H Volkswagen σε μία προσπάθεια της να πουλήσει περισσότερα Zubehör (αξεσουάρ) στη διεθνείς πελατειακή της βάση, δημιούργησε μια ιντερνετική καμπάνια γύρω από την έννοια της “Business class για όλους”.

Η τηλεοπτική διαφήμιση, μας δείχνει μια γυναίκα ντυμένη αεροσυνοδός της δεκαετίας του ’60 και μια πληθώρα από τα αξεσουάρ που είναι διαθέσιμα για το Volkswagen Passat του 2012 όπως από UTMS/κιτ Bluetooth, δερμάτινα πορτοφόλια, θερμός/ψυγειάκι ακόμα και updates στο σύστημα πλοήγησης. Περισσότερες πληροφορίες στο microsite της εταιρίας.

[Πηγή: YouTube]

  • Valsamis

    Στο Α4
    το φως καμπίνας θεωρείται αξεσουάρ, για τέτοια Business class μιλάμε

    • Mika

      Ta Passat einai,an phres xampari…

  • hellboy

    αθλιο.υποβαθμιζει την γυναικα και τι δε την εργαζωμενη.καταστρεφει την εικονα της αεροσυνοδου την κανει να ειναι δουλα(ο τυπος χτυπαει το χερι και ανταποκρινετε+την αφηνει στο πορτ παγκαζ).αυτος που την σκεφτηκε και αυτοι που την εγκριναν πρεπει να αυτοκτονησουν…ελεος δηλαδη ποια αλλη εικονα θα καταστρεψει η vw???πολεμο τον αστρων,την καλυτερη εποχη της αεροποριας και συνχρονος την απελευθερωση της γυναικας στην εργασια.(προσωπικη γνωμη και αλλο μπραντ να το εκανε παλι το ιδιο θα ελεγα)

    • στο φεμινιστικό κίνημα αμέσως!!!
      χαχαχα!!
      πέρα απο τη πλάκα καλά τα λες!!

    • VanPerseF1

      Ενταξει σε βρισκω λιγο υπερβολικο!
      Καλουτσικη ειναι…

  • Mika

    Emena mou fanhke asteia pantws…Ki o typos nomizw den goustarei pou ton akolouthei pantou..
    Ase mas kyra mou sthn hsyxia mas!!!!
    Theikh h mousikh pantws!
    LOL…