Η Volkswagen έδωσε σήμερα τις πρώτες φωτογραφίες από το ανανεωμένο Passat CC το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Los Angeles μέσα στον Νοέμβρη (αυτό ήταν τελικά το 2ο μοντέλο που θα δούμε στο Los Angeles). Το τετράπορτο coupe Passat έκανε την εμφάνιση του πριν από 4 χρόνια και από τότε έχει πουλήσει περισσότερα από 270.000 μονάδες.

Το ανανεωμένο Passat CC διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά της sedan έκδοσης του νέου Passat, όπως νέα φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας, LED πίσω φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, χρωμιομένη γρίλια και νέας σχεδίασης πορτμπαγκάζ.

Στο εσωτερικό η κονσόλα γύρω από τον κλιματισμό έχει δεχτεί αλλαγές ενώ υπάρχουν και νέα διακοσμητικά. Η Volkswagen δηλώνει ότι πλέον υπάρχει περισσότερος εξοπλισμός στην στάνταρ έκδοση αφού σε αυτόν συναντάμε σύστημα ανίχνευσης κόπωσης, νέο σύστημα ήχου (RCD 310), αλουμινένια μαρσπιέ στις πόρτες, ενεργά προσκέφαλα ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος και κατά μήκος μπροστά) και φωτιστικά σώματα bi-xenon.

Στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει το σύστημα Side Assist Plus το οποίο αποτελείται από το σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και το σύστημα ανίχνευσης αυτοκινήτου στο νεκρό σημείο, το σύστημα Dynamic Light Assist που φωτίζει το εσωτερικό της στροφής, κλιματιζόμενα καθίσματα με μασάζ αλλά και ένα σύστημα ανίχνευσης της κίνησης μέσω κάμερας.

Στην Ευρώπη το CC δεν έχει δεχτεί κάποιες αλλαγές σε ότι αφορά την γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων και των κιβωτίων ταχυτήτων. Έτσι το coupe Passat θα φορά μια γκάμα TSI (160, 210 και 300 ίππων) και TDI (140 και 170 ίππων) κινητήρων. Η πιο οικονομική έκδοση είναι αυτή με τον 2.0-λιτρο TDI απόδοσης 140 ίππων η οποία με το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει μέση κατανάλωση 4.7 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές 125 γρ/χλμ. Στην Αμερική αρχικά θα είναι διαθέσιμο με έναν 2.0-λιτρο TSI 200 ίππων αλλά και με έναν 3.6-λίτρων ατμοσφαιρικός FSI απόδοσης 280 ίππων.

Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες έρχονται με στάνταρ το σύστημα Start/Stop και ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν στον στάνταρ εξοπλισμό μόνο το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Οι πωλήσεις στη Γερμανία θα ξεκινήσουν από τον Φεβρουάριο του 2012, ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη, στην Αμερική και στην Ρωσία θα ξεκινήσουν λίγο αργότερα. Στη Κίνα το μοντέλο θα ξεκινήσει να πωλείται από το 2013.

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

New Volkswagen CC crosses over to luxury class

CC has new styling and innovative Side Assist Plus, Fatigue detection and bi-xenon headlights are standard

Wolfsburg, 03 November 2011 – When the Volkswagen CC made its debut four years ago, it was the first four-door coupé in the 30,000 to 40,000 euro class. From this niche, a new segment quickly developed – to date, nearly 270,000 people around the globe have chosen the sedan with the stylish lines of a sports car. They are car drivers who love the charm of a coupé but also value space for at least 4 persons and 4 doors. Now, Volkswagen is presenting a technically and visually updated version of the popular business vehicle.

With new front and rear styling, the new perfected Volkswagen CC makes an even bolder move towards the automotive luxury class. Its extended range of standard features has become more exclusive as well; they now include new bi-xenon headlights, static cornering lights and a new LED tail light design. Also standard: fatigue detection, RCD 310 radio-CD system, stainless steel door sill plates and safety head restraints with additional longitudinal adjustment (front seats).

New assistance systems are making their way into the CC as well. They include optional technologies such as Side Assist Plus with integrated Lane Assist (warns of vehicles in blind spots and assists driver in avoiding an accident by steering intervention), Dynamic Light Assist (automatic main beam control) that is new in the Volkswagen CC and a camera-based traffic sign detection system. Meanwhile, comfort is optimised by the ‘climate seat’ with integrated massage function.

The Volkswagen CC will be powered by innovative petrol and diesel direct-injection engines; all of the diesels (TDI) are equipped with a Stop/Start system and battery regeneration mode (for recovering braking energy) as standard. All petrol engines also have battery regeneration functionality. The TDI engines output 103 kW / 140 PS and 125 kW /170 PS. The petrol engines of the European CC versions develop a sporty 118 kW / 160 PS, 155 kW / 210 PS and 220 kW / 300 PS of power. In the USA, the Volkswagen will once again launch with petrol engines that output 147 kW / 200 PS (TSI) and 206 kW / 280 PS (FSI). All engines go to work with excellent efficiency. A prime example is the 140 PS TDI. Together with a manual six-speed gearbox, its combined fuel consumption is just 4.7 l/100 km (equivalent to 125 g/km CO 2).

The new Volkswagen CC will be revealed to the public in a world premiere at the Los Angeles Auto Show (November 18 to 27). The market launch phase begins shortly thereafter. Volkswagen will first offer the new CC in Germany in February 2012, then in stages across Europe, America, Russia, China (local version starting in 2013) and all other sales regions relevant to this vehicle class.

  • Stavros Sidiropoulos

    Ετσι οπως το εκαναν,προτιμοτερο θα ηταν να ειναι αυτο το κανονικο Passat νομιζω…Χαθηκε η εστω και μικρη διαφορετικοτητα που ειχε το προηγουμενο,και το κανονικο Passat ειναι σαν κουτι με ροδες.

  • KostasG7

    Ας μου επιτραπεί η έκφραση το αυτοκίνητο απλά γ……
    Πανέμορφο το κάνανε, αυτοκίνητο με κύρος και προσωπικότητα.

  • freedoom1013

    Άργησε πολύ!
    Ο προκάτοχος ήταν πανέμορφο αυτοκίνητο.
    Το καινούριο έτσι όπως το έκαναν, έχω την εντύπωση ότι του στερούν σχεδιαστικά σε σχέση με το κανονικό Passat. Δηλαδή, πλέον η διαφορά μεταξύ κανονικού και CC δεν είναι τόσο μεγάλη όπως πριν.

  • cfu

    apisteyta omorfo

  • George31

    μπααα……..μοιαζει πολυ με το κανονικο passat…καμια διαφορα..τουλαχιστον στο προηγουμενο εβλεπες και καποιες διαφορες…..τα εχει γαμησει ολα η vw………

  • VanPerseF1

    Κουκλι παναθεμα το!!!Αν επερνα Passat σιγουρα θα ηταν CC ή αυτο ή το προηγουμενο δε με νοιαζει γιατι μ’αρεσουν και τα δυο παρα πολυ,οχι οτι δε μου αρεσει το κανονικο απλα το CC τα σπαει!

  • Mika

    Wraio einai, m aresei…
    Den to xalasan, apenantias to ekanan pio kyrile..

  • nickgto

    Πιστεύω ποιο ωραίο είναι το προηγούμενο passat cc απ’αυτό…
    Μέσα είναι σχέδον ίδιο με το παλιό με κάποιες μικροαλλαγές που το κάνουν να δείχνει πιο κυριλάτο..

  • Killer88

    Προσωπικά, αν είχε λγο λιγότερο χρώμιο θα το θεωρούσα κορυφή! Ούτως η άλλως μου άρεσε πααάρα πολύ για οικογενειακό αμάξι, τώρα ακόμα περισσότερο! Για κάποιον που θέλει, χώρους συν οδηγική συμπεριφορά και εμφάνιση είναι το ιδανικό για μένα, το Scirocco του οικογενειάρχη :)

  • LJ

    Ωραια ΣΚΑΤΑ το εκαναν κ αυτο!

  • ανούσιο…
    γιατί να πάρεις αυτό κ να μη πάρεις το άλλο?

    • freedoom1013

      Αν με το άλλο εννοείς το κανονικό Passat, θα συμφωνήσω με τον 1ο φίλο που λέει ότι είναι ένα κουτί με ρόδες. Δυστυχώς.
      Στην προηγούμενη γενιά, το CC είχε για μένα το καλύτερο design στην κατηγορία του, μετά τη CLS, η οποία είναι προφανώς εκτός συναγωνισμού!
      Τώρα, σαφώς και εξακολουθεί να είναι καλύτερο το CC από το κανονικό, αλλά νομίζω το design του, είναι περισσότερο συντηρητικό απ’ όσο θα έπρεπε.

    • LJ

      Εγω να σου πω πιο ομορφο εβρησκα το προηγουμενο Passat CC απο την CLS…

  • violator

    από το κακό στο χειρότερο! την λατρεύω τη Volkswagen…

  • Sign

    Ενταξει,θα μπορουσαν να το ειχαν κανει αρκετα χειροτερο,τα πισω φωτα δεν μου πολυαρεσαν γιατι τα προσπαρμοσαν στο κλασσικο στυλ των υπολοιπων αυτοκινητων της γκαμας,προβλεψιμο,ηταν κατι αναμενομενο,Το περιμενα πολυ χειροτερο.