Το 2010, μετά από το Ουγγρικό Grand Prix και πριν από το Βελγικό, η FIA αποφάσισε ν’ αυστηροποιήσει περισσότερο τους ελέγχους της για την ευκαμψία της εμπρός πτέρυγας, προκειμένου να την περιορίσει, ωστόσο το μέτρο αυτό δεν είχε επίδραση στην RB6 και την RB7 της Red Bull. Φέτος, έχουμε δει την αεροτομή της RB7 να απέχει λίγα χιλιοστά από το έδαφος και στα τελευταία Grand Prix, τα endplates της 150° Italia να πετάνε σπίθες.

Σύμφωνα με φήμες, όμως, δεν είμαστε οι μόνοι που το βλέπουμε, αφού και η FIA έχει γνώση του θέματος και θέλει να το εξαλείψει από το 2012. Ο τρόπος είναι να κάνει ακόμα πιο αυστηρούς τους ελέγχους της. Αυτό ίσως να μην αρέσει πολύ στον Adrian Newey και τους ανθρώπους της RBR, καθώς και στους τεχνικούς της Ferrari, οι οποίοι προσπαθούν εδώ και αρκετές εβδομάδες να κάνουν την νέα εμπρός πτέρυγα ν’ αποκτήσει την ευκαμψία που χρειάζεται και να… τιθασεύσουν, επιτέλους, τα endplates.

Κάτι που, επίσης, ενδέχεται να μειώσει την ανταγωνιστικότητα της Red Bull το 2012 είναι η απαγόρευση του φυσητού διαχύτη, αφού οι εξατμίσεις θα πρέπει να βρίσκονται σε συγκεκριμένο ύψος. το οποίο ορίζεται από τους κανονισμούς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας.

[Πηγή: GMM | Photo Copyright: Mark Thompson/Getty Images/Red Bull Racing]