Ο πρώτος στόχος της Ferrari είναι να κάνει την 150° Italia πιο ανταγωνιστική για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή. Το ιταλικό μονοθέσιο είναι πιο συντηρητικά σχεδιασμένο σε σχέση με αυτό της Red Bull και της McLaren, και η ιταλική ομάδα μέσω του αρχισχεδιαστή της, Νικόλα Τομπάζη, υπόσχεται ότι θα αλλάξει τακτική και ότι θα γίνει πιο επιθετική ως προς την βελτίωση του μονοθεσίου της. Ας δούμε τι δήλωσε ο κορυφαίος Έλληνας σχεδιαστής.

Ελπίζαμε να είναι πιο μπροστά, πιο ανταγωνιστική, αλλά δεν έγινε έτσι. Το πρόβλημα σχετίζεται κυρίως με την αεροδυναμική και μπορεί να χωριστεί σε δύο μέρη. Το πρώτο έχει να κάνει με την έλλειψη αντιστοιχίας των δεδομένων από την αεροδυναμική σήραγγα και από αυτά που έχουμε δει στην πίστα. Έχουμε αντιδράσει για να διορθώσουμε το πρόβλημα. Επιπλέον, πρέπει να παραδεχτούμε, ότι ακόμα και χωρίς αυτό το πρόβλημα δεν θα ήμασταν σε θέση να παλέψουμε για τη νίκη στους πρώτους 3 αγώνες. Προσπαθήσαμε να δούμε αν η προσέγγισή μας ήταν πολύ συντηρητική και συνειδητοποιήσαμε ότι, για διάφορους λόγους, δεν ήμασταν ούτε αντιδραστικοί, αλλά ούτε και επιθετικοί κατά τα στάδια ανάπτυξης.

Έχουμε κάνει μερικές προσαρμογές στις μεθόδους εργασίας μας για να προσπαθήσουμε να επικεντρωθούμε στις επιδόσεις τους αυτοκινήτου μας. Έχουμε αλλάξει τον τρόπο εργασίας στην αεροδυναμική σήραγγα και από πλευράς ανάπτυξης και από πλευράς σχεδιασμού. Με βάση αυτό, περιμένω ότι τα αποτελέσματα αυτών των αλλαγών θα πρέπει να φανούν στους προσεχείς αγώνες.

Στην Τουρκία, η Ferrari θα έχει αναβαθμίσεις με τις οποίες ελπίζει ότι θα αυξήσει την απόδοσή της για να μειώσει τη διαφορά από τα κορυφαία μονοθέσια. Όμως, ο Fernando Alonso έχει δηλώσει ότι η Ferrari δεν θα μπορεί να παλέψει για τη νίκη στο Istanbul Park. O Έλληνας σχεδιαστής δήλωσε για τον προσεχή αγώνα στην Κωνσταντινούπολη:

Σίγουρα θα έχουμε νέες πτέρυγες, τόσο εμπρός όσο και πίσω, και νέες εισαγωγές φρένων. Την περασμένη εβδομάδα κάναμε ένα τεστ αεροδυναμικής με τον Jules Bianchi στο Vairano. Δεν μπορώ να πω αν αυτό είναι αρκετό, αλλά περιμένω να δω τα αποτελέσματα στους επόμενους αγώνες, γιατί προφανώς αν θέλουμε να κλείσουμε το χάσμα θα πρέπει να κάνουμε κάτι πέρα και πάνω από τον κανόνα.

Ακόμα και από την Ιταλία έλεγαν πως το ιταλικό μονοθέσιο δεν περιέχει κάποια καινοτομία, τη στιγμή που οι άλλες κορυφαίες ομάδες έχουν ακολουθήσει πολύ επιθετική σχεδίαση, ξεπερνώντας, κάποιες φορές, τα όρια του σχεδιασμού. Ο Τομπάζης δήλωσε γι’ αυτό:

Δυστυχώς, δεν μπορούμε να πούμε ότι η κατηγορία αυτή είναι αβάσιμη. Αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε ένα νικηφόρο αυτοκίνητο και σε αυτά των ανταγωνιστών μας μπορούμε να δούμε καινοτόμες λύσεις που έγιναν στα πλαίσια ενός πιο επιθετικού σχεδιασμού από τον δικό μας. Εμείς μπορεί να ήμασταν πολύ παθητικοί στη προσέγγισή μας. Δεν πιέσαμε αρκετά σε κάποια στάδια της ανάπτυξης και δυστυχώς, τα αποτελέσματα φαίνονται στην πίστα. Τώρα αντιδράσαμε και θέλουμε να ξαναβρούμε το πνεύμα της καινοτομία που ίσως έχουμε χάσει τα δύο τελευταία χρόνια.

Παρά το γεγονός αυτό, ότι η Ferrari θα είναι και πάλι ανταγωνιστική. Είχαμε ένα απογοητευτικό ξεκίνημα. Για να το ξεπεράσουμε, νομίζω ότι πρέπει να καταλάβουμε τα λάθη που κάναμε και να τα αναλύσουμε με πολλή ειλικρίνεια και ανοιχτό πνεύμα. Είμαι. λοιπόν, πεπεισμένος ότι μπορούμε να επιστρέψουμε και να νικήσουμε ξανά.

[Πηγή: espnf1]

  • jon

    μπλα μπλα μπλα  έχουμε χορτάσει και όπως βλέπω βάθρο θα δούμε προς το τέλος η καλύτερα στον τελευταίο αγώνα και θα είναι το μικρότερο και αυτό από κωλοφαρδία