Ένα μπέρδεμα υπάρχει σχετικά με την διάταξη των εξατμίσεων που χρησιμοποίησε η McLaren την πρώτη μέρα των δοκιμών στη Χερέθ. Που βρίσκονται όμως οι απολήξεις; Φαίνεται πως ούτε οι ίδιοι οι μηχανικοί της βρετανικής ομάδας δεν είναι σίγουροι για την θέση που πρέπει να έχουν. Ή καλύτερα για τη θέση που θα κάνει την MP4-26 πιο αποδοτική.

Από το f1fanatic είδαμε μια φωτογραφία που μαρτυρούσε ότι οι απολήξεις των εξατμίσεων έχουν παρόμοια διάταξη με αυτών της Lotus Renault R31. Μετά κυκλοφόρησαν φωτογραφίες που έδειχναν ότι οι απολήξεις είναι πολύ καλά κρυμμένες, αλλά στο πίσω μέρος της MP4-26. Τελικά, όμως, πού ήταν;

Φαίνεται πως ήταν και στα 2 σημεία. Όχι ταυτόχρονα βέβαια, σε διαφορετικές στιγμές της ημέρας. Και για να στο κάνω πιο κατανοητό, η McLaren δοκίμασε και τις 2 διατάξεις για να δει ποια από τις 2 είναι και η αποδοτικότερη στο δικό της μονοθέσιο. Αν έχεις απορία για το αν έχουν καταλήξει κάπου, δεν μπορώ να σου απαντήσω με βεβαιότητα, απλά αν θέλεις την γνώμη μου, θεωρώ πως δύσκολα ένα τέτοιο σύστημα μπορεί να δοκιμαστεί μόνο για μερικούς γύρους.

Φαίνεται ότι το έργο των φωτογράφων είναι δύσκολο. Κυρίως το έργο των καλοπληρωμένων από τις ομάδες φωτογράφων που θέλουν να μάθουν την ακριβή τους θέση. Κάτι μου λέει πως η δουλειά τους δεν θα τελειώσει τόσο εύκολα…

[Photo copyright: f1fanatic]

  • Monder

    mporei na afisoun k ta 2 gia ligotero drag sthn eu8eia piso k ta alla brosta stis strofes…eixan pei kati gia f duct tairiazei

    • φανταζεσαι να έχει σύστημα να αλλάζει αυτόματα σε μεταφορά καυσαερίων μια μπροστα μια πίσω θα ήταν φοβερό αλλα αποκλείεται!!!!