Ο Sebastian Vettel μιλούσε ακόμα και για απεργία των οδηγών για χάρη της κινούμενης πτέρυγας. Το μέλλον της κινούμενης πίσω πτέρυγας δεν είναι καθόλου σίγουρο, αφού ακόμα και ο πρόεδρος της FOTA, Martin Whitmarsh, δηλώνει πως το μέτρο αυτό θα είναι υπό δοκιμή το 2011.


Φυσικά υπάρχει το ενδεχόμενο αλλαγών, αν υπάρξουν προβλήματα και διαμαρτυρίες από τις ομάδες και τους οδηγούς. Γι’ αυτούς πρόβλημα δεν είναι η “ζώνη προσπεράσματος” κατά τη διάρκεια των αγώνων, αλλά η απεριόριστη χρήση της υπόλοιπες ημέρες του Grand Prix. Γερμανικά μέσα αναφέρουν πως ο Whitmarsh πιστεύει ότι υπάρχει περίπτωση να μην καταλάβουν όλοι οι οδηγοί το σύστημα, αφού μπορεί να είναι υπερβολικά περίπλοκο. Ο πρόεδρος της FOTA και της McLaren δήλωσε:

Υπάρχουν πολλές απόψεις. Τώρα έχουμε ένα σύστημα το οποίο μπορεί να κάνει τις προσπεράσεις πιο εύκολες ή πιο δύσκολες. Σίγουρα θα υπάρξει ανάγκη για κάποια τελειοποίηση. Το δοκιμάζουμε. Αν είναι υπερβολικά περίπλοκο ή δεν λειτουργεί, μπορούμε να το προσαρμόσουμε.

Λέγεται πως η ομάδα που είναι πιο σκληρή απέναντι στη πίσω πτέρυγα είναι η Red Bull Racing. Αντίθετα, η McLaren, η Mercedes και η Ferrari δεν διαμαρτύρονται καθόλου. Ο Felipe Massa δήλωσε:

Μαζί με τους μηχανικούς, καταλήξαμε σε μερικές λύσεις, ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα συστήματα αυτά χωρίς να επηρεάζεται η συγκέντρωσή μας και η προσοχή μας και χωρίς να παίρνουμε τα μάτια μας από το δρόμο.

[Πηγή: yallaf1 | Photo copyright: Mark Thompson/Getty Images]

  • Giorgos

    OTAN DEN MPOREI NA PROSPERASEI TO ASTERI SOU EXEIS PROBLIMA ego ena ksero opios exei ti miga (tauro) migiazete