Δεν έχει ούτε 2 μέρες που μάθαμε ότι η Nissan θα δυναμώσει το GT-R του 2013, και οι Ιάπωνες έχουνε πάει ένα “πρωτότυπο” GT-R στο Nurburgring για δοκιμές. Από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι το αυτοκίνητο φορά νέο bodykit που αποτελείται από νέα μπροστά, πλαϊνά και πίσω carbon spoiler, νέα αεροτομή, carbon καπό και νέες ζάντες. Ίσως είναι η έκδοση Evo ή SpecR με τους Ιάπωνες να θέλουνε να πάρουνε πίσω τον ταχύτερο χρόνο στη Πράσινη κόλαση από την Dodge Viper SRT10.


[Πηγή: Motor Authority]

  • Bill

    ε το εχουν χεσει το θεμα και αυτοι,iphone εγινε το GT-r καθε χρονο βγαζουν αλλο…ελεος

    • xaxaxaxaxa!!!!! τρελή ατάκα!

    • loeb

      Τι το καλυτερο καθε χρονο μια εταιρεια να βελτιωνει το αυτοκινητο της. Δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το κακο?
      Υ.Γ Εμπαινε GT-R παμε για νεο ρεκορ και φωτια στα πατζακια τους :-P 

    • Tsou Kostas

      αν ειχες αγορασει το περσινο και τωρα εισουν 2 μοντελα πισω σαν να ειχες παρει Kawasaki 250R, θα το εβλεπες το κακο.

    • pariah

      Το ότι η porsche σκοπεύει να κρατήσει την 911 14 χρόνια όμως είναι το κακό….Απλώς η nissan επένδυσε στο κομμάτι “χρόνος στο ring” και προσπαθούν να μείνουν συνεπής….

    • loeb

      Φιλε μου δεν ειναι και τοσο κακο. Αναλογα απο ποια πλευρα το βλεπεις. Αν ειχα να δωσω τοσα λεφτα και το ειχα στο γκαραζ μου θα το ειχα λατρεψει που με τιποτα δεν θα ξενερωνα αν το επομενω ηταν λιγο πιο γρηγορο. Κι αν στην τελικη με πειραζε τοσο θα του εκανα μια μικρη βελτιωση να καλυψω την διαφορα.
      Το θεμα ειναι να μην αλλαζει εξωτερικα και εσωτερικα τοσο. Στις επιδοσεις αν οντως σε πειραζει το βελτιωνεις αν δεν σε πειραζει τοτε δεν θα δωσεις σημασια επειδη το καινουριο βγηκε λιγο πιο ικανο.
      Εξαλλου ειναι δυσκολο στους Ελληνικους δρομους να παρεις το 100% ενος τετοιου αυτοκινητου.

    • εγω ειμαι αντι8ετοσ φιλοσ!!!! ισα ισα στουσ ελληνικουσ δρομουσ διχνει τι μπορει να κανει ενα αυτοκινητο!!!!  :-P
      χαλια προσφυση,αναποδεσ κλισεισ κτλ….
      πχ η 458 ειναι πιο καλη απο GT-R…. alla ο μεσοσ οδηγοσ νομιζω 8α τα βρει πολυ πιο ευκολα με το ‘γκοτζιλα’ σε ελληνικο επαρχιακο δρομο παρα με την ‘κυρια’ !!! :-)

    • loeb

      κοιταξε συμφωνω οτι εκει δειχνει τι μπορει να κανει ενα αυτοκινητο δεν το συζητω. Οι χεραδες εκει φαινονται!  και σε ολες τις συνθηκες:-P  Εγω ομως λεω οτι ειναι δυσκολο να το φτασεις στα ορια του ετσι ωστε να σου λοιπουν τα 40 αλογακια που θα εχει το καινουριο και το λιγο καλυτερο πατημα του. Οπως και να χει μπορει να χανει ενας παλιος αγοραστεις αλλα την ιδια στιγμη κερδιζει ο καινουριος που θα παρει ενα καλυτερο οχημα στα σημεια. Κερδιζει και  η ιδια η εταιρεια η οποια βελτιωνει το αυτοκινητο προοδευτικα και δεν φτιαχνει κατι εντελως διαφορετικο που δεν θα ξερει τι θα αντιμετωπισει. Για παραδειγμα το αμαξι στην πρωτη του γενια επειδη ηταν εντελως καινουριo σαν project θα αμφανισε και ορισμενα προβληματα που στο καινουριο θα τα εχει αντιμετωπισει. Στο επομενο το ιδιο και το ιδιο. Απλα σαν νεος αγοραστης θα πρεπει να γνωριζεις οτι μετα απο λιγο καιρο θα εχει βγει πιο αναβαθμισμενο και συμβιβαζεσαι. Οσο για την 458 δεν νομιζω οτι μπορει να ακολουθησει σε χρονους ακομα και το τωρινο GT-R αν και ειναι πολυ κοντα τα δυο αυτοκινητα. Απλα με την φορα που εχουν παρει αυτοι της Nissan θα πρεπει η πουσαρισμενη 458 να εχει κανει πολυ μεγαλυτερη υπερβαση  στο μοντελο που θα βγαλει απ’ οτι εκανε τα προηγουμενα χρονια στις εκδοσεις της 430 και 360

    • kai tora 8a simfoniso kai go mazi soy !!!
      to exo pei kai polles fores malista!!!!  :-)
      sta supercars o mesos kinos odigos den mporei na ftasei tis epidoseis poy iposxonte oute sto 50%!!!
      ante na kanei to 0-100!!!1 ta alla einai na xame na legame!!! :-)

  • ton xrono stin kolasi ton exei aneta kai pistevo 8a riksei kai +5 sec!!!!
    to pistevo poli!!!!!!
    y.g i aerotomi pantos dixnei ligi!!!!!  :-P

    • pariah

      Μεγαλύτερη αεροτομή μπορεί να σου κόβει περισσότερο από τα πιθανά οφέλη….Εξ ου και πολλοί έχουν απλά κάποιες λωρίδες συνέχεια στο πορτ μπαγκάζ…