Μια μικρή έκπληξη σημειώθηκε την 3η μέρα δοκιμών, αφού ο Nick Heidfeld, που δοκιμάζεται από την Lotus Renault για αντικαταστάτης του Robert Kubica, έκανε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας. Ο Γερμανός οδηγός μάλλον θέλει αυτή τη θέση (και μάλλον θα την έχει) και έκανε ότι καλύτερο μπορούσε για να εντυπωσιάσει την βρετανική ομάδα.

Πίσω του ο Fernando Alonso, ο οποίος έκανε 131 (!) γύρους και δήλωσε εντυπωσιασμένος από την αξιοπιστία της F150th Italia. O “El Nano” είχε αρκετά καλό και σταθερό γυρολόγιο σε όλη την διάρκεια της ημέρας. Ο Ισπανός θα συνεχίσει να οδηγεί το ιταλικό μονοθέσιο και αύριο που είναι η τελευταία μέρα του τεστ.

Στην 3η μέση ο Michael Schumacher. Ο Γερμανός έκανε και πάλι πολλούς γύρους, ωστόσο, παραδέχθηκε ότι η Mercedes δεν θα μπορεί να διεκδικήσει νίκες στους πρώτους αγώνες, αφού η W02 δεν έχει τόσο καλή απόδοση. Η Mercedes συγκέντρωσε καλά δεδομένα για τα Pirelli, πράγμα που είναι πολύ σημαντικό, σύμφωνα με τον Schumi.

Η McLaren με τον Lewis Hamilton ολοκλήρωσε μόλις 36 γύρους. Αυτό έγινε γιατί η βρετανική ομάδα δεν είχε τα ανταλλακτικά και τα εξαρτήματα που χρειαζόταν και έτσι έτρωγε πολύ ώρα μέσα στο γκαράζ προσπαθώντας να βρει άλλες λύσεις. Σήμερα το βράδυ η McLaren θα παραλάβει τα εξαρτήματα που χρειάζεται από το εργοστάσιο της. Στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton βρισκόταν αισθητήρες για την ροή και την πίεση του αέρα. Οι θέση τους ήταν μπροστά από την βάση των pod wings. Ίσως η McLaren να ετοιμάζει κάποιο αεροδυναμικό εξάρτημα για την περιοχή εκείνη. Την ίδια τακτική είχε ακολουθήσει και στις χειμερινές δοκιμές του 2010. Αξίζει να σημειωθεί, πως οι μηχανικοί ήταν εντυπωσιασμένοι με την πρόοδο που έχον κάνει όσον αφορά τα Pirelli.

O Kamui Kobayashi της Sauber έγραψε τον 5ο καλύτερο χρόνο της ημέρας, όμως ο Ιάπωνας προκάλεσε 2 κόκκινες σημαίες. Μάλιστα στην 2η περίπτωση αναγκάστηκε να σταματήσει το μονοθέσιό του αφού παρουσιάστηκε πρόβλημα στον κινητήρα, που είναι της Ferrari.

Στην 6η θέση ο Sebastian Vettel. Ο πρωταθλητής έκανε 98 γύρους χωρίς να κάνει κάποιον καλό μεμονωμένο γύρο. Όμως, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι, ότι το γυρολόγιό του ήταν σταθερό και ανταγωνιστικό. Φαίνεται πως ούτε η αυστριακή ομάδα έχει καταλήξει στην διάταξη των εξατμίσεων της. Αυτές τις 3 μέρες δοκιμάζουν 2 διαφορετικές διατάξεις. Στη μία οι απολήξεις των εξατμίσεων φτάνουν μέχρι το εμπρός μέρος το πίσω ελαστικών και στη άλλη οι απολήξεις είναι αρκετά πιο μακριά από τον διαχύτη. Έχουμε αναφέρει αρκετές φορές πως δεν είναι εύκολη απόφαση για τις ομάδες.

Αναλυτικά οι χρόνοι της 3η μέρας:

Pos Driver Car Time Gap Laps
1. Nick Heidfeld Renault 1m20.361s 86
2. Fernando Alonso Ferrari 1m20.493s + 0.132s 131
3. Michael Schumacher Mercedes 1m21.054s + 0.693s 114
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m21.099s + 0.738s 36
5. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m21.242s + 0.881s 84
6. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m21.574s + 1.213s 98
7. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m21.681s + 1.320s 92
8. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m21.711s + 1.350s 61
9. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m22.227s + 1.866s 99
10. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m22.945s + 2.584s 64
11. Jerome D’Ambrosio Virgin-Cosworth 1m25.471s + 5.110s 72

[Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images]