Οι πωλήσεις της Volkswagen για τον Νοέμβρη, η Toyota μειώνει τις προβλέψεις κερδών κατά 54% λόγω των πλημμυρών της Ταϊλάνδης

Σχετικά άρθρα

Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι από την αρχή του έτους έχει πουλήσει 4.69 εκατ. αυτοκίνητα, +12.8% από την ίδια περίοδο του 2010, όπου είχε πουλήσει 4.18 εκατ. αυτοκίνητα. Μόνο τον μήνα Νοέμβριο, πούλησε 452.900 αυτοκίνητα (+14.5% – 395.600 αυτοκίνητα). Και ενώ η Volkwagen συνεχίζει να πουλά όλο και περισσότερα αυτοκίνητα, η Toyota φέτος συνεχίζει να έχει προβλήματα, αφού εκτός από την καταστροφή που προκάλεσε ο σεισμός και το τσουνάμι που χτύπησαν την Ιαπωνία στις 11 του Μάρτη, ήρθαν και οι πλημμύρες στην Ταϊλάνδη κάνοντας την, να μειώσει περαιτέρω τις προβλέψεις της για τα κέρδη του οικονομικού έτους του 2011, το οποίο λήγει στις 31 του Μάρτη.

Η Toyota προσδοκά σε περαιτέρω μείωση κατά 54% των κερδών της, έχοντας έτσι κέρδη “μόνο” 2.3 δις δολαρίων (1.73 δις ευρώ), την ώρα που το 2010, είχε παρουσιάσει κέρδη μεγαλύτερα των 10 δις δολαρίων (7.55 δις. ευρώ). Οι πλημμύρες κόστισαν στην Toyota κοντά στα 1.5 δις δολάρια (1.13 δις. ευρώ) ενώ μέσα στο οικονομικό έτος θα κατασκευάσει κοντά στα 7.380.000 αυτοκίνητα, και όχι 7.600.000 που είχε υπολογίσει πριν τις πλημμύρες.

Η Toyota έχει περάσει δύο τεράστιες φυσικές καταστροφές μέσα στο 2011 και πάλι θα παρουσιάσει κέρδη, έστω και κατά 1/5 μειωμένα σε σχέση με πέρυσι. Μήπως οι αμερικάνικες εταιρίες θα πρέπει να πάρουνε ένα μάθημα από τους Ιάπωνες, αφού πριν από μερικά χρόνια έφεραν τις εταιρίες τους λίγο πριν την οικονομική καταστροφή, με τους μόνους υπεύθυνους να είναι οι άνθρωποι που τις διοικούσαν. Περισσότερες λεπτομέρειες για τις αναλυτικές πωλήσεις της Volkswagen ανά περιοχή, μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Volkswagen, Autonews | Photo Copyright: Sean Gallup/Getty Images]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Volkswagen Passenger Cars brand grows vehicle deliveries further in period to November

Wolfsburg, 13 December 2011 – The Volkswagen Passenger Cars brand handed over 4.69 (January-November 2010: 4.18) million vehicles to customers worldwide from January to November 2011. The company therefore grew deliveries by 12.4 percent compared with the comparable prior-year period. For the month of November, the brand reported a 14.5 percent rise, delivering 452,900 (November 2010: 395,600) units. “The Volkswagen Passenger Cars brand performed well in November on world markets that were at times volatile and grew vehicle deliveries further,” Christian Klingler, Board Member for Sales and Marketing for the Volkswagen Group and the Volkswagen Passenger Cars brand, commented in Wolfsburg on Tuesday.

Deliveries in Europe as a whole developed well, with the Volkswagen Passenger Cars brand handing over 1.58 (1.43; +10.6 percent) million vehicles to customers there in the period to November, of which 835,900 (799,500; +4.6 percent) were delivered in Western Europe excluding Germany. Unit sales on the home market of Germany remained positive with 549,300 (496,900; +10.5 percent) vehicles handed over to customers. Volkswagen Passenger Cars reported a marked increase in the Central and Eastern Europe region, where 195,800 (132,800; +47.5 percent) vehicles were delivered. The brand doubled unit sales in Russia to 104,200 (52,100; +100.0 percent) vehicles.

Volkswagen sold 1.80 (1.57; +14.4 percent) million vehicles in the Asia / Pacific region in the period to November, of which 1.61 (1.45; +11.4 percent) million units were delivered in China, the region’s largest single market. Deliveries in North America also developed well, with the brand handing over 448,500 (366,200; +22.5 percent) vehicles to customer there from January to November. 708,100 (683,200; +3.6 percent) vehicles were delivered in South America during the same period.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota εξετάζει την πώληση μετοχών της Denso αξίας 4,7 δισ. δολαρίων

Η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει μέρος του ποσοστού που κατέχει στην εταιρεία εξαρτημάτων αυτοκινήτων Denso μέχρι το τέλος του έτους, στο πλαίσιο ολοκλήρωσης της...

Η Volkswagen προχωρά σε περικοπές 10 δισ. ευρώ ώστε να γίνει ξανά ανταγωνιστική

Η Volkswagen θεωρεί πως πλέον τα αυτοκίνητά της δεν είναι ανταγωνιστικά, γι'αυτό εξετάζει ένα πρόγραμμα εξοικονόμησης 10 δισ. ευρώ, που θα περιλαμβάνει και μειώσεις...

Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου Toyota C-HR στην Ίμπιζα

Με περισσότερες από 840.000 πωλήσεις στην Ευρώπη από την κυκλοφορία του το 2017, εκ των οποίων οι 14.000 στην Ελλάδα, η πρώτη γενιά του...

Αγγλία: Απαγορεύτηκε διαφήμιση του Toyota Hilux επειδή ενθάρρυνε τους ανθρώπους να οδηγούν εκτός δρόμου

Η εποπτική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου ASA (Advertising Standards Authority) απαγόρευσε μια διαφήμιση του Toyota Hilux επειδή έκρινε πως αυτή ενθάρρυνε τους ανθρώπους να...