Η Pirelli είναι ο νέος και αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της Formula 1. Για την αύξηση του θεάματος η ιταλική εταιρεία έχει κάνει την γόμες να φθείρονται ευκολότερα σε σχέση με τα ελαστικά της Bridgestone, έτσι ώστε να έχουμε περισσότερα pit stop. Αυτό σημαίνει πως οι οδηγοί θα πρέπει να προσαρμόσουν το οδηγικό τους στυλ για να περιορίσουν όσο περισσότερο γίνεται την φθορά. Αυτό όμως μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα οι οδηγοί να μην πιέζουν τόσο πολύ και έτσι να μειωθεί η ταχύτητα.

Αυτό πιστεύει και ο Lewis Hamilton, αφού ο Πρωταθλητής του 2008 λέει πως τα ελαστικά της Pirelli θα κάνουν τα αυτοκίνητα πιο αργά.

Η Formula 1 φαίνεται να έχει επιβραδυνθεί. Τα αυτοκίνητα είναι πιο αργά σε απόσταση αγώνα. Πέρυσι έπρεπε να κάνουμε τα ελαστικά να αντέχουν με βαρύ φορτίο καυσίμου και τώρα είναι ακόμα πιο δύσκολο. Έτρεξα τις προάλλες και ήταν οδυνηρά αργά, πραγματικά ήταν. Δεν είναι συναρπαστικό για να είμαι ειλικρινής.

Την πρώτη φορά που έτρεξα, που δεν νομίζω ότι πίεσα πολύ, τα ελαστικά “τελείωσαν” μετά από 9 γύρους. Την επόμενη φορά έπρεπε να πάω πιο απαλά. Ήταν σαν να κάνω γύρο εξόδου και μετά από 15 ή 16 γύρους τα μαλακά ελαστικά είχαν φθαρεί.

Με την πάροδο των ετών πρέπει να αλλάξεις το στυλ σου και να το προσαρμόσεις, διατηρώντας παράλληλα το σημαντικό μέρος που είναι η ταχύτητα και η επιθετικότητα. Τώρα το μεγαλύτερο βήμα είναι πως να προσέχεις τα ελαστικά σου.

Το 2007 και το 2008 οι ομάδες ήταν τόσο γρήγορες και πίεζαν η μία την άλλη για να είναι μπροστά. Τώρα έχουν επιβραδυνθεί λίγο τα αυτοκίνητα, και αυτό ίσως δίνει πιο δίκαιους όρους ανταγωνισμού.

Ο Lewis Hamilton είναι ο πιο επιθετικός οδηγός του grid. Σίγουρα θα πρέπει να προσαρμόσει το οδηγικό του στυλ και ίσως να το αλλάξει λίγο. Πέρυσι, τέτοιον καιρό είχε πει ότι θα το προσαρμόσει και φαίνεται πως το έκανε. Θα μπορέσει να το κάνει και φέτος; Ο team-mate του είναι ο πιο “ευγενικός” οδηγός με τα ελαστικά. Πόσο θα μπορέσει να το εκμεταλλευτεί αυτό ο Button; Θα μπορέσει να κερδίσει τον Hamilton; Σε καθαρή ταχύτητα φάνηκε πως δεν μπορεί να το κάνει. Φέτος όμως, μπορεί να φανεί περισσότερο η “ευγένειά” του.

[Πηγή: espnf1 | Photo copyright: REUTERS/Thomas Peter]

  • Spiros-Ayrton

    Eνα οδηγο εχουμε να μας θυμιζει την golden Era και θα μας τον κανουν συντηριτικο στο τελος…
    Πραγματικα εχω κουραστει να διαβαζω ολο αρνητικα παρα θετικα για το αγαπημενο σπορ…
    Ο Μπαττον διαχειρηζεται τα ελαστικα πιο καλα γιατι δεν οδηγαει τοσο οριακα οσο ο Χαμ..Οσα λαστιχα και να διαχειρηστει εγω τουλαχιστοων θελω επιθεση,θεαμα και νικες μεσα απο αυτα τα δεδομενα=Λιουις Χαμιλτον!

    • Συμφωνώ, Σπύρο!
       
      Εγώ έχω προτείνει να υπάρχουν 3 υποχρεωτικά pit stop και τα ελαστικά να μην είναι τόσο μαλακά για να μπορούν οι οδηγοί να πιέζουν στο όριο!
       
      https://www.autoblog.gr/2010/12/21/formula-1-still-searching-for-show/

    • johnnyxp64

      ma auto theloun kai aoutoi polla pit stop!

      tha tin vrei tin xrisi tomi o xam, tha kanei atack tha dimiourgei keno asfalias meta tha allazei lastixa me anesi kai tha xanavgainei mprosta :P

      ponokefalos stis omades!

  • Spiros-Ayrton

    Εγω Γιωργο γουσταρω τους επιθετικους οδηγους..Ειμαι φανατικος οπαδος του Σεννα και του Ζιλ Βιλνεβ..Επιθετικοι μεχρι εκει που δεν παει…
    Ο Χαμιλτον ειναι ο μονος που θυμιζει κατι απο αυτους…
    Τι να πω?Εγω θελω θεαμα να βλεπω..Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τον racer Χαμιλτον..Απο το 2007 που εμφανιστηκε με κερδισε….
    Ασε που ειχα ακουσει και τα κατορθωματα του στο GP2..
     

  • mika

    Tha doume pws tha pane ta pragmata,isws omws na exei kai kapoio dikio o Ham..An einai na phgainoun fylagmenoi oi pilotoi gia na mhn kanoun kanena parapanw pitstop, xanei kai ligo to nohma tou to olo thema….
    An kseroun oti ayto to extra pitstop, mporei na tous kostisei th nikh,endexomenws na pane pio “arga”, na prostatrepsoun lastixa,wste na petyxoun to stoxo tous…
    Otan arxisoun oi agwnes,tha exoume mia pio ksekatharh idea…