Την Τρίτη το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA συνεδρίασε στο Παρίσι και έτσι ήταν λογικό να υπάρξουν κάποιες μικροαλλαγές στους κανονισμούς. Αυτές αφορούν το αυτοκίνητο ασφαλείας. Πέρυσι η FIA επέβαλε σε κάθε οδηγό να μειώσει την ανώτερη του ταχύτητα στο 40% του ταχύτερου γύρου, αλλά μόνο για έναν γύρο μέχρι να βγει η Mercedes-Benz SLS AMG.

Από φέτος το χρονικό διάστημα θα αυξηθεί στους δύο γύρους για να περιοριστεί ακόμα περισσότερο πιθανότητα να δούμε προσπέρασμα κάποιου μονοθεσίου στο SC.

Επίσης, το pit lane θα παραμένει ανοιχτό, αλλά οι οδηγοί θα μπορούν να αλλάζουν μόνο ελαστικά. Αυτό γίνεται για να μην βλέπουμε το “βλακώδες” κόκκινο, το οποίο έδινε ποινή στον οδηγό αν έμπαινε ή έβγαινε από το pit lane όταν αυτό ήταν αναμμένο. Να θυμίσω πως όταν το pit lane ήταν κλειστό και έμπαινε ένας οδηγός, αμέσως μετά έπαιρνε ποινή Stop & Go, δηλαδή καθόταν 10 δευτερόλεπτα μπροστά από τα box της ομάδας του, όμως οι μηχανικοί του δεν είχαν δικαίωμα να αγγίξουν το μονοθέσιό του. Όταν ένας οδηγός έβγαινε από το pit lane όταν αυτό ήταν κλειστό, η ποινή ήταν μαύρη σημαία (τέλος αγώνα).

[Πηγή: thef1times]