχουν καταληφθεί από 3 ομάδας που μπορεί να πρωταγωνιστήσουν το 2011. Στην κορυφή των χρόνων ο Michael Schumacher. Πίσω από τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή οι Felipe Massa και Jenson Button.

Για πρώτη φορά σε επίσημο τεστ βλέπουμε την κορυφή να έχει ασημί χρώμα. Αυτό είναι το ασημί της Mercedes, αφού η γερμανική ομάδα ξεπέρασε τα προβλήματα που αντιμετώπιζε με τα υδραυλικά της W02. Ο Γερμανός έκανε 112 γύρους χωρίς κανένα πρόβλημα. Ο ταχύτερος χρόνος σημειώθηκε όταν ο Schumi είχε αρκετά καύσιμα στο αυτοκίνητό του. Στα μεγάλα stint όμως, ο Γερμανός ήταν αρκετά αργότερος και οι χρόνοι του δεν ήταν ανταγωνιστικοί.

Σταθερά στις πρώτες θέσεις βρίσκεται η Ferrari. Ο Felipe Massa έκανε και πάλι τους περισσότερους γύρους (116), και ο καλύτερος του χρόνος ήταν μόλις 61 χιλιοστά αργότερος από τον χρόνο του Schumacher. O Βραζιλιάνος συνέχισε την δουλειά πάνω στα Pirelli, λέγοντας μάλιστα ότι είναι πολύ διαφορετικά από τα Bridgestone. Ο 29χρονος ξέρει πολύ καλά ότι οι χρόνοι δεν σημαίνουν και πολλά και πως έχουν να κάνουν πολύ δουλειά ακόμα.

Ο Jenson Button πήρε τη σκυτάλη από τον Lewis Hamilton. Ο πρωταθλητής του 2009 δεν έκανε πολλούς γύρους όπως επίσης και μεγάλα stint. Ο Βρετανός, όπως και πέρυσι δοκίμαζε θέσης οδήγησης για να είναι 100% άνετος μέσα στο μονοθέσιο. Η McLaren τοποθέτησε και πάλι τεράστιους αισθητήρες πίεσης αέρα στον διαχύτη, όπως και άσπρη μπογιά στο πίσω μέρος της MP4-26 για να ελέγξει αν η ροή αέρα ακολουθεί την πορεία που έχουν υπολογίσει. Ο Button ανέφερε ότι υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των γομών της Pirelli.

Επίσης, επικεντρώθηκε κυρίως στην δοκιμή των νέων συστημάτων. Δοκίμασε την κινούμενη πίσω πτέρυγα, αλλά όχι σε αγωνιστικές συνθήκες, σύμφωνα με τον ίδιο, όπως και το K.E.R.S. Η McLaren επιμένει πως δεν χρησιμοποιεί την πλήρη ταχύτητα του μονοθεσίου της, αφού δεν ενδιαφέρεται για τους χρόνους, παρά μόνο για την αξιοπιστία και τις δοκιμές συστημάτων. Όπως χθες, έτσι και σήμερα, φαίνεται πως οι μηχανικοί της McLaren δοκίμασαν και τις 2 διατάξεις των εξατμίσεων, αφού δεν είναι εύκολο να αποφασίσουν πιο είναι αποδοτικότερο στο δικό τους μονοθέσιο.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Jaime Alguersuari με την Toro Rosso, μπροστά από τον Mark Webber. Η RB7 και πάλι δεν είχε το shark fin, ενώ και η αυστριακή ομάδα χρησιμοποίησε κίτρινη μπογιά για να ελέγξει την ροή του αέρα. Στα stint του ο Αυστραλός έκανε πολύ καλούς χρόνους, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου που κουβαλούσε.

Ατύχημα είχε ο Sergio Perez, αφού έσπασε το εμπρός μέρος της Sauber C30. Ο Μεξικανός παραδέχθηκε ότι έχει ο ίδιος την ευθύνη αφού σύμφωνα με τον ίδιο, πίεζε όσο μπορούσε.

Update: Προστέθηκαν μερικές φωτογραφίες από την σημερινή μέρα.

Αναλυτικά οι χρόνοι της 2η μέρας:

Pos Driver Car Time Gap Laps
1. Michael Schumacher Mercedes 1m20.352s 112
2. Felipe Massa Ferrari 1m20.413s + 0.061s 116
3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m21.009s + 0.657s 69
4. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m21.214s + 0.862s 72
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m21.613s + 1.261s 113
6. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m21.780s + 1.428s 73
7. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m21.857s + 1.505s 56
8. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m22.208s + 1.856s 57
9. Vitaly Petrov Renault 1m22.493s + 2.141s 65
10. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m22.591s + 2.239s 38
11. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m23.216s + 2.864s 40

[Photos copyright: Jorge Guerrero/AFP/Getty Images, Paul Gilham/Getty Images, Mark Thompson/Getty Images]