Αναμφίβολα, στη σημερινή εποχή, η αεροδυναμική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη Formula 1. Αυτό δεν αρέσει σε πολλούς φίλους του αθλήματος, όπως επίσης, και στη Ferrari. Αρχικά, ο Luca di Montezemolo έθιξε το θέμα, και τώρα σειρά παίρνει ο αγωνιστικός διευθυντής της Scuderia, Stefano Domenicali.

Η F1 σχετίζεται, επίσης, με τη μηχανική, τους κινητήρες. Αυτή η F1 δεν μου κάθεται καλά. Στην πραγματικότητα, αυτή τη στιγμή στη Formula 1 υπάρχει μόνο πραγματική αεροδυναμική ανάπτυξη. Είναι το 90% της απόδοσης, που από την οπτική γωνία ενός κατασκευαστή αυτοκινήτων όπως η Ferrari είναι απαράδεκτο.

Το μέλλον του αυτοκινήτου δεν βρίσκεται στην αεροδυναμική. Μόνο μια μικρή περιοχή από τον προϋπολογισμό μας για τα αυτοκίνητα παραγωγής είναι γι’ αυτόν τον τομέα. Αν είχαμε την ίδια προσέγγιση και για τη Formula 1, δεν θα πληρούσαμε τις προϋποθέσεις για τους αγώνες. Έτσι, υπάρχει μια ανισορροπία μεταξύ των πραγματικών αυτοκινήτων και της Formula 1.

Ο Ιταλός παραδέχτηκε ότι ο Adrian Newey κάνει την διαφορά στις μέρες μας και ότι η Ferrari παραδοσιακά δεν είναι η καλύτερη στον τομέα της αεροδυναμικής, λόγω του Newey. Επίσης, ο Domenicali αρνείται ότι η εμπρός πτέρυγα της RB7 είναι παράνομη.

Υπάρχει φάουλ, μόνο αν ο διαιτητής σφυρίξει. Εφόσον περνάει τα τεστ της FIA, δεν είναι λάθος. Πρέπει, λοιπόν, να διασφαλίσουμε ότι θα δουλέψουμε για να κάνουμε ακριβώς το ίδιο.

Μήπως, όμως, αν οι Ιταλοί ήταν οι καλύτεροι στον τομέα της αεροδυναμικής, διαβάζαμε άλλες δηλώσεις, ή το συγκεκριμένο άρθρο δεν θα είχε γραφτεί ποτέ;…

[Πηγή: motorsport]