Ποιος θα κερδίσει σε ένα αγώνα ταχύτητας; Η Bugatti Veyron ή το VW Lupo 3L;

Σχετικά άρθρα

Με το που διαβάζεις το τίτλο είναι σαν να σου λέω ποιος θα κερδίσει σε έναν αγώνα 100 μέτρων; Η γιαγιά σου ή ο Usein Bold; Και όμως, μην βγάζεις τόσο γρήγορα συμπεράσματα.

Ένας μηχανικός με πολύ αρκετό ελεύθερο χρόνο κάθισε και υπολόγισε πόσο χρειάζονται τα δύο αυτοκίνητα κινούμενα με την τελική τους ταχύτητα για να διανύσουν την απόσταση 547 χλμ από το Βερολίνο ως την Φρανκφούρτη.

Αν ο δείκτης στο κοντέρ της Veyron μείνει κολλημένος στα 407 χλμ/ώρα, τότε ο οδηγός της θα πρέπει να γεμίζει το ρεζερβουάρ της κάθε 11 λεπτά. Ενώ το Lupo αν κινείται συνεχώς με 165 χλμ/ώρα, που είναι και η τελική ταχύτητα που μπορεί να πιάσει, δεν θα χρειαστεί να ανεφοδιαστεί καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Με τη προϋπόθεση φυσικά ότι ξεκινάνε και τα δύο με γεμάτα ρεζερβουάρ.

Ο Ric Tamba αναφέρει ότι η Veyron με το αυτόματο κιβώτιο DSG χάνει περίπου το 5% της μέγιστης ιπποδύναμης της σε θερμότητα. Αυτό σημαίνει ότι το ρεζερβουάρ της σε ακραίες ταχύτητες φθάνει γρήγορα στο σημείο βρασμού, γι’αυτό το λόγο η Bugatti έχει “περιορίσει” το ρεζερβουάρ της Veyron στα 100 λίτρα, έτσι ώστε το ντεπόζιτο να αδειάζει μέσα σε 11 λεπτά όταν κινείται με την μέγιστη ταχύτητα, αποφεύγοντας έτσι το ενδεχόμενο αυτανάφλεξης. Για να γεμίσει το ρεζερβουάρ της Veyron χρειάζεται περίπου 7 λεπτά, χρόνος αρκετός, ώστε τα μειωθεί η θερμοκρασία, αλλά και να πάρει προβάδισμα το Lupo.

Έτσι μετά τους υπολογισμούς του Tamba, αν βιάζεσαι να κάνεις της διαδρομή Βερολίνο – Φρανκφούρτη, κινούμενος πάνω στην Autobahn, είναι προτιμότερο να το κάνεις με ένα Lupo, απ’ότι με μια Veyron, μιας και θα φτάσεις γρηγορότερα, αλλά και θα καταναλώσεις και λιγότερη βενζίνη. Αυτό δε το περίμενες, έτσι;

[Πηγή: Go Auto]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...