Πέρυσι η RB6 ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο του grid. Κάποιοι πιστεύουν ότι θα είναι και φέτος. Στις δοκιμές η RB7 έχει δείξει πολύ ανταγωνιστική, έχοντας σταθερό και ανταγωνιστικό ρυθμό. Χθες, ο Sebastian Vettel ήταν και πάλι ταχύτερος, όμως ο καλύτερός του γύρος έγινε σε stint μόλις 2 γύρων, οπότε μάλλον δούλευε πάνω σε προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών.

Ο Fernando Alonso πιστεύει ότι αυτή τη στιγμή η RB7 της Red Bull είναι το ταχύτερο μονοθέσιο. Ο Ισπανός είπε ότι υπάρχουν πολλά που μπορούν να καθορίσουν έναν χρόνο, αλλά θεωρεί ότι η Red Bull είναι η ταχύτερη.

Συνεχίζω να πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή η Red Bull είναι το ταχύτερο μονοθέσιο, αλλά υπάρχουν τουλάχιστον 4 ομάδες, όπως εμείς, η McLaren, η Mercedes και η Renault, που είναι σε θέση να μάχονται για νίκες. Είναι πάντα πολύ δύσκολο να αξιολογήσεις τα αποτελέσματα των δοκιμών. Είναι μόνο 10 κιλά καυσίμου περισσότερα ή λιγότερα, ή μπορεί να είναι φθαρμένα τα ελαστικά που μπορούν να κάνουν κάποια δευτερόλεπτα διαφοράς.

Η Ferrari έχει καλύψει τα περισσότερα χιλιόμετρα και η F150th Italia δείχνει πολύ αξιόπιστη. Χθες όμως το ιταλικό μονοθέσιο αντιμετώπισε κάποια ηλεκτρικά και μηχανικά προβλήματα. Αυτά όμως δεν είναι ικανά να ανησυχήσουν την ομάδα.

Ο “El Nano” προβλέπει ότι θα έχουμε πολλές αλλαγές ελαστικών, λόγω της φθοράς που παρουσιάζουν τα Pirelli.

Εδώ έχουμε ξανά τη φθορά που είχαμε στη Βαλένθια και τη Χερέθ. Αν είχαμε αγώνα αύριο θα έπρεπε να κάνουμε 3 ή 4 pit stops για να τελειώσουμε τον αγώνα. Όμως δεν θα είναι μια υπόθεση για να αλλάξουμε τον τρόπο αντιμετώπισης του αγώνα, αλλά όλο το χρόνο στην πίστα το Σαββατοκύριακο από τα ελεύθερα δοκιμαστικά μέχρι τις κατατακτήριες.

Η φθορά των ελαστικών θα δημιουργήσει σίγουρα καλύτερες ευκαιρίες για προσπέρασμα. Αν βρεις έναν οδηγό που να τρέχει στην αρχή ή στο τέλος ενός stint η διαφορά την απόδοση μπορεί να είναι πολύ μεγάλη, πράγμα που θα οδηγήσει σε προσπέρασμα, ακόμα περισσότερο χρησιμοποιώντας το K.E.R.S και την κινούμενη πίσω πτέρυγα.

[Πηγή: espnf1 | Photo copyright: Jorge Guerrero/AFP/Getty Images]