Επιτέλους ήρθε και στη χώρα μας. Η 7η γενιά της 911 που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη ξεκίνησε τις πωλήσεις της και στην Ελλάδα με αρχική τιμή 152.300 ευρώ για την απλή 911 Carrera (€88.038 στη Γερμανία) και 176.000 ευρώ για την έκδοση Carrera S (€102.436 στη Γερμανία). Το Μάρτιο θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις της 911 Carrera Cabriolet.

Στιλιστικά τα στοιχεία εκείνα που κάνουν ξεχωριστή τη νέα 911 είναι τα νέα μπροστά και πίσω LED φωτιστικά σώματα και οι εξωτερικοί πλαϊνοί καθρέπτες που είναι τοποθετημένοι πάνω στις πόρτες. Το εσωτερικό της θυμίζει κάτι από τωρινή 997 αλλά έχει επηρεαστεί σαφώς από αυτό της Panamera. Δεν υπάρχει χειρόφρενο αφού έχει αντικατασταθεί από ηλεκτρικό κουμπί.

Η μέση κατανάλωση τόσο της απλής Carrera όσο και της Carrera S κυμαίνεται από τα 8.2 έως τα 9 λίτρα/100 χλμ με τις εκπομπές CO2 να μειώνονται κατά 16% σε σχέση με το τωρινό μοντέλο. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο σύστημα Start/Stop, στο σύστημα θερμικής διαχείρισης και στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Η έκδοση Carrera πατά πάνω σε 19″ ζάντες στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ η Carrera S σε 20″.

Η Carrera φορά τον 3.4-λίτρων κινητήρα της Boxster S, ο οποίος θα αποδίδει 350 άλογα με την μέση κατανάλωση με το κιβώτιο PDK να ανέρχεται στα 8.2 λίτρα/100 χλμ (1.6 λιγότερα από την 911 997) με εκπομπές CO2 194 γρ/χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα με το PDK κιβώτιο τα κάνει σε 4.6 δευτερόλεπτα (με το πακέτο Sport Chrono σε 4.4).

Η έκδοση Carrera S φορά έναν 3.8-λίτρων κινητήρα άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 400 άλογα με την μέση κατανάλωση με το κιβώτιο PDK να ανέρχεται στα 8.7 λίτρα/100 χλμ (1.5 λιγότερα από την 911 997) με εκπομπές CO2 205 γρ/χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα με το PDK κιβώτιο τα κάνει σε 4.3 δευτερόλεπτα (με το πακέτο Sport Chrono σε 4.1).

Υπάρχουν δύο κιβώτια διαθέσιμα της ZF, ένα 7-τάχυτο μηχανικό και ένα 7-τάχυτο αυτόματο PDK. Το σασί είναι από αλουμίνιο μειώνοντας έτσι το βάρος κατά 45 κιλά. Είναι κατά 6.35 εκατ. φαρδύτερη με το μετατρόχιο να μεγαλώνει κατά 10 εκατ.

Για πρώτη φορά η Porsche τοποθετεί στην 911 το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ένα ενεργό σύστημα σταθεροποίησης το οποίο βρίσκεται στον επιπλέον εξοπλισμό της 911 Carrera S. Τι κάνει το εν λόγω σύστημα; Μειώνει την πλευρική κλίση στις στροφές έτσι ώστε τα ελαστικά να έχουνε πάντα την βέλτιστη θέση σε σχέση με την επιφάνεια του δρόμου ώστε να μπορούν να μεταφέρουν μεγαλύτερες πλευρικές δυνάμεις. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο να παίρνει ακόμη γρηγορότερα τις στροφές.

Στο Nurburgring γυρίζει σε 7:40, 13 δευτ. πιο γρήγορα από τη παλιά, χρόνος εφάμιλλος με αυτόν της 911 (997) GT3. Όλα τα άρθρα για τη νέα 911, μπορείς να τα βρεις εδώ.