Οι φήμες περί παρουσίασης του νέου A2 στη Φρανκφούρτη είχαν κυκλοφορήσει αρχές του Ιούνη, και η Audi σήμερα έδωσε τα πρώτα σκίτσα του αυτοκίνητο το οποίο θα το παρουσιάσει σε μορφή πρωτότυπου σε λιγότερο από 15 μέρες στη Γερμανική μεγαλούπολη.

Ότι ήξερες για το A2 ξέχασε το. H Audi θέλησε το νέο αυτοκίνητο να μην έχει καμία σχέση, με το ομολογούμενος όχι πετυχημένο Α2 πρώτης γενιάς που κυκλοφόρησε από το 1999 έως το 2005. Αρχικά το νέο A2 είναι πεντάθυρο, έχει μικρότερες διαστάσεις (3.80 x 1.69 x 1.49) από αυτές του Α1 (3.95 x 1.74 x 1.42), την ώρα που το πρώτο A2 είχε διαστάσεις 3.82 x 1.67 x 1.55.

Μέχρι στιγμής η Audi δεν έχει δώσει άλλα τεχνικά στοιχεία του πρωτότυπου όπως πάνω σε τι πλατφόρμα έχει κατασκευαστεί. Η λογική λέει ότι θα είναι κάποια τροποποιημένη πλατφόρμα του A1, αλλά αυτό είναι μόνο εικασίες δικές μου.

Η Audi υποστηρίζει ότι μπορεί να μεταφέρει με άνεση τέσσερα άτομα, στα τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα που έχει με την κεντρική κονσόλα να προεκτείνεται και στους πίσω επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ είναι δύο επιπέδων αφού ένα πλαίσιο δημιουργεί δύο χώρους.

Όλα καλά θα μου πεις στιλιστικά, από μηχανή τι φορά; Είναι σίγουρα ηλεκτρικό το οποίο θα προσφέρει ευέλικτη απόδοση και μεγάλη αυτονομία. Λες τελικά να επαληθευτούν οι φήμες που το θέλουν να βγαίνει στη παραγωγή μόνο με ηλεκτροκινητήρες ώστε να ανταγωνιστεί το i3 της BMW;

Περισσότερες λεπτομέρειες γι’αυτό θα μάθουμε στη Φρανκφούρτη. Μέχρι τότε ρίξε μια ματιά στις φωτογραφίες και στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Audi]

Δελτίο Τύπου

The Audi A2 concept – premium-class space concept

  • Plenty of room for four people within a length of just 3.80 meters
  • Matrix beam, dynamic light and an innovative, bright interior design
  • Powerful electric drive system for agile performance and long range

With the electric-only powertrain of the A2 concept, Audi is offering another peek into the future of electric mobility at the 64th International Motor Show (IAA) in Frankfurt. The technical study features a classic, premium-standard space concept that offers plenty of room for four people.

The Audi A2 concept is just 3.80 meters (12.47 ft) long, 1.69 meters (5.54 ft) wide and 1.49 meters (4.89 ft) high; even so, it makes an elegant, powerful and sporty impression on the street. Its clean appearance concentrates on the essentials; all details are subtle but shaped for visual impact. The dark glass roof of the white-painted show car switches to transparency with the push of a button.

With its headlights, Audi is presenting the next phase in LED technology, known as matrix beam. A package of LEDs and microreflectors generate a high-resolution and non-glaring high-beam light. Delicate daytime running light fibers frame the highly efficient LED low-beam light module. Intelligent tail lights adapt their illumination to the visibility conditions. The rear fog light, produced by laser diodes, is seen as a beam of light in fog and projects a red triangle onto the road as a warning.

The dynamic light runs below the edge of the window from the front to the rear of the A2 concept – a band of light that contains a multitude of innovative, dynamic light functions. Integrated approach sensors detect the owner and unlock the doors via gesture control. While driving, the dynamic light functions as a continuous side marker light. If the car’s indicator is activated, light impulses run throughout the entire band of light.

In addition, a red bar of light flows forward from the tail lights when braking and demonstrates the strength of the brakes intuitively for other road users.

The dynamic light is also located in the cockpit area of the show car, structured in two separate arches. Like the entire interior, the dash panel has a light and clean look and intuitive controls. The driver manages many important features via touch-control areas on the inside of the steering wheel. Two additional control surfaces fold up at the driver’s right when starting the vehicle. An open profile serves as the steering column; a seven-inch display and two secondary displays are located at its end.

The Audi A2 concept has a flat interior floorboard. The center console is attached to the driver’s seat; the rear console extends forward between the two rear seats. The four individual seats add lightness, and there is storage space under the fold-up seat cushions. There is room between the rear seats for a city bicycle with its front wheel removed. The load area has two levels; a frame with functional nets creates the upper level.

The colors and materials in the interior support the impression of lightness and functionality. The large areas from the door top shoulders to the floor bear a new and innovative covering material made of polyurethane with a neoprene surface feel; a ribbed material made from recycled polyester covers the central floor area. The seat shells are made with a plastic blow molding technique. Aluminum elements create highlights the cockpit.

  • άρα θα είναι ένα μικρότερο σε μήκος(1,5εκ) κ πλάτος(0.5εκ) αλλά λίγο μεγαλύτερο σε ύψος(0.7εκ) Α1, ηλεκτρικό(άρα πολύ χώρος για μπαταρίες) κ μας λένε ότι θα χωράει άνετα 4 άτομα…εδώ στο Α1 κ καλά καλά δε χωράω!
    έλεος, μας κοροιδευουν?
    αυτό το πράγμα το να βγάζουν μοντέλα απλά κ μονο για να συμπλήρώσουν τα νούμερα δε μπορώ να το καταλάβω…
    οκ το πέτυχαν, τώρα θα έχουν Α1, Α2, Α3, Α4, Α5, Α6, Α7, Α8, άντε με το καλό κ το Α9…
    ανούσια προσθήκη τη βρίσκω…κ αν το καλοσκεφτείς με βάση το μέγεθος του κάθε μοντέλου, το Α2 ειναι το μονο μικρότερο απο το προηγούμενο νούμερο!
    κ αν θυμάμαι καλά δεν είναι να βγει κ ηλεκτρικό Α1?
    αν ναι, ποια η διαφορά?
    αν κάνω λάθος sorry!

    • hellboy

      εγω νομιζω οτι bmwεκιζει στον σχεδιασμο,πισω ειδικα αν αλλαξεις το σημα ειναι bmw!
      καθως επισης βγαζουν μοντελα γαι να κοροιδευουν οπως προειπες+συμφωνω!
      απο την εποχη που η αουντι εβγαζε τερατα(κουατρο) και ηταν ενα μπραντ που στεκοταν στο υψος του περασαν ανεπιστρεπτι απο την στιγμη που μπηκε στο vw group…..

    • Mika

      Exei bgei san prwtotypo to A1 e-tron,alla telika isws th texnologia tou thn parei to A2..
      Tha doume..

  • Mika

    Ki egw ayto exw diabasei AB, pws tha einai mono hlektriko kai tha antagwnstei tis protaseis apo BMW,blepe i3,ki apo th Mercedes opote prokypsoun..Tha doume kata poson epalhtheytoun…

    Sigoura to aykshmeno ypsos kai h pio orthia thesh twn kathismatwn tha mporoun na filoksenhsoun me sxetikh anesh 4 atoma…Kamia sxesh me to xamhlo ypsos pisw, logw coupe sxediashs, tou A1…Edw,hdh diabasa sta prwta tests pws sto Up kathontai poly aneta 4 kanonika atoma, kamia sxesh me to 500 opou epishs den xwraei kanonikos anthrwpos pisw…

    Den mporw na kanw kamia problepsh gia thn epityxia hlektrikwn montelwn opws to A2 h to i3, einai toso nwris na pei kaneis..
    Tha mporouse omws aneta na einai ayto to 5thyro A1…Tha htan pio praktiko gia mia mikrh oikogeneia,kai super me tous analogous kinhthres..Pote den ksereis…

  • Panos

    Το vw up της audi είναι σε πολυτελή και πολυχρηστική συσκευασία .