Υπήρχαν δύο δυνατές επιλογές, ωστόσο ο Kimi Raikkonen έκανε την καλύτερη, δεδομένου ότι φέτος η R31 ήταν πολύ καλύτερο μονοθέσιο από την FW33 της Williams. Όμως, πολλοί αναρωτιούνται ποιος θα είναι ο στόχος του Φινλανδού, καθώς ο “Iceman” ανήκε στους ταχύτερους οδηγούς όταν ήταν στη Formula 1 και ήταν στα… καλά του. Φυσικά, ο 32χρονος δεν μπορεί να στοχεύει το πρωτάθλημα, διότι κάτι τέτοιο μοιάζει ακατόρθωτο. Η Renault απέχει πολλά χιλιόμετρα από την κορυφή, ένα κενό που εξαιρετικά δύσκολα κλείνει από τη μία χρονιά στην άλλη.

Παρ’ όλα αυτά, ο Raikkonen δίνει την απάντησή του σε όλους όσους πιστεύουν ότι δε θα έχει κίνητρο την επόμενη σεζόν.

Εάν δεν είχα κίνητρο, δε θα είχα επανέλθει. Υπάρχει πάντα πολλή συζήτηση σχετικά με τα κίνητρα, αλλά κανείς δε γνωρίζει πραγματικά τι κάνω ή τι σκέφτομαι, εκτός από μένα, έτσι δε με νοιάζει τι λέει ο κόσμος. Όμως, είμαι χαρούμενος που γύρισα. Δε θα υπέγραφα αν δεν πίστευα ότι θα το απολαύσω, οπότε θα είναι μια ενδιαφέρουσα και συναρπαστική επιστροφή.

Από την τελευταία του χρονιά στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, το 2009, έχουν αλλάξει αρκετά. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Πρωταθλητή του 2007, η μεγαλύτερη αλλαγή είναι τα νέα ελαστικά της Pirelli.

Συγκρίνοντας το 2009 με την περασμένη χρονιά, η μεγαλύτερη διαφορά είναι, μάλλον, τα ελαστικά. Δε νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά στα μονοθέσια. Το DRS είναι κάτι νέο, αλλά βασικά θα είναι το ίδιο με πριν. Το κουμπί που είχαμε για την εμπρός πτέρυγα εξαφανίστηκε, έτσι τώρα θα έχουμε κουμπί για την πίσω πτέρυγα. Μαντεύω ότι η πιο σημαντική διαφορά είναι τα ελαστικά.

[Πηγή: Lotus Renault GP]