Τη μείωση της τιμής όλων των διοδίων κατά 25% – 30% για τρία χρόνια, αλλά και τη μείωση στα υπό κατασκευή τμήματα κατά 50%, προτείνει το υπουργείο Υποδομών στις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητοδρόμων.

Εξάλλου, οι υπουργοί Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, ανακοίνωσαν τη δημιουργία ειδικού λογαριασμού στην Τράπεζα της Ελλάδος, ύψους 500 εκατ. ευρώ, ως εγγύηση για τη συνέχιση της δανειοδότησης των εταιριών, που κατασκευάζουν τα έργα, αλλά και τη δημιουργία μίας ειδικής εταιρείας του Δημοσίου, με κεφάλαιο την τιτλοποίηση των μελλοντικών εσόδων από τα διόδια.

Το συγκεντρωθέν ποσό θα χρησιμοποιηθεί και για τη μείωση του δημόσιου χρέους, δηλαδή, όπως εξήγησε ο υπουργός Οικονομικών, από τα κεφάλαια αυτά μπορούν να εξαγοραστούν ομόλογα που λήγουν, είτε ομόλογα από την τραπεζική αγορά.

[Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ]

  • ΜΠΑ! ΞΥΠΝΗΣΑΝΕ?

  • apo tis protaseis k ta tha mexri na ginei exei koroidema akoma na fas Ellina!!!!

  • nooa

    Eimaste terma malakes de mporw na to kalavw diaforetika dld mesa sta teleutaia xronia ta diodia exoun paei sto 8eo kai twra 8a ta meiwsoun 25-50% kai emeis prepei na xaroume kiolas. Ksupnate re fovountai gi auto ta meiwnoun de tous epiase o ponos, einai sa na sou vazoun enan na se mamaei ka8e mera me to zori kai molis s dwsei mia mera repo na tou peis ki euxaristw eleos!!…egw lew na kanoume kai ena agalma stous euergetes!! oust ap’ dw

  • ΚΩΣΤΑΣ

    Κατά την δική μου την γνώμη, ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ. Πρόκειται περί κοροϊδίας:
    25% (σιγά μην το κάνουνε 30%…) στο σύνολο των 10 για παράδειγμα ευρώ, σημαίνει μείωση 2,5 ευρώ. Η βενζίνη θα πάει στα 2 ευρώ το λίτρο, οπότε ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΑΛΙ ΧΑΜΕΝΟΙ θα είναι οι οδηγοί, πιστεύω.
    Το 50% για τα υπό κατασκευή τμήματα δέν θα έχει ουσία, εφόσον οι “κυβερνώντες εργολάβοι” προτίθενται να αυξήσουν τον αριθμό των διοδίων.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Καληνύχτα και καλητύχη σε όλους μας.