Η Red Bull έχει αρχίσει να δοκιμάζει για τα καλά την κορυφή εν όψη της νέας χρονιά. Η δεύτερη μέρα των δοκιμών στην Βαρκελώνη ολοκληρώθηκε με τους κόκκινους ταύρους να έχουν κατασκηνώσει στην κορυφή. Ο Sebastian Vettel έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρα στις 10:42 τοπική ώρα σε ένα stint 5 χρονομετρημένων γύρων (7 στο σύνολο), όταν η θερμοκρασία της πίστα δεν ήταν αρκετά υψηλή και το οδόστρωμα δεν είχε στρωθεί με αρκετή γόμα από τα περάσματα των οδηγών. Ο Γερμανός κάλυψε περίπου 521 χιλιόμετρα (112 γύροι) και επικεντρώθηκε στην προσομοίωση αγώνα με βαρύ φορτίο καυσίμου.
Στην δεύτεροι θέση ο ιταλικός κόκκινος ταύρος, με τον Sabastian Buemi να δείχνει για άλλη μια φορά ότι η Toro Rosso ίσως αποτελέσει την ευχάριστη έκπληξη του φετινού πρωταθλήματος. Ο Ελβετός έκανε τους περισσότερους γύρους από όλους, παρόλο που το πρωί προκάλεσε κόκκινη σημαία. Ο χρόνος του σημειώθηκε λίγο μετά την έναρξη την απογευματινής περιόδου μια προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών, αφού του stint του είχε διάρκεια 5 γύρων.
Πολλή δουλειά και για τον Vitaly Petrov. Χθες η Lotus Renault δεν κάλυψε πολλά χιλιόμετρα και σήμερα έπρεπε να κάνει πολλούς γύρους. Ο Ρώσος προκάλεσε στην ουσία την πρόωρη διακοπή της ημέρας λόγω κόκκινης σημαίας.
Και πάλι προβλήματα για την McLaren. Το πρωί η MP4-26 παρουσίασε πρόβλημα στα υδραυλικά συστήματα και υπερθέρμανση στις εξατμίσεις. Πως έγινε αυτό; Οι απολήξεις των εξατμίσεων καταλήγουν σε μέρος που δεν φτάνει μεγάλη ποσότητα αέρα για να τις ψύχει. Ο Lewis Hamilton ολοκλήρωσε μόνο 57 γύρους και η ταχύτερη επίδοση σημειώθηκε 2 ώρες πριν από το τέλος της ημέρα σε stint 4 γύρων. Ο Βρετανός έτρξε και με καύσιμα στο ρεζερβουάρ της MP4-26 και το γυρολόγιό του ήταν αρκετά σταθερό. Στο βρετανικό μονοθέσιο είδαμε μια νέα εμπρός αεροτομή με νέα πλευρικά τοιχώματα. Επίσης, νέα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι τοποθετημένα δίπλα από το κεφάλι του οδηγού για την πιο ομαλή μετάβαση του αέρα στον διαχύτη.
Η Ferrari ξεκίνησε το δικό της τελικό πρόγραμμα με τον Felipe Massa να είναι στο τιμόνι της 150° Italia. Ο Βραζιλιάνος έκανε και πάλι πάνω από 100 γύρους, σημειώνοντας τον 5ο καλύτερο χρόνο σε stint 7 γύρων λίγο μετά τις 12:00. Η Ferrari είχε νέες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις με τις εξατμίσεις να μοιάζουν αρκετά με αυτές τις Red Bull. Η ιταλική ομάδα επικεντρώθηκε σε stint με μεσαίο φορτίο καυσίμου, με τους χρόνους του 29χρονους να παρουσιάζουν σταθερότητα.
Από τις μεγάλες ομάδες η Mercedes παρουσίασε νέα διάταξη στις εξατμίσεις, με τον Nico Rosberg να δηλώνει εντυπωσιασμένος από την απόδοσή τους. Η γερμανική ομάδα προσπαθεί να βρει 1 δευτερόλεπτο (ίσως και περισσότερο) και αυτή η λύση φαίνεται να είναι αρκετά αποδοτική. Από κει και πέρα η αξιοπιστία της W02 έχει βελτιωθεί, αφού ο Rosberg κάλυψε 100 γύρους χωρίς προβλήματα. Τις επόμενες μέρες του τεστ θα δούμε και τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις που θα έχει μαζί της η Mercedes. Ο Γερμανός δεν πίεζε πολύ και έτσι έγραψε τον 8ο καλύτερο χρόνο της ημέρας. Κυρίως έκανε stint με μεγάλο και μεσαίο φορτίο καυσίμου, με την σταθερότητα να βρίσκεται και στο δικό του γυρολόγιο.
Αναλυτικά οι χρόνοι της 2ης μέρας:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1. | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1m21.865s | 112 | |
2. | Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1m22.396s | + 0.531s | 120 |
3. | Vitaly Petrov | Renault | 1m22.670s | + 0.805s | 116 |
4. | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 1m22.888s | + 1.023s | 57 |
5. | Felipe Massa | Ferrari | 1m23.324s | + 1.459s | 101 |
6. | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1m24.334s | + 2.469s | 118 |
7. | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1m24.436s | + 2.571s | 107 |
8. | Nico Rosberg | Mercedes | 1m25.807s | + 3.942s | 100 |
9. | Jarno Trulli | Lotus-Renault | 1m26.090s | + 4.225s | 98 |
10. | Pastor Maldonado | Williams-Cosworth | 1m26.989s | + 5.124s | 29 |
11. | Jerome D’Ambrosio | Virgin-Cosworth | 1m28.982s | + 7.117s | 64 |
[Photos copyright: LLUIS GENE/AFP/Getty Images]