Το 2ο επίσημο τεστ της χρονιάς ολοκληρώθηκε με τις εκπλήξεις (όσο μπορούμε να μιλάμε για εκπλήξεις στις δοκιμές) να συνεχίζονται, αφού ο Rubens Barrichello έκανε τον καλύτερο χρόνο του 4ήμερου. Φυσικά η απόδοση της FW33 δεν μπορεί να αυξήθηκε έτσι ξαφνικά, και αυτό δείχνει ότι οι ομάδες μπορεί να μην ενδιαφέρονται για τους χρόνους. Μπορεί να παίζουν και κάποιο κρυφτούλι, αφού σίγουρα δεν έχουμε δει την πλήρη ταχύτητα των κορυφαίων μονοθεσίων. Ο Βραζιλιάνος δεν έκανε χρήση των 82 επιπλέον ίππων του K.E.R.S σε κανένα σημείο της ημέρας.

Και στην 2η θέση βλέπουμε ένα όνομα που μάλλον δεν θα δούμε μέσα στη χρονιά. Ο Kamui Kobayashi με την Sauber C30 έκανε τον 2ο καλύτερο χρόνο της ημέρα. Ο Ιάπωνας αντιμετώπισε και πάλι προβλήματα με το μονοθέσιό του το απόγευμα.

Και πάλι στις πρώτες θέσεις η Ferrari με τον Fernando Alonso. Ο 056 της Ferrari έγραψε και πάλι τα περισσότερα χιλιόμετρα απ’ όλους, αφού ο Ισπανός ολοκλήρωσε 115 γύρους. Ο Ισπανός έκανε μικρά stint το πρωί, ενώ το απόγευμα έτρεχε με πολλά καύσιμα στην F150th Italia.

Συνεχίζονται οι καλές εμφανίσεις για την μικρή αδερφή της Red Bull, Toro Rosso (που σημαίνει κόκκινος ταύρος στα Ιταλικά), με τον Sebastian Buemi κα γράφει τον 4ο καλύτερο χρόνο της μέρες, μόλις 139 χιλιοστά πίσω από τον Ferni.

Αυτό που είδαμε σήμερα είχαμε χρόνια να το δούμε, αφού ένας Senna ήταν μέσα σε μια μαύρη-χρυσή Lotus, αν και ήταν Lotus Renault. Σίγουρα το μυαλό πήγε πολλά χρόνια πίσω και έτσι η σύγκριση ήταν αναπόφευκτη. Φυσικά, ο Bruno Senna θέλει την θέση του Robert Kubica, όμως σταθερό προβάδισμα φαίνεται να έχει ο Nick Heidfeld που χθες έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε μια προσπάθεια εντυπωσιασμού.

O Heikki Kovalainen ολοκλήρωσε με τον 6ο καλύτερο χρόνο, αντιμετωπίζοντας όμως προβλήματα με την T128. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Lotus, Dieter Gass, δήλωσε ότι το μονοθέσιο είναι μια καλή βάση για να εργαστούν στην Βαρκελώνη και στο Μπαχρέιν.

Οι θέσεις 7, 8 και 9 έχουν καταληφθεί από κορυφαίες ομάδες. Στην 7η θέση ο Nico Rosberg, ο οποίος και πάλι δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει το πρόγραμμά του, αφού η W02 παρουσίασε πρόβλημα. Έτσι ο Γερμανός έκανε μόλις 45 γύρους.

Το κρυφτό καλά κρατεί για την Red Bull. Η αυστριακή ομάδα με τον Sebastian Vettel δεν ενδιαφέρθηκε για τους χρόνους. Σύμφωνα με την ίδια της Red Bull, η ομάδα ενδιαφέρεται για την κατανόηση των Pirelli. Παρόλα αυτά, δοκίμασαν κάποια νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα και μερικά νέα ανταλλακτικά. Η Red Bull συνέχισε να δοκιμάζει τις 2 διατάξεις των εξατμίσεων που εξηγήσαμε χθες.

Απογοητευτική μέρα για την McLaren. Το λέει η ίδια η ομάδα και όχι εγώ! Οι δυνατοί άνεμοι που έπνεαν στην περιοχή (το απόγευμα έπεσε και βροχή) δεν επέτρεψαν στην βρετανική ομάδα και τον Jenson Button να βρει κάποιο καλό set-up στην MP4-26. Έτσι, ο Βρετανός δεν κατάφερε να βρει την ισορροπία που ήθελε. Ο Button έκανε γύρους με αρκετά καύσιμα κάνοντας μάλιστα ανταγωνιστικούς χρόνους. Φυσικά δεν γνωρίζουμε την ακριβή ποσότητα των καυσίμων για να μπορέσουμε να μιλήσουμε με βεβαιότητα. Η MP4-26 είχε και πάλι αισθητήρες πίεσης του αέρα, αυτή τη φορά εμπρός από τους πίσω τροχούς. Και η βρετανική ομάδα συνεχίζει τις δοκιμές στη διάταξη των εξατμίσεων.

Επόμενο τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης στις 18-21 Φεβρουαρίου.

Αναλυτικά οι χρόνοι της 4η ημέρας:

Pos Driver Car Time Gap Laps
1. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m19.832s 103
2. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m20.601s + 0.769s 86
3. Fernando Alonso Ferrari 1m21.074s + 1.242s 115
4. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m21.213s + 1.381s 90
5. Bruno Senna Renault 1m21.400s + 1.568s 68
6. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m21.632s + 1.800s 43
7. Nico Rosberg Mercedes 1m22.103s + 2.271s 45
8. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m22.222s + 2.390s 90
9. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m22.278s + 2.446s 70
10. Jerome D’Ambrosio Virgin-Cosworth 1m22.985s + 3.153s 45
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m23.111s + 3.279s 99

[Photo copyright: Mark Thompson/Getty Images]

  • david17

    i ferrari paei kala me tin aksiopistia exei kanei tous perisoterous girous nomizo se olles tis dokimes !!

  • dr

    Προς τους χειριστες του σαιτ:
    Όταν πηγαινω στην κατηγορια Motorsports-F1 μου εμφανιζει μεχρι και τα αρθρα της 12ης Φεβρουαρίου.
    Πειτε μου σας παρακαλω αν εχει προβλημα η σελιδα η ο υπολογιστης μου.

    • πάτα δυο φορές f5 και λογικά θα σου δείξει τα νέα. πες μου αν σου λύθηκε το πρόβλημα

  • dr

    λυθηκε με ενα φ5
    Ευχαριστω!!!

  • Mika

    H Ferrari deixnei na phgainei kala, bgazei pollous gyrous sth pista kai me elaxista problhmata..Kati mou leei pws tha einai h pio proetoimasmenh omada, ston 1o agwna..
    Antithetws h Mclaren,den mou ta leei kala…Exoun kanei ligous gyrous,akoma dokimazoun ena swro pragmata,kai den eixan ferei antallaktika leei,me apotelesma na kanoun patentes h na mh mporoun na symplhrwsoun pollous gyrous..Den m aresoun katholou ayta ta kolpa..
    :-(

  • HAMILTON

    paidia yparxei kamia paleoteri anartisi pou na leiei me poia seira tha odigisoun stin barceloni oi omades..me endiaferei na matho tin kyriaki poioi tha odigoun apo kathe omada..

    • εγώ δεν έχω κάνει κάτι σχετικό! κάτσε να σου απαντήσει ο γιώργος :D

  • HAMILTON

    OK KATI THA KSEREI O GIORGOS BASIKA THELO NA KSERO AN ODIGAEI O ALONSO GIA FERRARI K AN TREXEI O SCUMI GIA TIN MERCEDES GIA TIN MCLAREN APO OTI GNORIZO THA TREXEI O HAMILTON TIN KYRIAKI..THA DOUME K TIN ELLINIKI SIMAIA STIN PISTA TIS BARCELONIS XE XE.

  • HAMILTON

    nai tha eimai apo 18 eos 23…alla stin pista tha pao tin kyriaki 20/02…eyxome na min odigei o  alonso gia na min exei poli kosmo…giati stin jerez tis 2 meres pou odigouse o alonso ginotan xamos..giayto kyrios rotao…tha einai simantiko test ayto.makari na exei kalo kairo k na kanoun polous gyrous..

    • κάτσε να δω στο press της ferrari αν αναφέρει τίποτα :D

  • Πότε είπες θα πας;;;; το τελευταίο δελτίο τύπου της ferrari αναφέρει

    The F150th Italia goes over the three thousand mark

    Jerez de la Frontera, 13 February –Over three thousand kilometres – 3,195.594 to be precise – in one week is a sound start to the work of developing the Maranello newborn, the F150th Italia. Fernando Alonso is well aware of that and happy about it, after ending the second of the four test sessions in the run up to the start of the 2011 World Championship.

    “The best thing about these first two test sessions is definitely the reliability,” said the Spaniard when he met the media at the end of the day. “Both myself and Felipe have been able to always do at least one hundred laps a day, which is very positive. Our aim in these tests is to make the car as tough as possible and then, when we get to Bahrain, introduce some developments aimed at performance. As I often said recently, there is no point in looking at the time sheets, but it would be very surprising if any teams other than Red Bull, McLaren, Ferrari, Renault and Mercedes are fighting for the wins. Red Bull ended last year with an advantage of around half a second over the others and it would be strange if they were not the strongest in Bahrain.”

    The main task at this test was increasing understanding of the Pirelli tyres. “It is the biggest change of the year and there is still a lot of work to do to adapt the car set-up and driving style to these tyres,” said Fernando. “From what we have seen so far, we will need to run different strategies with more pit stops. We managed to do around forty laps, not all at one go, on the same set of tyres, but we know that in the much higher temperatures of Bahrain, the situation will be very different.”

    The topic of overtaking and the moveable rear wing aimed at making it easier is still an especially hot topic. “We were able to try the adjustable wing in race conditions, but it is still too early to understand clearly if overtaking will be easier,” explained Fernando. “We need to see if the 600 metre limit set by the FIA is not too restrictive, but we know this situation is still able to be revised. From the little we could see, I think it will still be very difficult to pass a car with similar performance to your own. The system works well on our car: we never had any problems, not even under braking.” Fernando and Felipe will be on track again tomorrow: no, it’s not an extra day’s testing granted to Scuderia Ferrari Marlboro, but a day dedicated to promotional filming for the Scuderia’s partners. Development work on the new car will resume on Friday 18 at the Catalunya Circuit, on the outskirts of Barcelona: it will actually be the Spanish driver who will get the session underway, with Felipe taking over from him for Sunday and Monday.

    Δηλαδή Σάββατο ο Αλόνσο και Κυριακή και Δευτέρα ο Μάσσα :D :D

  • HAMILTON

    eisai protos ego kyriaki tha pao…opote den tha trexei o alonso.an k pali tha exei kosmo…tha diksei..oso gia ton kairo kalos leei tha einai den leei kati gia broxi ktl.

    • βγάλε καμία φωτογραφία και στείλτην μας μετά! :D

    • Την απάντηση στην έδωσε ο AB!!
       
      Ναι, βγάλε φωτογραφίες και αν θέλεις μας τις στέλνεις!! :) :D

  • dr

    τη χρονια θα την καλυψει ο Alpha ?