Μια μικρή έκπληξη σημειώθηκε την 3η μέρα δοκιμών, αφού ο Nick Heidfeld, που δοκιμάζεται από την Lotus Renault για αντικαταστάτης του Robert Kubica, έκανε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας. Ο Γερμανός οδηγός μάλλον θέλει αυτή τη θέση (και μάλλον θα την έχει) και έκανε ότι καλύτερο μπορούσε για να εντυπωσιάσει την βρετανική ομάδα.
Πίσω του ο Fernando Alonso, ο οποίος έκανε 131 (!) γύρους και δήλωσε εντυπωσιασμένος από την αξιοπιστία της F150th Italia. O “El Nano” είχε αρκετά καλό και σταθερό γυρολόγιο σε όλη την διάρκεια της ημέρας. Ο Ισπανός θα συνεχίσει να οδηγεί το ιταλικό μονοθέσιο και αύριο που είναι η τελευταία μέρα του τεστ.
Στην 3η μέση ο Michael Schumacher. Ο Γερμανός έκανε και πάλι πολλούς γύρους, ωστόσο, παραδέχθηκε ότι η Mercedes δεν θα μπορεί να διεκδικήσει νίκες στους πρώτους αγώνες, αφού η W02 δεν έχει τόσο καλή απόδοση. Η Mercedes συγκέντρωσε καλά δεδομένα για τα Pirelli, πράγμα που είναι πολύ σημαντικό, σύμφωνα με τον Schumi.
Η McLaren με τον Lewis Hamilton ολοκλήρωσε μόλις 36 γύρους. Αυτό έγινε γιατί η βρετανική ομάδα δεν είχε τα ανταλλακτικά και τα εξαρτήματα που χρειαζόταν και έτσι έτρωγε πολύ ώρα μέσα στο γκαράζ προσπαθώντας να βρει άλλες λύσεις. Σήμερα το βράδυ η McLaren θα παραλάβει τα εξαρτήματα που χρειάζεται από το εργοστάσιο της. Στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton βρισκόταν αισθητήρες για την ροή και την πίεση του αέρα. Οι θέση τους ήταν μπροστά από την βάση των pod wings. Ίσως η McLaren να ετοιμάζει κάποιο αεροδυναμικό εξάρτημα για την περιοχή εκείνη. Την ίδια τακτική είχε ακολουθήσει και στις χειμερινές δοκιμές του 2010. Αξίζει να σημειωθεί, πως οι μηχανικοί ήταν εντυπωσιασμένοι με την πρόοδο που έχον κάνει όσον αφορά τα Pirelli.
O Kamui Kobayashi της Sauber έγραψε τον 5ο καλύτερο χρόνο της ημέρας, όμως ο Ιάπωνας προκάλεσε 2 κόκκινες σημαίες. Μάλιστα στην 2η περίπτωση αναγκάστηκε να σταματήσει το μονοθέσιό του αφού παρουσιάστηκε πρόβλημα στον κινητήρα, που είναι της Ferrari.
Στην 6η θέση ο Sebastian Vettel. Ο πρωταθλητής έκανε 98 γύρους χωρίς να κάνει κάποιον καλό μεμονωμένο γύρο. Όμως, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι, ότι το γυρολόγιό του ήταν σταθερό και ανταγωνιστικό. Φαίνεται πως ούτε η αυστριακή ομάδα έχει καταλήξει στην διάταξη των εξατμίσεων της. Αυτές τις 3 μέρες δοκιμάζουν 2 διαφορετικές διατάξεις. Στη μία οι απολήξεις των εξατμίσεων φτάνουν μέχρι το εμπρός μέρος το πίσω ελαστικών και στη άλλη οι απολήξεις είναι αρκετά πιο μακριά από τον διαχύτη. Έχουμε αναφέρει αρκετές φορές πως δεν είναι εύκολη απόφαση για τις ομάδες.
Αναλυτικά οι χρόνοι της 3η μέρας:
Pos | Driver | Car | Time | Gap | Laps |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nick Heidfeld | Renault | 1m20.361s | 86 | |
2. | Fernando Alonso | Ferrari | 1m20.493s | + 0.132s | 131 |
3. | Michael Schumacher | Mercedes | 1m21.054s | + 0.693s | 114 |
4. | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1m21.099s | + 0.738s | 36 |
5. | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1m21.242s | + 0.881s | 84 |
6. | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1m21.574s | + 1.213s | 98 |
7. | Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1m21.681s | + 1.320s | 92 |
8. | Heikki Kovalainen | Lotus-Renault | 1m21.711s | + 1.350s | 61 |
9. | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 1m22.227s | + 1.866s | 99 |
10. | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1m22.945s | + 2.584s | 64 |
11. | Jerome D’Ambrosio | Virgin-Cosworth | 1m25.471s | + 5.110s | 72 |
[Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images]