Ήταν γνωστό ότι η ζώνη προσπεράσματος είχε περιοριστεί στα 600 μέτρα, έτσι ώστε να μην είναι υπερβολικά εύκολα τα προσπεράσματα. Στην Αυστραλία όμως, η περιοχή της πίστας που θα μπορούν οι οδηγοί να ενεργοποιούν την πίσω πτέρυγα στον αγώνα είναι όλη η ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, δηλαδή 867 μέτρα.

Φυσικά, για να μπορέσει ο οδηγός να κάνει χρήση της κινούμενης πτέρυγας θα πρέπει να είναι λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο πίσω από το μονοθέσιο που θέλει να προσπεράσει. Ποιο θα είναι, όμως, το σημείο αναφοράς για την διαφορά μεταξύ 2 αυτοκινήτων; Η “ζώνη ανίχνευσης” θα ξεκινάει από την στροφή 14 της πίστας, 2 στροφές πριν από τον τελευταία στροφή της πίστας.

Με δύο λόγια, αν ο οδηγός περνώντας από τη στροφή 14, απέχει λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο από το προπορευόμενο μονοθέσιο, θα μπορέσει να ενεργοποιήσει την πτέρυγα αμέσως μετά την τελευταία στροφή της πίστα, και για όλη την ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Αυτό μπορεί να το κάνει από τον 3ο γύρο και μετά.

Την Παρασκευή και το Σάββατο η χρήση της κινούμενη πτέρυγας είναι ελεύθερη και απεριόριστη.

[Πηγή: planetf1]

  • LJ

    8a exei plaka na prospa8hsw na to ejhghsw auto ston patera mou