Πριν από την έναρξη της σεζόν πολλοί πίστευαν ότι η Ferrari θα τα βάλει στα ίσια με την Red Bull για την νίκη στην Αυστραλία. Ωστόσο, κάτι τέτοιο σε καμία περίπτωση δεν έγινε, αφού η 150° Italia δεν είχε την απόδοση που περίμεναν οι μηχανικοί της ιταλικής ομάδας. Μάλιστα ο ρυθμός του μονοθεσίου ήταν αρκετά χειρότερος από αυτόν της MP4-26, που έκανε την έκπληξη στο Albert Park με την απόδοσή της.


Η 4η και 7η θέση (9η χωρίς τον αποκλεισμό των Sauber) δεν ήταν κάτι που περίμενε ούτε ο Stefano Domenicali. Το κυριότερο πρόβλημα για την Ferrari είναι τα ελαστικά της Pirelli. Οι Fernando Alonso και Felipe Massa δυσκολεύονται να τα φέρουν γρήγορα στη σωστή θερμοκρασία, όμως το πρόβλημα δεν είναι μόνο αυτό. Η Scuderia έκανε τα περισσότερα χιλιόμετρα στις δοκιμές και όλοι περιμέναμε ότι θα έχει πολύ καλή διαχείριση στα λάστιχα. Ωστόσο, η McLaren, που έκανε τα μισά χιλιόμετρα, είχε πολύ καλύτερη διαχείριση, κάνοντας 1 pit stop λιγότερο. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari δήλωσε:

Δεν υπάρχει λόγος να αρνούμαστε ότι φεύγουμε από την Αυστραλία με μια αίσθηση απογοήτευσης. Τα επίπεδα της απόδοσής μας δεν ήταν από τα καλύτερα και ειδικά σε σχέση με την Red Bull. Τώρα πρέπει να μελετήσουμε τα πάντα και να βρούμε τι μας εμπόδισε να είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί το Σαββατοκύριακο.

Θα πρέπει να αντιδράσουμε άμεσα, ξεκινώντας από τον επόμενο αγώνα στη Μαλαισία. Ένα από τα βασικά θέματα είναι η κάθετη δύναμη στο εμπρός μέρος. Πρέπει να μάθουμε γιατί δεν είδαμε όσα προέβλεπαν τα δεδομένα. Ένα από τα λίγα φωτεινά σημεία είναι η αξιοπιστία, ειδικά στον κινητήρα και το KERS.


[Πηγή: Ferrari]

  • mika

    Giati re paidia, kaloi eisastan se genikes grammes..Kathysterhste to ligaki 2-3 agwnes…
    :-)
    Xalara…….

  • Manos

    geiati apoklistikan h sauber?

    • Επειδή διαπιστώθηκε παραβίαση κανονισμών της FIA, όσον αφορά το πάνω flap πτερύγιο της πίσω αεροτομής.

      Η ομάδα θα κάνει έφεση…