Η Porsche έδωσε σήμερα τις πρώτες φωτογραφίες και λεπτομέρειες για την ανοικτή έκδοση της νέας 911, την 911 Cabriolet του 2012. Η ανοικτή έκδοση της 911 διαθέτει μια μαλακή υφασμάτινη οροφή με τα μεταλλικά της μέρη να είναι κατασκευασμένα από μαγνήσιο έτσι ώστε να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.

Τόσο η 911 Carrera Cabriolet όσο και η 911 Carrera S Cabriolet, μηχανικά φοράνε τους ίδιους κινητήρες με την coupe έκδοση. Έτσι η 911 Carrera Cabriolet φορά τον 3.4-λίτρων κινητήρα απόδοσης 350 ίππων ενώ η Carrera S Cabriolet τον 3.8-λίτρων κινητήρα. Και οι δύο συνδυάζονται με το 7-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ το 7-τάχυτο PDK υπάρχει στον πρόσθετο εξοπλισμό. Και τα δύο καταναλώνουν λιγότερα από 10 λίτρα/100 χλμ με την Porsche να μην δίνει ακόμη αναλυτικά της μέσες καταναλώσεις αλλά ούτε και τους χρόνους 0-100 χλμ/ώρα και τις τελικές τους ταχύτητες.

Η Porsche δηλώνει ότι η νέα 911 Carrera Cabriolet 2012 με το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το φαρδύτερο μετατρόχιο και το νέο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι, προσφέρει ακόμη πιο σπορ οδηγικά χαρακτηριστικά με μεγαλύτερη ακρίβεια και ευελιξία.Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν από τις 3 Μαρτίου του 2012 στη Γερμανία με αρχική τιμή €100.532 για την 911 Carrera Cabriolet και €114.931 για την 911 Carrera S Cabriolet.

[Πηγή: Porsche]

Δελτίο Τύπου

Market launch for the open air season 2012

Debut for 911 Carrera Cabriolet with innovative roof concept

Stuttgart. Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, is doubling the driving fun to be had from the new 911 Carrera by putting a Cabriolet alongside the Coupé. The debut of the new generation of the sports car classic is being followed only a few months later by the open-top models of the 911 Carrera and 911 Carrera S in the new 911 design.

What the Coupé began with the new aluminium-steel body, the Cabriolet continues with the all-new, unique hood: As a result, the typical 911 roof line is initially retained in its entirety. Even when closed up, the Cabriolet cuts a fine figure. Intelligent lightweight design, even including the use of magnesium in the hood, ensures less weight and more sportiness, lower fuel consumption and greater comfort. With the open-top 911s as well, Porsche has managed to reverse the weight spiral and make the new Cabrio models significantly lighter than its predecessors.

Each of the two new Cabriolets has the same engine as its Carrera Coupé equivalent. The rear of the 911 Carrera Cabrio houses a 3.4-litre flat engine generating 350 hp (257 kW) of power driving the rear wheels through a seven-gear manual transmission. The open-top Carrera S comes with a 3.8-litre six-cylinder engine developing 400 hp (294 kW) and also a seven-gear manual transmission featured as standard. That means that the open-top 911s as well are distancing themselves even further from the competition in terms of efficiency; both models consume less than ten litres of fuel per 100 kilometres (NEDC). The Cabriolets as well have the Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) available as an optional extra, delivering even lower fuel consumption and shorter acceleration times.

With the longer wheelbase compared with the predecessor model, the wider front track and the new electro-mechanical power steering, the new Cabriolets offer even sportier driving characteristics, greater precision and agility. Depending on model, there are other standard or optional active control systems available as well that further enhance the driving dynamics.

The 911 Carrera Cabriolet will be launched in Germany on March 3, 2012. The prices for the 911 Carrera Cabriolet start in Germany with 100,532 Euros, the 911 Carrera S Cabriolet starts with 114,931 Euros including value-added tax in both cases.

  • nikxan1

    ασχημοοοοοοοοοοο!!!!!!!
    πω πω πω δεν βλεπεται!!!!!!!

  • JohnnyXP64

    malakia, pote tha ftiaxoun kana Hard Top cabrio na einai tis prokopeis! i 458italia parolo pou exei piso tin mixani einai poli xamilo to kolaraki tis auto to pragma einai kai ifasmatini kai einai apesio…..

    • Κώστας

      εχεις σκεφτει ποτε οτι ο λογος που επιμενουν στο υφασμα ειναι για να κρατηθει το συνολικο βαρος χαμηλα και για να εχει χαμηλο κεντρο βαρους?

    • JohnnyXP64

      φθηνες δικαιολογιες γιατι στο σχεδιασμο του αμαξοματος δεν βρησκουν μαλλον τροπο να το πετυχουν! σιγα το βαρος και πρασσινα αλλογα.

      εχεις σκεφτει ποσο μη ασφαλη ειναι να φας ανατροπη με υφασμα και ποσο με μεταλικη οροφή?
      ας βαλουν και 10 αλογα παραπανω για το βαρος σιγα τα ουα, πιστευω δεν μπορουν σε αυτο το σχεδιο και για αυτο δεν το κανουν! 

      στην νεα γενια θα δεις θα πανε σε Hard Top.

    • Κώστας

      και στο boxster που τους βοηθαει η διαταξη και το σχεδιο γιατι δεν το κανουν?
      δες τις κριτικες που εχει φαει η California για το παραπανισιο βαρος που ζυγιζει κοντα 1700 κιλα και τι συμπεριφορα εχει στην πιστα (οι πιο πολλοι δημοσιογραφοι το εχουν κραξει) και υστερα το ξανασυζηταμε…

    • Bill Z4

      Δεν προσφέρει ασφάλεια σε πτώση η σκληρή οροφή,ίσα-ίσα που μπορεί να σε τραυματίσει.Κατά τα άλλα η μαλακή οροφή πολλών στρώσεων είναι ποιο εύκολη κατασκευή.
      Κατά τα άλλα η 911 εξακολουθεί να είναι το ποιο όμορφο λάθος στην ιστορία της αυτοκίνησης,γυμνή  ή ντυμένη.

    • nikxan1

      ετσι οπως το ειπες. 4 λεξεις που μπορουν καλλιστα να αντικαταστησουν την λεξη πορσε 911.
      το πιο ομορφο λαθος.
      γιαυτο αν παρατηρησετε, κανενα αλλο πορσε δεν εχει το μοτερ πιο πισω απο τον προφυλακτηρα.
      μποξτερ-κευμαν ειναι στο κεντρο.
      παναμερα ειναι μπροστα.
      καγιεν ειναι μαλακια
      944, 928, καμια δεν “τον ειχε” απο πισω.

  • από βιασύνη ξέχασα να βάλω τη gallery και το video. updated

  • hellboy

    ωραιος ο σκαραβεος καμπριο!!!!!preview φωτογραφιες!!!!

  • freedoom1013

    Ούτε εμένα αρέσουν τα υφάσματα, αλλά μια χαρά κράξιμο έφαγε και η Italia Spyder, οπότε μην την ψάχνετε!

  • cfu

    ti na po????
    einai apla mounala,kai mou aresi pou einai yfasma einai pio classiko-fynetsato
    (an kai protimo panta tis coupe ekdoseis)

    • nikxan1

      xaxaxaxax “MUNALA” !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      +1 ennoeitai

  • Mika

    Einai akoma pio pothith san cabriolet…
    Pw pw, epatha plaka me to hlektriko alekshnemio..Ti ekanan pali oi typoi!LOL…
    Poly kalh…

  • αυτη δεν ήταν που θα είχε μια οροφή μισή μεταλλική κ μισή υφασμάτινη???

    https://www.autoblog.gr/2011/08/30/porsche-911-convertible-2012-to-get-folding-hardtop/

    • ίσως αυτό το ρόλο παίζει το μαγνήσιο που έχει;; τι να πω;…

  • Thavma

    Chris Harris φρεσκοτατο review της ολοκαινουργιας 911!! http://www.youtube.com/watch?v=poMybaHje_I&feature=feedu