O 1.600αρης τετρακύλινδρος κινητήρας που φορά η Sportback έκδοση του Mitsubishi Lancer, πλέον είναι διαθέσιμος και στη τετράθυρη Sportsedan έκδοση. Το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις, Ιnform και Invite, με αρχικές τιμές €16.860 και €18.380 αντίστοιχα.

Ο κινητήρας αποδίδει 117 άλογα στις 6.000 σ.α.λ με 157 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 10.7 δευτ., με τελική ταχύτητα 191 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 5.8 λίτρα/100 χλμ με εκπομπές CO2 134 γρ/χλμ.

[Πηγή: Mitsubishi]

  • pariah

    Οι άλλοι βγάζουν 133Ps ατμόσφαιρα και σεις ακόμα 117…γιατί τόσο πίσω πια;;;;

    • hellboy

      αρχιζω να πιστευω οτι ειναι για το euro5…

  • re vgalte kai seis ena 1.6T me 150-180ps na xaroyme kai meis ligo ton aera alla evo!!!!!
    pleon ta 1.4 atmosfaira exoyn 117ps…..

  • pariah

    Ορισμένες εταιρίες ειλικρινά δεν τις καταλαβαίνω…Είχαν τον 1.5 των colt και δεν τον πέρασαν στα lancer να δώσουν λίγο ζωντάνια μόνο τους ήρθε η φαεινή ιδέα να τα βγάλουν μόνο σε rallyart, τα φθηνά detuned evo….

    Ωραίο μοτεράκι που έμεινε μόνο στα czt και smart….

  • georgeiapwnas

    ναι μαλακια τους που δν το βγαζουν με λιγα παραπανω αλογα αλλα σκεφτειται και λιγο διαφορετικα δεν θελουν ολοι να πηγαινουν κοπιδια να πουμε με το αμαξι που αγοραζουν δν ειναι ολοι ετσι επειδη ειμασται εμεις καυλομενοι και θελουμε αλογα..υπαρχουν ανθρωποι που αυτα τους ειναι ακρετα η και αλλοι δν κοιταζουν καν τα αλογα…τωρα θα μου πειτε για ρεπριζ ρεπριζ και φυσικα υπαρχουν αλλιως το αμαξι δν θα εβγαινε στην παραγωγη..εδω εχουν ρεπριζ τα σμαρτ δν θα εχουν αυτα…ασ ηρεμησουμε λιγο γτ οι μονεσ συζητησεις που βλεπω εδω μεσα λενε συνεχωςς θελουμε πολλα αλογα λιγα κυβικα και πρασινα αλογα..πως αλλιως εξηγητε το γεγονοσ οτι αυτα τα αμαξια εχουν πωλησεις και μαλιστα πολλεσ…ναι ολοι εχουν ενθουσιαστοι με tsi και γενικα οτι αφορα λιγα κυβικα και πολλα αλογα αλλα ποσο καιει εχετε ρωτησει κανεναν…εμενα εχει ο φιλος μ το πολο το gti μαλακα μ λεει φοβαμαι να πατησω γκαζι  ειδικα αμα το βαλω στο σπορ μ λεει κατεβαινει εσθητα η βελονα….ασε τα μικροπροβληματα που ειναι και ακριβα…εμ δν γινεται ο κινυτηρας φτανει στα ορια του λογικο..δν ειναι βλκες οι ιαπωνες κατι ξερουν…

    • pariah

      Εγώ ξέρω άτομο με ibiza cupra mk5 και καίει σε επαρχία κοντά 4,5lt….Το πάει μεν ταριφατζίδικα αλλα δεν καίει…Εγώ για να δω τέτοια κατανάλωση απλά δεν γίνεται…Και έχω 100Ps…Φίλος με slk έκανε κόντρα με golf gt και πέραν ότι έτρωγε “ξύλο” έκαψε παραπάνω (ήταν με 163Ps και αυτόματη όμως) μια φορά που δοκίμασε σε ένα ταξίδι…

      Το εδώ έχουν ρεπριζ τα smart δεν έχει να λέει τίποτα από μόνο του…Δες πόσα άλογα βγάζει, τι βάρος έχει το αμάξι και δες και τι σχέση μετάδοσης έχει να δεις αν το “βήμα” του δικαιολογεί ρεπρίζ…Αυτοκίνητο πόλης είναι σιγά μην είχε σασμάν για τελικές…

      Και τις πωλήσεις σύγκρινέ τες με του ανταγωνισμού….τότε θα δεις πόσο πολλές ή λίγες είναι…Αν πουλάς 100.000 αμάξια είναι ένα καλό νούμερο…αν πουλάει ο άλλος όμως 500.000 αμάξια είναι λίγο καλύτερο δεν νομίζεις;;;Τυχαίο το παράδειγμα μην πιαστείτε και από τα νούμερα…

      Και αφού είναι έξυπνοι οι Ιάπωνες γιατί έχουν evo, sti, gtr, micra 1.2 με compressor, juke 190Ps, mazda 3mps κοκ;;;;Τους πιάνει η μαλακία ώρες ώρες;;;;

    • like like like like!!!!!!
      ektos kai αν εμασ τουσ απλουσ ευρωπαιουσ μασ εχουν για τον π@&##ο!!!!
      δεν μπορω να βρω αλλο λογο….

    • georgeiapwnas

      ναι δεν λεω φιλος ειναι πολυ γρηγορα και εγω με τον φιλο μ εχουμε πατησει απο τα διοδια με ενα σλκ και εφαγε παπουτσι ειναι πολυ καλα αλλα εμενα ο φιλος μ λεει οτι καιει και ειδικα στο σπορ….ολα αυτα τα μοντελα που ανεφερες ομως που ειναι η τουρμπο η κομπρεσορατα δν ειναι κατω απο 1.600 κυβικα…μια αποπειρα ειχαν κανει οι ιαπωνες με το σταρλετ το gt πολυ ωραιο κ πολυ γρηγορο απο τοτε τιποτε παρομοιο…αρα κατι συμβαινει κατι παρατηρησαν οι ιαπωνες σε μηχανες μικρου κυβισμου με τυρμπο και απο τοτε δν το ξανα εθιξαν το θεμα….το οτι βαζουν τυρμπο σε μικρου κυβισμου μηχανες γινεται για να εχουν μικρη καταναλωση και μεγαλες επιδοσεις τα αμαξια (πολης) ετσι??ομως μονο οι ψαγμενοι ξερουν τι θα πει τουρμπινα…δλδ ξεχωριστο σερβις μηχανης ξεχωριστο τουρμπινας που θα πει πριν σβησεις το αμαξι θελει 5 λεπτα ρελαντι να φυγουν τα λαδια απο τιν τουρμπινα που θα πει αν δεν τα ξερει καποιος αυτααα…γιοκ τουρμπινα και 1.800 ευρω για καινουργια που δν ειναι και στην εγγυηση…τεσπα ακυρο…δεν ξερεις κανεις τι κανουν οι ιαπωνες θα δουμε στο μελλοννν το τι σκεφτονται….:P:P

    • pariah

      Μάλιστα…μόνο το glanza….Το micra που σου λέω είναι 1,2lt, το czt είναι 1,5lt, το juke 1,6lt, charade 1.0lt, yrv turbo 1.3lt ….Επειδή μάλλον είσαι μικρός μάθε ποια μοντέλα turbo έχουν βγάλει οι Ιάπωνες και μετά έλα πες μας ότι μόνο το glanza (το starlet που λες όπου Ελλάδα επίσημα δεν ήρθε)….

    • EPISKEPTIS

      re paidia to 1989 evale h nissan sto micra turbo kai compressor kai den ta katafere kai irthe h vw to 2006 kai ta katafere kai min pei kanenas edo mesa oti spaei to moter poli apla mporei oi iapones na min to katexoun na ftiaksoun mikrous kinitires turbo h na min goustaroun na theloun na piasoun tous katanalotes pou goustaroun atmosfera h iaponia eftiaxne poli kalous atmosferikous kinitires pane ola tora logo tous ripous kai to riksane sta ivridika

    • hellboy

      προσεξε που κανεις λαθος το παλικαρι απο επανω εχει γραψει για το μικρα τουρμπο,σταρλετ glanza  v,charade 1,1 gtti που πραγματικα για τα μεγεθη τους ειναι θρυλοι αυτοκινητα οχι μονο στην χωρα μας αλλα παγκοσμιος τα ποιο απιστευτα μικρα αυτοκινητα με μικρα μοτερ  προσαρμοσμενα στα οχηματα. η Vw που λες οτι καταφερε δεν καταφερε τιποτα γιατι απλα κανει μαζικης παραγωγης μοτερ και απλα εκανε μοδα τα τουρμπο πρωτη φορα μετα απο 20 χρονια(στα 80’s το ειχε κανει η ρενο με το 5ρι  και το fuego)μοδα το εκανε απλα αυτο καταφερε.καθως μολις βρηκα και 2ρο λαθος σου 1,1 τουρμπο μοτερ βγαλανε στο charaid την εποχη που οι υπολοιποι ξεχασαν τι ειναι τουρμπο!!!!!!!!!!

    • hellboy

      το glantza ρουκετα, το charaid gtti απιαστο!!!!!!!το yrv τουρμπο ονειρο να το παρω(δεν δουλευα οταν βγηκε!γκαντεμια)ερωτας με την πρωτη ματια.ξεχασες το Starlet 1.3 Turbo R toy 70 και το Starlet GT Turbo του 89-90!!!!!!!!

    • EPISKEPTIS

      den ta ekane moda ta ekane turbo gia na katevasei tous ripous gia na einai pio asfali se prosperaseis logo tis megalis ropis kai  na einai pio oikonimika se benzini alla i iaponia den to katafere auto giauto vlepeis oloi oi kinitires thriloi 1.8 192ps 1.6 160 ps 2.0 240 ps pou einai oloi autoi;;;;;;  logo oti vgazane polous ripous leo ego kai to riksane sta ivridika giati poli apla den mporousan na piasoun tous europaious kai ama den to kataferne den tha tous evgaze mazikoi paragogoi na kseroume ti leme min ta xanoume

    • EPISKEPTIS

      kai ego pio pano to egrapsa gia enan pou leei oti oi iapones eixan dokimasi pialiotera to turbo kai den to kataferan opote kati tha kseroun kai ti paei na pei auto epeidei den mporesan oi iapones den mporoun kai oi alloi ksekolate ligo to mialo

    • hellboy

      κοιτα να δεις το οτι η ΕΕ θελει συγκεκριμενους ριπους καθε φορα  και τα εργοστασια στην ευρωπη ντουμανι.το οτι ειναι οι ευρωπαιοι που πλασαραν μαζικα το τουρμπο δεν το βλεπεις,και κανεις αλλο ενα λαθος αλλο ροπη και αλλο στροφαρισμα.ειναι ενα λαθος που το βλεπω συνεχεια.μπορει να εχεις ενα 1,7 και να δινει τρελες ροπες-δυναμη-με λιγες στροφες με ενα μοτερ των 60 ιππων και να περναει βουνα λαγκαδια(βλεπε νιβα) και να εχεις ενα αλλο μοτερ 1,3(βλεπε σταρλετ) που να στροφαρει τρελα να βγαζει 100 ιππους και να πηγενει σφαιρα .θα το πω αλλη μια φορα το τουρμο προμοταρετε γιατι πολοι δεν ξερουν να το χρησημοποιουν και κατα συνεπεια μεγαλες φθωρες και μεγαλα ποσα σε ζημιες ξεκινωντας απο 1.400ευρα και φτανωντας στα 2χιλιαρα.τωρα για τις προσπερασεις που λες γιατι ολα τα αυτοκινητα εχουν ηλεκτρογκαζο????ειχα ντιζατο (ρενο 19-88ιππων 1,4 energy)και τοι συγκρινω με ηλεκτρογκαζο(κολτ 1.3 100 ιππων-ξενερωσα)στην επιταχυνση τεραστια διαφορα,με 5τη στο αρχαιο εκανες προσπεραση για πλακα,στο συνχρονο πρεπει να “σπασεις” απο 5τη σε 4τη.γενικα το ολο κολπο με το γκαζι ξεκινησε γαι να προμοταριστει το τουρμπο…..και καλα ποιο ασφαλεις και ιστοριες.ολα ειναι ενας κυκλος χρηματος.αυτην τη στιγμη οι ιαπωνες δεν στηριζουν αυτο το πραγμα γιατι δεν θελουν οχι γιατι δεν μπορουν.στην ερωτηση σου “oi kinitires thriloi 1.8 192ps 1.6 160 ps 2.0 240 ps pou einai oloi autoi;;;;;;”
       η απαντηση ειναι απλη ΕΕ ευρο4-5……

    • pariah

      Αν είσαι μάγκας το αμάξι σου το κάνεις και να γ@μ#  και να δέρνει και να μην καίει…Μην τα λέμε όπως θέλουμε….Το ηλεκτρόγκαζο δεν το έβγαλαν μόνο για τα turbo αλλά και για τα απλά….Να μην πατάς τέρμα το γκάζι και να μπουκώνει, αλλά να δίνει όσο θέλει αυτό σήμα στην πεταλούδα…Και για να μην καίνε….Κάποιοι το βγάζουν καλά άλλοι σκατά….

      Μην λέμε όμως ότι προμοτάρεται γιατί βγάζει ζημιές…Βγάζει και άλογα και δύναμη με χαμηλότερη κατανάλωση για αυτό και βλέπεις να πληρεί euro5-6 ενώ τα άλλα δυσκολεύονται…

      Όσο για αυτό που λέει ο Επισκέπτης είναι σωστό….Τι πάει να πει ότι για να μην έχουν turbo οι Ιάπωνες τότε ξέρουν. Αυτός δεν ξέρει…Γιατί στο χαλαρό αναφέρθηκαν πόσα μοντέλα σε ορίζοντα 20ετίας…Αλλά έτσι μπαίνουμε και πετάμε σοφίες…Εκτός και αν γιαπωνέζικη είναι μόνο η honda…

    • παντωσ οσον αφορα το ηλεκτρογκαζο υπαρχει πλεον φισα πατενταρισμενη απο γνωστο βελτιωτικο ελληνικο οικο (ονομα δεν λεω) με την ονομασια SPRINT BOOSTER που σου δινει την αισ8ηση τησ ντιζασ!!!!
      το ηλελτρογκαζο κανει αισθητη την παρουσια του μονο στα μικρου κυβισμου μοτερ και με λιγα αλογα …κατα ταλλα ειμαι υπερ του και γω!!

    • pariah

      Tην ντίζα δεν την φτάνει…Μειώνει το πρόβλημα αλλά δεν το εξαλείφει…Όσο περνάει ο καιρός όμως βελτιώνουν το θέμα της απόκρισης οι κατασκευαστές….Δεν δικαιολογούταν τόση υστέρηση…

    • hellboy

      και κατι ακομα θεωρεις τυχαιο που η τουοτα σταματησε τα τουρμπο μικρα που παρηγαγε απο το 70 μεχρι το 1999?!!απλα οι ιαπωνες σχεδιαζουν αλλα πραγματα…..το προσεχες μελλον θα τα δειξει!μην παρεξηγηθεις κουβεντα κανω!

    • pariah

      To παρών δείχνει όμως ότι εν μια νυκτί διέγραψαν mr2 και celica και κράτησαν για σπορ μικρό το yaris με τον 1.8…..Που απλώς είχε ένα πιο δυνατό μοτέρ….Έμειναν πίσω στα σπορ  αμάξια και τώρα κάνουν προσπάθειες να επιστρέψουν….