Η Hyundai ανακοίνωσε και επίσημα ότι κατασκευάσει τον 1.600αρη turbo κινητήρα. Ο κινητήρας είναι της οικογένειας Gamma, έχει ονομαστεί 1.6 T-GDI, πληροί τα στάνταρ του Euro 5 και ULEV-2 (Ultra-Low Emission Vehicle για την Αμερική) και αποδίδει έως 204 άλογα. Ο 1.600αρης turbo κινητήρας φορά ένα twin-scroll turbo με intercooler, διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Θα αποδίδει από 140 έως 204 άλογα στις 6.000 σ.α.λ με 265 Nm ροπής στις 1.750 Nm ροπής. Η Hyundai αναφέρει ότι τα νούμερα αυτά θα διαφέρουν ελαφρώς ανάλογα με την αγορά.

Ο κινητήρας θα τοποθετηθεί σε πολλά μοντέλα της Hyundai και της Kia, (τον έχουμε δει ήδη σε spy φωτογραφίες πάνω στο Veloster) με το πρώτο αυτοκίνητο που θα τον φορά να κυκλοφορεί στα μέσα του 2012. Συνολικά η Hyundai ξόδεψε 44.36 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη του μέσα στους 52 μήνες που ασχολείται με αυτόν.

Τέλος οι Κορεάτες ανακοίνωσαν και έναν νέο 2.0-λιτρο τετρακύλινδρο πετρελαιοκινήτηρα, τον R-2.0. Αποδίδει 150 άλογα με 382 Nm ροπής και πληροί τα στάνταρ του Euro 6. Και αυτός θα τοποθετηθεί σε πολλά μοντέλα της Hyundai και της Kia, όπως τα ΙΧ-35, Sportage και Santa Fe. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Hyundai]

Δελτίο Τύπου

Hyundai Motor Group Unveils Advanced Powertrains

– Hyundai showcases Gamma 1.6 T-GDI and Euro6 R-2.0 diesel engines

– Some 1,000 world-class powertrain experts and academics attend

Hyundai Motor Group will host ‘The 11th Hyundai-Kia International Powertrain Conference’ between October 19 – 20 to unveil the Group’s latest powertrain technologies and discuss industry trends with world-class experts.

In line with this year’s slogan of ‘Innovation of Powertrain Technology Through Collaboration,’ the conference was designed to offer industry experts an opportunity to discuss next-generation powertrain development directions and share innovative technologies, in response to tougher environmental policies worldwide. The annual conference was held at Rolling Hills Hotel, located near the Hyundai-Kia Motors R&D Center in Korea.

“Due to stricter environmental regulations and policies that vary from nation to nation, competition in the development of powertrains and other core technologies is intensifying,” said Woong-Chul Yang, Hyundai Motor Co. Vice Chairman. “Hyundai Motor will accelerate its efforts to develop future powertrains that feature high-performance and eco-friendly engines and transmissions.”

At the conference, Hyundai Motor showcased two innovative powertrains that were fully developed in-house: The Gamma 1.6 T-GDI engine and Euro6 R-2.0 diesel engine.

The Gamma 1.6 T-GDI engine, which was developed over a period of 52 months and cost 69.5 billion won, achieves the best performance figures in its class where the competition is the toughest. The engine beats its formidable rivals, boasting a maximum output of 204hp and torque of 27.0kgf.m at 6,000 rpm and 1,750 rpm, respectively.

Moreover, by remarkably cutting down on exhaust emissions, the engine meets California’s ULEV-2 (Ultra-Low Emission Vehicle) standard, known as the most stringent, as well as Euro 5 standards.

In order to maximize fuel efficiency and performance, the engine uses an exhaust manifold integrated turbocharger with twin scroll, air guided intercooler, direct fuel injection system and dual CVVT, while a bed plate and a serpentine auxiliary belt were adopted to enhance engine reliability.

The Euro6 R-2.0 diesel engine, aimed to satisfy the next-generation Euro6 regulations by applying new technologies, such as low-pressure exhaust gas recirculation, was also introduced during the conference. It delivers world-class performance with a maximum output of 150ps and maximum torque of 39.0kgf.m without sacrificing its eco-friendliness.

As required by new regulations, the Euro6 reduced Nitrogen oxide (NOx) emissions by 56 percent, compared to Euro5. By introducing the Euro6 R-2.0 diesel engine, Hyundai Motor is expected to lead the eco-friendly passenger car diesel engine technology field, satisfying the standards more than two years ahead of their implementation.

Hyundai Motor also displayed its motor-integrated six-speed front wheel drive automatic transmission equipped in the Sonata Hybrid, as well as the gasoline Theta T-GDI engine, gasoline Kappa bi-fuel engine, diesel R-2.2 2 stage turbo-charger and the six-speed double clutch (DCT) to enhance participants’ understanding of new technology trends.

Some 1,000 world-class powertrain experts and academics participated in the conference, including members from Bosch, Continental, Delphi, Magna Powertrain and Denso.

Throughout the two-day conference, some 30 companies will release 50 theses in six sessions, including presentations on next-generation gasoline technology, exhaust and after-treatment technology, diesel innovation technology, exhaust reducing technology, high efficiency transmission and improving driving experiences.

  • hellboy

    αυτα ειναι ωραια πραγματα!

    • τρεμε tsi!!!!!  :-)

    • hellboy

      χεχεχε!!!!!και λοιπα ευρωπαικα μοτερακια!!!!!!!!χεχεχε!!!!!!!!!!

    • Killer88

      Αν μιλάς συγκεκριμμένα για τον Twincharger, είναι κατηγορία από μόνος του. Με το μόνο που θα συγκριθεί είναι ο επόμενος Tsi 1.6 του οποίου δεν ξέρουμε ακόμη χαρακτηριστικά. Πάντως μπράβο και πάλι στην Hyundai!

    • genika ρε φιλοσ χαβαλε κανουμε!!! απλα οταν ακουσ πιστευω μικρα τουρμπο την τελευταια 5ετια νομιζω πωσ σκεφτεσαι πρωτα tsi!!!  :-P οποτε τωρα εχουν και αλλον αντιπαλο!!! :-)

    • nikxan1

      γεια σου ρε μπαμπινο!!!!!!
      μ’αρεσει οταν λες τον αλλο “φιλος” !!!!!!!
      πολυ σε παω ρε!!!!!
      τι νεα απο το μετωπο ??
      εισαι καλα ??

    • poy sai re filos!!!!!  :-)
      τι να πει ολα γκουντ!!!!! u??
      τωρα γυρισα απο ποταρεσ..και λεω να ενημερωθω και λιγο βραδιατικα!!!!  :-)

  • George31

    και μόνο που μιλαμε για hyundai μιλαμε για αμαξια με εγγυηση…..

    • nikxan1

      ειχα παλια εναν βοηθο, ειχε ενα κουπε πρωτης γενιας. εκεινο με το 16αρι μοτερ.
      του επαιζε απο το πρωι μεχρι το βραδυ!!!
      δεν το ζεσταινε ποτε. με το που γυρναγε το κλειδι, βαραγε κοφτες!!!!
      απο γεματη 4η, του κατεβαζε 1η. το χειροφρενο δεν επιανε απο τις πολλες χειροφρενιες.
      δεν μπορεις να καταλαβεις τι σου λεω !!!! δεν ειχε καψει ουτε λαμπα. ουτε καν τρυπησε εξατμιση.
      το αυτοκινητο, ειχε σε καποια φαση 200.000 χλμ, δεν εκαιγε λαδι!!!!!

      αν δεν επαιρνε και 3-4 τουμπες τελικα, φανταζομαι θα κυκλοφορουσε ακομα!!!!

    • loeb

      Που να δεις και το δικο μου τι εκανε στα χανια πριν λιγα χρονια :P . Βεβαια δεν το εσπαγα τερμα απο τεταρτη δευτερα αλλα μια μερα σε μια κοντρα με μια alfa 147 ημουνα στα 110 με τριτη και ηθελα να στριψω εκει που ηταν παλια η MG. Δεν ειχα καταλαβει με ποσα ημουνα και επειδη επρεπε να φρεναρω για να κατεβω στα 50 εβαλα την δευτερα. Βλεπω το κοντερ να χτυπαει 8αρα μιας και δεν εχω κοφτη και με επιασε η ψυχη μου. Παντως εφτασα κι εγω αισιος τα 500.000 χιλ πριν καμια εβδομαδα.

    • George31

      φιλαρακι εχουμε 2 hyundai ενα accent του 97 και ενα atos του 2001.φιλε δεν σου λεω τιποτα.του ειχα πεταξει τα ματια εξω του accent.5 χρονια χωρις σερβις.απειρες βολτες να καταπινει χιλιαδες χιλιομετρα τον μηνα.να το ξεσκιζω,να μην του βαζω ουτε λαδια σου λεω.τετοιο σκυλι πραγματικα δεν υπαρχει.και οτνα οι μαλακες οι φιλοι μου κοροιδευανε υποτιμητικα το  accent ενω με αυτο ερχοντουσαν βολτες εκεινοι ηταν ολη την ωρα να φτιαχνουνε το corolla και το civic.οχι οτι δεν ειναι σκυλια και αυτα προς θεου,απλα φιλε η hyundai δεν αναγμωριζει ζημιες!!!πολυ απλα!!!επισης το atos μια απο τα ιδια!!!

  • georgeiapwnans

    τα παει καλα η hyundai!!!ωραια πραγματα ακουμε τελευταια απο μερια κορεας…