Στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, η το μονοθέσιο της Red Bull, η RB7, ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο, αλλά σχεδόν όλοι πιστεύαμε ότι αυτό έχει γίνει χάρη στον κορυφαίο αεροδυναμιστή του αθλήματος, τον Adrian Newey. H αλήθεια είναι ότι η RB7 φαίνεται να παράγει τις μεγαλύτερες ποσότητες κάθετης δύναμης από κάθε άλλο αυτοκίνητο. Το πίσω μέρος του αυστριακού μονοθεσίου είναι εντυπωσιακά λεπτό, με αποτέλεσμα να διοχετεύεται μεγάλη ποσότητα αέρα στην πολύ σημαντική εκείνη περιοχή. Φυσικά, σε αυτό βοηθά και το μικρότερο μέγεθος του RS 27. Επίσης, δεν είναι λίγοι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η ευέλικτη εμπρός πτέρυγα είναι αυτή που κάνει την RB7 απλησίαστη.

Φαίνεται όμως πως δεν είναι μόνο αυτά! Σύμφωνα με πληροφορίες, οι μηχανικοί του Milton Keynes συνεργάστηκαν με τον James Dyson, καινοτόμο σχεδιαστή… ηλεκτρικών σκουπών! Κατά τη διάρκεια του αγώνα διαπιστώθηκε ότι ο οδηγός μπορούσε να διοχετεύει αέρα έτσι ώστε να δημιουργείται ροή αναρρόφησης στο κάτω μέρος του μονοθεσίου, με αποτέλεσμα αυτό να κολλάει στο δρόμο! Το σύστημα αυτό χρησιμοποιείται σε μια σειρά από ηλεκτρικές σκούπες και είναι γνωστό ως AFD (Air Flap Dysolo)!

Ο αγωνιστικός σύμβουλος της RBR, Helmut Marko, αρνήθηκε να σχολιάσει οτιδήποτε, αλλά ο αδερφός του, Dusty Marko δήλωσε χαρακτηριστικά ότι η Red Bull θα “σκουπίσει” και τα δύο πρωταθλήματα!

Πιθανολογείται, ότι στο στρατόπεδο της McLaren εξετάζουν επίσημη καταγγελία στη FIA για το εν λόγω σύστημα! Νέα κόντρα ξεκινά στην Formula 1;

Καλό μήνα να έχουμε, παιδιά…

[Πηγή: f1network | Photos copyright: Red Bull Racing/Robert Cianflone/Getty Images, Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images]