Το 2ο επίσημο τεστ της χρονιάς ολοκληρώθηκε με τις εκπλήξεις (όσο μπορούμε να μιλάμε για εκπλήξεις στις δοκιμές) να συνεχίζονται, αφού ο Rubens Barrichello έκανε τον καλύτερο χρόνο του 4ήμερου. Φυσικά η απόδοση της FW33 δεν μπορεί να αυξήθηκε έτσι ξαφνικά, και αυτό δείχνει ότι οι ομάδες μπορεί να μην ενδιαφέρονται για τους χρόνους. Μπορεί να παίζουν και κάποιο κρυφτούλι, αφού σίγουρα δεν έχουμε δει την πλήρη ταχύτητα των κορυφαίων μονοθεσίων. Ο Βραζιλιάνος δεν έκανε χρήση των 82 επιπλέον ίππων του K.E.R.S σε κανένα σημείο της ημέρας.

Και στην 2η θέση βλέπουμε ένα όνομα που μάλλον δεν θα δούμε μέσα στη χρονιά. Ο Kamui Kobayashi με την Sauber C30 έκανε τον 2ο καλύτερο χρόνο της ημέρα. Ο Ιάπωνας αντιμετώπισε και πάλι προβλήματα με το μονοθέσιό του το απόγευμα.

Και πάλι στις πρώτες θέσεις η Ferrari με τον Fernando Alonso. Ο 056 της Ferrari έγραψε και πάλι τα περισσότερα χιλιόμετρα απ’ όλους, αφού ο Ισπανός ολοκλήρωσε 115 γύρους. Ο Ισπανός έκανε μικρά stint το πρωί, ενώ το απόγευμα έτρεχε με πολλά καύσιμα στην F150th Italia.

Συνεχίζονται οι καλές εμφανίσεις για την μικρή αδερφή της Red Bull, Toro Rosso (που σημαίνει κόκκινος ταύρος στα Ιταλικά), με τον Sebastian Buemi κα γράφει τον 4ο καλύτερο χρόνο της μέρες, μόλις 139 χιλιοστά πίσω από τον Ferni.

Αυτό που είδαμε σήμερα είχαμε χρόνια να το δούμε, αφού ένας Senna ήταν μέσα σε μια μαύρη-χρυσή Lotus, αν και ήταν Lotus Renault. Σίγουρα το μυαλό πήγε πολλά χρόνια πίσω και έτσι η σύγκριση ήταν αναπόφευκτη. Φυσικά, ο Bruno Senna θέλει την θέση του Robert Kubica, όμως σταθερό προβάδισμα φαίνεται να έχει ο Nick Heidfeld που χθες έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε μια προσπάθεια εντυπωσιασμού.

O Heikki Kovalainen ολοκλήρωσε με τον 6ο καλύτερο χρόνο, αντιμετωπίζοντας όμως προβλήματα με την T128. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Lotus, Dieter Gass, δήλωσε ότι το μονοθέσιο είναι μια καλή βάση για να εργαστούν στην Βαρκελώνη και στο Μπαχρέιν.

Οι θέσεις 7, 8 και 9 έχουν καταληφθεί από κορυφαίες ομάδες. Στην 7η θέση ο Nico Rosberg, ο οποίος και πάλι δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει το πρόγραμμά του, αφού η W02 παρουσίασε πρόβλημα. Έτσι ο Γερμανός έκανε μόλις 45 γύρους.

Το κρυφτό καλά κρατεί για την Red Bull. Η αυστριακή ομάδα με τον Sebastian Vettel δεν ενδιαφέρθηκε για τους χρόνους. Σύμφωνα με την ίδια της Red Bull, η ομάδα ενδιαφέρεται για την κατανόηση των Pirelli. Παρόλα αυτά, δοκίμασαν κάποια νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα και μερικά νέα ανταλλακτικά. Η Red Bull συνέχισε να δοκιμάζει τις 2 διατάξεις των εξατμίσεων που εξηγήσαμε χθες.

Απογοητευτική μέρα για την McLaren. Το λέει η ίδια η ομάδα και όχι εγώ! Οι δυνατοί άνεμοι που έπνεαν στην περιοχή (το απόγευμα έπεσε και βροχή) δεν επέτρεψαν στην βρετανική ομάδα και τον Jenson Button να βρει κάποιο καλό set-up στην MP4-26. Έτσι, ο Βρετανός δεν κατάφερε να βρει την ισορροπία που ήθελε. Ο Button έκανε γύρους με αρκετά καύσιμα κάνοντας μάλιστα ανταγωνιστικούς χρόνους. Φυσικά δεν γνωρίζουμε την ακριβή ποσότητα των καυσίμων για να μπορέσουμε να μιλήσουμε με βεβαιότητα. Η MP4-26 είχε και πάλι αισθητήρες πίεσης του αέρα, αυτή τη φορά εμπρός από τους πίσω τροχούς. Και η βρετανική ομάδα συνεχίζει τις δοκιμές στη διάταξη των εξατμίσεων.

Επόμενο τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης στις 18-21 Φεβρουαρίου.

Αναλυτικά οι χρόνοι της 4η ημέρας:

Pos Driver Car Time Gap Laps
1. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m19.832s 103
2. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m20.601s + 0.769s 86
3. Fernando Alonso Ferrari 1m21.074s + 1.242s 115
4. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m21.213s + 1.381s 90
5. Bruno Senna Renault 1m21.400s + 1.568s 68
6. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m21.632s + 1.800s 43
7. Nico Rosberg Mercedes 1m22.103s + 2.271s 45
8. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m22.222s + 2.390s 90
9. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m22.278s + 2.446s 70
10. Jerome D’Ambrosio Virgin-Cosworth 1m22.985s + 3.153s 45
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m23.111s + 3.279s 99

[Photo copyright: Mark Thompson/Getty Images]