Ακόμα, καμιά ομάδα δεν έχει καταφέρει να κάνει την εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου της τόσο εύκαμπτη όσο της RB7. Μπορεί, όμως, το ατύχημα του Sebastian Vettel στο FP1 της Τουρκία να τις βοηθήσει ακόμα περισσότερο στη λύση του μυστηρίου για το πως το αυστριακό μονοθέσιο περνάει τα τεστ της FIA.

Άγνωστα καλώδια ή σύρματα παρατηρήθηκαν στα υποστηρίγματα της αεροτομής. Σύμφωνα με τον Oriol Puigdemont, ανταποκριτή της El Paris, αυτό άνοιξε πολλές συζητήσεις για το τι μπορεί να είναι. Όμως, μπορεί να είναι απλά καλώδια για τις κάμερες που τοποθετούνται γύρω από την ομάδα για να παρακολουθούν το μονοθέσιο.

Εμείς δεν μπορούμε να καταλάβουμε και πολλά, όμως οι ειδικοί τεχνικοί των ομάδων θα ξέρουν κάτι περισσότερο από εμάς. Λέγεται ότι οι ομάδες που είναι πιο κοντά στην κατασκευή μιας εύκαμπτης εμπρός αεροτομής είναι η Ferrari και η Mercedes. Για να δούμε, οι φωτογραφίες θα τους βοηθήσουν, ή δεν έχουν σχέση με την ευκαμψία της πτέρυγας;

[Πηγή: GMM | Photo copyright: REUTERS/Osman Orsal, Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images, AP Photo/Thanassis Stavrakis, AP Photo/Frank Augstein]