Φαίνεται ότι οι Ιάπωνες δεν θα κατασκευάσουν τα επόμενα Mazda6 και Subaru Tribeca λόγω χαμηλών πωλήσεων. Η Ιαπωνική Nikkan Kogyo αναφέρει ότι η Mazda και η Subaru έχουνε σταματήσει την ανάπτυξη των επόμενων αυτών μοντέλων αλλά θα τερματίσουν και σύντομα την παραγωγή των τωρινών. Ο λόγος είναι οι χαμηλές πωλήσεις που έχουνε πετύχει παγκοσμίως τα δύο αυτοκίνητα.

Η Subaru από την αρχή του έτους έχει πουλήσει μόλις 910 Tribeca ενώ οι πωλήσεις του Mazda 6 είναι πολύ χαμηλότερες από τον στόχο που είχανε θέσει οι Ιάπωνες. Η Mazda όταν παρουσίασε το Mazda6 το 2008 πίστευε ότι θα πουλά 100.000 μονάδες ετησίως αλλά πέρυσι αυτές ανήλθαν μόνο στις 45.168. Κατά του πρώτους τέσσερις μήνες του 2011, η Mazda πούλησε 2.734 Mazda 6, πράγμα που την οδηγεί στον τερματισμό της παραγωγής του μοντέλου.

[Πηγή: Nikkan Kogyo | via: Automotive News]

  • LJ

    Καλα το Tribeca ηταν fail απο την αρχη αλλα το Mazda 6 ηταν ωραιο αμαξι. Αλλα με το αρχαιο 1.8 120 ιππων(!!!!!!OMG k 3 LOL!!!!!) που να σταθει σημερα. Πραγματικα κριμα για το 6.

  • οταν τα ελεγα εγω…..
     
    που πα ρε καραμητρο με 1.8 και 120 αλογα οταν ολοι οι ανταγωνιστες το ριχνουν στα μικρα τουρμπο. ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ mazda. ΜΟΝΟ ετσι εξηγειται το οτι σταματανε ενα τοσο ομορφο και καλο μοντελο. ας εβγαζαν ενα σοβαρο και ΣΥΓΧΡΟΝΟ μοτερ, να δειτε πως θα πουλαγε. πραγματικα ξενερωσα (ειμαι μεγαλος φαν της μαζντα και πρωην κατοχος mazda 6). κριμα κριμα κριμα…. αντι να κοιταξει να ανεβασει τα μεριδια της σε μια μεγαλη αγορα (αυτη των μεσαιων αυτοκινητων) φρεσκαροντας γκαμα κινητηρων, απλα ΑΠΟΣΥΡΡΕΤΑΙ. ελεος… τι μυαλο κουβαλανε εκει στη μαζντα δεν ξερω.. απογοητευομαι ολο και περισσοτερο απο την αγαπημενη μου μαρκα. μονο ενα μοτερ εχουν αξιολογο απο βενζινη, το 2.3DISI turbo.. μετα το ΧΑΟΣ.
     
    με την ιδια λογικη, ας αποσυρθουν και απο τα μικρομεσαια (mazda 3), αφου κι εκει εχουν μεινει 10 χρονια πισω με τους κινητηρες που φοραει (γιατι το MPS, δεν νοειται οτι αποτελει μοντελο που θα πουλησει ευρεως. ειναι ειδικη εκδοση για ψαγμενους)
     
    μην πω και για τα μικρα, με το 2 να φοραει ΜΟΝΟ 1.3 και 1.5 ατμοσφαιρα. που πας ρε καραμητρο οταν υπαρχουν Punto Evo με 1.4Τ, Corsa με 1.6Τ, Clio με 1.2Τ, Polo, Ibiza και Fabia με 1.2Τ και 1.4Τ, C3 με 1.6Τ;;;;;; Οσονουπω και το Fiesta με 1.6Εcoboost. ΞΥΠΝΑΤΕ εκει στη μαζντα….ΞΥΠΝΑΤΕ!
     
    ΥΓ: ουφ, τα ειπα και ηρεμησα!!!

  • michael

    πραγματικα κριμα για το 6..το εχει ο πατερας μου,μοντελο 2008,ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ απλα.εχει χωρους,ποιοτητα,ποιοτητα κυλισης,1002 ηλεκτονικες ευκολιες και το μονο,ας πουμε,μελανο σημειο ειναι ο 1.8 κινητηρας..οταν ο χαμηλοτερος ατμοσφαιρικος εχει 140 ιππους,με 120 και 1.250 κιλα αμαξωματος,ε εχεις ενα θεμα που επρεπε να λυσεις και δεν το εκανες(Μαζντα,σε σενα το λεω..).Ειπα ο,τι θα εχουν καποιο σκεπτικο,αλλα οταν εβγαλαν κ το νεο 3 με τον αρχαιο 1.6 με 105 ιππους σκεφτηκα οτι δεν εχουν καποιο σκεπτικο,απλα γλυτωνουν χρημα απο την εξελιξη.Κριμα,πραγματικα κριμα..

    • Περίμενα να απαντήσει εσύ :P :D

    • michael

      ε,αδικο εχω ; Ειναι τρομερο αυτοκινητο,ο ορισμος του τελειου οικογενειακου.Δεν προσφερει τιποτα λιγοτερο απο αυτο ακριβως που υποσχεται,αλλα δε το προοθησαν σωστα,οπως και σχεδον καθε μοντελο τους..Κριμα,γιατι ειναι μια ιδιαιτερη εταιρια με φανατικο κοινο..

    • Θα το ξαναγράψω για πολλοστή φορά, κινητήρας μη turbo ή έστω ατμοσφαιρικός με πολλά άλογα, δεν έχει θέση το 2011. Όποιος το κατάλαβε είδε προκοπή (βλέπε VW Group, BMW, mercedes κτλ) όποιος όχι θα δεις τις πωλήσεις του στο ναδίρ.

  • μιχαλη τον υπνο του δικαιου κοιμουνται.. μην το ψαχνεις. παλευουν με Skyactive D και Skyactive G μοτερ, να χτυπησουν την αγορα. δεν γινεται ετσι παιδια.. χανουν ενα μεγαλο κομματι του νεανικου κοινου, το οποιο εκτος απο χωρους και εμφανιση κοιταζει και την αποδοση του κινητηρα. καλα ειναι τα ντουλαπακια και τα μεγαλα πορτ μπαγκαζ, αλλα σε μικρες ηλικιες παιζουν μεγαλυτερο ρολο αλλα πραγματα…

  • Valder

    Το άρθρο είναι ελλειπές. Το Mazda 6 δεν θα σταματήσει να παράγεται. Απλά δεν θα παράγεται στις ΗΠΑ και ίσως δεν θα πωλείται εκεί, επίσης. Το θέμα δεν αφορά τον υπόλοιπο κόσμο.

  • APOSTOLOSK

    Εμενα προσωπικά με άρεσαν τα 6αρια 2002-2007 και εχουμε και ενα τετιο..
    Παρα πολυ καλό..Οντως όμως στην εποχη μας τα 120 αλογα σε οικογενοιακο αμάξι ειναι λίγα..(Για το 1.8 που εχουμε και εμεις λέω)

  • georgeiapwnas

    απο οσο γνωριζω για το 6 βγαινει μια MPS εκδοση που ειναι 4κινητο και 260 αλογα..

    • μια έκδοση μόνο που απευθύνεται σε πολύ λίγους! τι γίνεται όμως με την μάζα;;;;;

    • αυτο φιλε γιωργο ειναι για την πρωτη γενια του Mazda 6. στην δευτερη, και καταπως φαινεται τελευταια, γενια, δεν μπηκε ποτε αυτο το μοτερ. το γιατι δεν το ξερω. υποτιθεται εβγαλαν ενα καινουργιο mazda 6, βελτιωμενο σε σχεση με το παλιο. πιθανολογω οτι λογω ρυπων δεν εριξαν το μοτερ πανω στο αμαξι, το οποιο ομως αντιφασκει με το οτι συνεχιζουν να το βγαζουν στο cx7, ενω και στο τελευταιο mazda 3 μπηκε κανονικα. δεν ξερω, δεν βγαζω ακρη με τις κινησεις τους εκει στην Ιαπωνια. σαν να παιρνουν ληγμενα κανουν…

  • georgeiapwnas

    αυτη ειναι η βλακεια..θα μπορουσαν να το κανουν πιο εμπρικο…ασε που σιγουρα αν ψαξεις σε ιαπωνια σιγουρα θα υπαρχει καποια καλητερη εκδοση και στο απλο μοντελο απλα οι ιαπωνες κρατανε πολλα για παρτι τους..για παραδειγμα τα evo και τα subaru sti που μασ στελνουν εδω ειναι απο τις πιο χαμηλες εκδοσεις που βγαζουν..αλλο παραδειγμα ο πατερας μου αυτη τη στιγμη εχει ενα NAVARA 171hp και ενω τωρα βγαινει καλητερη εκδοση εδω v6 3.0lt 231hp εκει υπαρχει το TITAN 5.6L 321hp..αυτο σε εμας δεν ξερω αν θα φτασει ποτεεεε…:P:P

    • δεν πρόκειται να έρθει τέτοιος κινητήρας ποτέ στην ευρώπη!

  • δεν ειναι μονο το οτι κρατανε τα καλα για παρτη τους. ειναι και το οτι δεν επενδυουνε σε μια αγορα που βλεπουν οτι πουλαει τρελλα.. ουτε στην ιαπωνια κυκλοφορουν μικρα τουρμπο απο οσο ξερω. δεν εχει ακολουθησει το downsizing η μαζντα, οπως και αλλες εταιριες (toyota, mazda, honda, mitsubishi, subaru, suzuki). η μονη που κατι παει να κανει ειναι η nissan που εβγαλε στο juke το 1.6Τ, το οποιο και παλι ειναι καπως too much. πρεπει να βγαλει και 1.4Τ 1.2Τ με λιγοτερα αλογα για να ειναι πιο προσιτα…

  • georgeiapwnas

    κατι πηρε το ματι μου απο το blog για 1.6Τ τουρμπο 190hp Micra..αυτο πιστευω θα ειναι πολυ καλο και ελαφρυ και μικρο και γρηγορο μαλλον ο νεος αντιπαλος του opel corsa opc…αλλα και παλι ο 1.6 ειναι μεγαλος εχει βγαλει η mitsubishi to colt cz-t turbo to rallyart bgainei 150hp..αλλα μονο αυτο εχουν βγαλει αν επειχιρουσαν κατι σε suzuki swift turbo θα εσκιζε…