Η πρώτη φορά που είδαμε δύο ζώνες DRS σ’ έναν αγώνα ήταν στον Καναδά. Το ίδιο έγινε και στη Βαλένθια, ωστόσο και στις δύο αυτές περιπτώσεις είχαμε ένα σημείο ανίχνευσης και για τις δύο ζώνες ενεργοποίησης. Οι υπεύθυνοι της FIA θέλησαν να βελτιώσουν την ιδέα αυτή, παρουσιάζοντας και πάλι δύο ζώνες DRS στη Monza, όμως με διαφορετικό σημείο ανίχνευσης για την κάθε ζώνη.

Σύμφωνα με τον μηχανικό αγώνα του Pastor Maldonado, Xevi Pujolar, το ίδιο αναμένεται να συμβεί και στο πρώτο Ινδικό Grand Prix. Ωστόσο, Pujolar τονίζει πως δεν είναι ακόμα επίσημο από τη FIA.

Απ’ ό,τι φαίνεται, το πρώτο σημείο ανίχνευσης θα είναι λίγα μέτρα μετά την έξοδο από τη στροφή 15, και αν ο οδηγός απέχει λιγότερο από έναν δευτερόλεπτο από το μονοθέσιο που θέλει να προσπεράσει, θα μπορεί να ανοίξει την πίσω πτέρυγα σχεδόν σε όλη την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Αν δεν το καταφέρει εκεί, μπορεί να ξαναδοκιμάσει στη μεγάλη πίσω ευθεία, αφού λίγο πριν φτάσει στο μέσον της, θα έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει το “φτερωτό κουμπάκι”. Φυσικά, θα πρέπει να είναι εντός δευτερολέπτου στο σημείο δεύτερο ανίχνευσης, το οποίο θα βρίσκεται στη στροφή 3.

Να σου θυμίσω ότι όλα αυτά αφορούν μόνο τον αγώνα της Κυριακής, καθώς στις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές, οι οδηγοί μπορούν να μειώνουν την αντίσταση του πάνω flap της πίσω πτέρυγα όποτε αυτοί θέλουν, ώστε ν’ αυξήσουν την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα.

[Πηγή: caranddriverthef1]

  • david17

    eukoli epikratisi tis rb provlepo…

    an kai tha ithela na ta pane kala oi ferrari…