Η Suzuki Αγγλίας ανακοίνωσε τις τιμές πώλησης του νέου Suzuki Swift Sport που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το αυτοκίνητο ξεκινά από τις £13.500 και μηχανικά φορά τον 1.600-αρη Μ16A κινητήρα ο οποίος έχεις αναπτυχθεί αποκλειστικά για το Swift. Ο 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει 136 άλογα με 160 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 8.7 δευτερόλεπτα και να έχει τελική ταχύτητα 195 χλμ/ώρα. Έχει μέση κατανάλωση 6.4 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 147 γρ/χλμ.

Η Suzuki μας υπόσχεται ότι το αυτοκίνητο θα έχει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά χάρη στη νέα πίσω ανάρτηση, στις ζάντες 17″ με ελαστικά 195/45 και στα νέα ανεξάρτητα ελατήρια. Διαθέτει επίσης ESP και 7 αερόσακους. Στον στάνταρ εξοπλισμό διαθέτει air condition, φώτα Xenon με πλυστικό σύστημα, προβολείς ομίχλης, σύνδεση Bluetooth και σκουρόχρωμα πίσω παράθυρα. Αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του μπορείς να τα βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Suzuki]

Δελτίο Τύπου

SWIFT SPORT – THE ALL-NEW COMPACT SPORT SUPERMINI

  • All new Swift Sport – on sale from January 2012 – Priced at £13,500.
  • New Euro 5 1.6-ltre 136hp VVT engine – offers improved torque together with 10 per cent lower combined fuel consumption of 44.1mpg.
  • Exhaust emissions of 147g/km – 10 per cent lower than previous Swift Sport model.
  • New design six speed manual transmission fitted as standard.
  • Insurance Group 18 – down 5 groups over previous model Swift Sport
  • Specification includes auto air conditioning, fog lamps, push button start, cruise control, Bluetooth connectivity, HID Projector headlamps with headlamp wash and rear privacy glass.
  • ESP and seven airbags fitted as standard.
  • 0-62mph in 8.7 seconds, max speed 121mph.
  • Global Swift sales of 2.2 million since May 2005.
  • UK Swift Sport sales of around 6,000 since launch in May 2006.

The Swift Sport is the performance flagship of the Swift model range and offers higher levels of tuning, steering and braking performance than the standard Swift on which it’s based. The sporting experience and everyday practicality of the previous model have earned many devoted fans in approximately 40 countries and territories around the world.

The new Swift Sport has the same DNA as its predecessor, but reflects the concept of developing a refined sport compact from the new Swift 1.2 litre launched in the UK late last year. Befitting its status as the new performance flagship of the Swift model range, it reflects the pursuit of even better handling, driving performance, environmental compatibility and an uncompromising focus on quality. Overall, it offers a rewarding experience of Suzuki’s sporting DNA.

Now, Suzuki has realised even higher levels of Swift performance and styling and combined them with improved fuel economy and environmental performance to create a sports compact that is an ideal match for today’s needs. The result is the all-new Swift Sport.

The new Swift Sport’s exterior design reflects the model’s evolution towards a more sporting look. Aerodynamic parts exclusive to the new Swift Sport control the airflow, suppress lift and give the car a lower visual centre of gravity. Newly developed High-Intensity Discharge (HID) headlamps with a metallic-grey coating as well as new design rear combination lamps heighten the sense of dynamism expressed by the exterior design.

Sporty, exclusive design features in the new Swift Sport’s cabin heighten the driving pleasure and a high-quality look and feel generates pleasure of ownership with new design sport seats in an exclusive fabric together with a five-dial meter cluster that combines easy legibility with an uncluttered look.

Greater toe and camber rigidity for the torsion beam, greater lateral rigidity in the torsion-beam bushings and larger rear wheel bearings enhance stability at the rear under hard cornering. Increased spring rates for the front and rear coil springs and the addition of rebound springs in the front suspension struts significantly contribute to stability by providing greater roll stiffness. Modifications to the steering-gearbox member, suspension-frame member as well as larger front wheel bearings all boost yaw response, resulting in handling that has evolved even further from that of the previous Swift Sport.

Engine The new Swift Sport’s M16A engine is based on that of the previous model and now offers more power combined with lower emissions. Thanks to the addition of a variable intake system, optimisation of the intake VVT (Variable Valve Timing) and increased valve lift, maximum output is up from 92kW (123bhp) to an impressive 100kW (136hp) with the new model. Maximum torque is up from 148Nm to 160Nm at a slightly lower engine speed of 4,400rpm enabling the driver to enjoy superb performance across the rev range. The engine’s high output is combined with improved fuel economy; CO2 emissions are down around 10 per cent from 165g/km to 147g/km and a revised exhaust system now yields a sportier note.

Transmission [Designed for sporty, fuel-efficient driving] The new Swift Sport’s manual transmission was developed specifically to take full advantage of the M16A engine’s performance. The use of six gears allows sporty driving combined with improved fuel economy. A triple-cone synchromesh for first and second gears permits lower shift effort and a larger counterweight at the transmission end of the shift lever yields a sporty shift action that is now lighter and more positive.

Safety [Newly evolved protection]

  • Comprehensive range of safety equipment
  • Seven airbags as standard equipment
  • ESP® (Electronic Stability Program) as standard equipment

The new Swift Sport represents an evolution in terms of safety. Comprehensive safety technologies mean it offers the same control and peace of mind as the new Swift.

Extensive use of high-tensile steel and computerised structural analysis keep the body light while promoting safety, There are seven airbags (including curtain and a driver’s knee airbag), and the pillars incorporate shock-absorbing materials that soften any contact with occupants’ heads. These safety enhancements have contributed strongly to the new model attaining an insurance group rating of 18 – down from Group 23 of the previous model Swift Sport.

Dimensions The keys to the Swift’s nimble handling include wide track and a short wheelbase. With the new Sport, Suzuki carries forward these fundamental attributes and has further refined them. New dimensions combine with increased rear-suspension firmness for better straight-line and cornering stability. They also add to a road-hugging profile that communicates the new Swift Sport’s enhanced handling and performance.

The new Swift Sport’s strong presence belies compact dimensions that make it exceptionally nimble. Wide front and rear track and a short wheelbase (key characteristics of the Swift series) combine with chassis systems that include an exclusively designed rear suspension to ensure sharper handling and outstanding high-speed stability. Full dimensions compared with the previous model are as follows:

New Swift Sport is available in five metallic / pearlescent colours which are as follows:

Silky Silver metallic Kashmir Blue Pearl metallic Cosmic Black Pearl metallic Cool White pearl metallic Ablaze Red Pearl metallic

In line with other models in the Suzuki range, new Swift Sport models are covered by a three-year/60,000-mile new vehicle warranty; and by Suzuki Assistance, providing 24-hour UK and European roadside assistance, recovery and associated services for 12 months as well as a 12-year perforation warranty. Service intervals are every 9,000 miles.

NEW SWIFT SPORT EQUIPMENT LIST

COMFORT  
Electric windows with drivers side auto-down pic
Heated electric and folding door mirrors pic
Remote central door locking pic
Keyless entry and push button start pic
Front Sport seats pic
Automatic Air Conditioning pic
Pollen filter pic
MP3 / WMA compatible Radio/CD with USB port + 6 speakers pic
Bluetooth integrated audio unit with voice activation and music streaming facility pic
Audio controls on steering wheel pic
Cruise control pic
Tilt and telescopic adjustable steering wheel pic
Tinted glass pic
Rear privacy glass pic
INSTRUMENT PANEL  
Lights-on/key-in reminder pic
Digital clock pic
Outside temperature display pic
Fuel consumption display (average / instantaneous / tank range pic
Driver’s seat belt warning lamp & alarm pic
Door ajar warning lamp pic
INTERIOR  
Boot light (2 positions) pic
Sun visor/vanity mirror (both sides) pic
Front map light pic
Centre console storage pic
Cup holders x 3 pic
Front seat height adjuster (driver’s side) pic
60/40 split rear seat backs pic
Accessory socket pic
EXTERIOR  
High Intensity Discharge (HID) headlamps with headlamp washers pic
Automatic headlamp levelling pic
2 speed & intermittent windscreen wipers pic
Rear wash/wipe with intermittent facility pic
17” Alloy wheels pic
Black coloured A & B pillars pic
Body coloured door mirrors & handles pic
Electromagnetic tailgate opener pic
Body coloured side sill covers pic
Body coloured Tailgate mounted rear roof spoiler pic
Front fog lamps pic
Towing eye pic
SAFETY & SECURITY  
Driver and front passenger airbags pic
Side curtain airbags pic
Curtain Shield Airbags pic
Drivers knee airbag pic
Front passenger airbag deactivation system pic
Electronic Stability Programme (ESP) pic
ABS with EBD pic
Automatic headlamps pic
3-point ELR seatbelts for all seats pic
ISOFIX child seat restraint system with top tether anchors pic
Remote fuel lid opener pic
Side impact protection beams pic
Visible VIN pic
Freewheeling key cylinders pic
Deadlocks pic
Flat tyre repair system (in place of spare wheel) pic

NEW SWIFT SPORT 1.6 VVT TECHNICAL SPECIFICATIONS

ENGINE 
Engine type M16A with VVT
No. of cylinders 4
No. of valves 16
Fuel distribution Multipoint injection
EU emission standard compliance Euro 5
Bore x stroke (mm) 78.0 x 83.0
Capacity (cc) 1,586
Compression ratio 11.0:1
Max output (kW/hp @ rpm) 100/136 @ 7,000
Max torque (Nm/lbft @ rpm) 160/118 @ 4,400
TRANSMISSION
Type 6-speed manual
Gear ratios 1st 3.615
2nd 2.047
3rd 1.518
4th 1.156
5th 0.918
6th 0.794
Reverse 3.481
Final drive 3.944
CHASSIS
Brakes – front Ventilated discs
Brakes – rear Discs
Suspension – front MacPherson strut & coil springs
Suspension – rear Torsion beam & coil springs
Steering Rack and pinion
Turning circle (m) 10.4
Tyre size 195/45R17
WEIGHTS & DIMENSIONS
Kerb weight kg 1,045
Gross vehicle weight kg 1,480
Towing capacity – braked kg 1,000
Towing capacity – unbraked kg 400
Overall length – mm 3,890
Overall width – mm 1,695
Overall height – mm 1,510
Wheelbase – mm 2,430
Track Front – mm 1,470
Track Rear – mm 1,475
Ground clearance – mm 130
Seats 4
Luggage capacity – rear seatback raised (l) 211
Luggage capacity – rear seatback folded (l) 512
Fuel tank capacity (l) 42
PERFORMANCE & ECONOMY
Urban cycle mpg (l/100 km) 33.6 (8.4)
Extra urban mpg (l/100 km) 54.3 (5.2)
Combined mpg (l/100 km) 44.1 (6.4)
CO2 emissions (g/km) 147
Max. speed (mph) 121
Acceleration 0-62 mph (0-100 km/h) secs 8.7
  • Mika

    Mpaniko einai,ektos apo ta kathismata pou einai pantelws adiafora…

  • Tsou Kostas

    μπραβο, πριν 20 χρονια θα ηταν gti…

    • ilikeyourcar

      Υπαρχει και η ρομαντικη πλευρα του πραγματος… οχι μονο ο ανταγωνισμος σε επιδοσεις. Επισης υπαρχει και μια διαφορα τιμης με τα σημερινα gti ακριβως γιατι προκειται για κατι αλλο… 

    • Tsou Kostas

      swift ειναι, δεν ειναι fulvia. 17000 θα εχει, 19000 εχουν τα polo και ibiza με 180 αλογα και dsg….

    • ilikeyourcar

      Ακριβο ναι αλλα οπως και στο Twingo RS πληρωνεις μια πιο “old school” συμμετοχη στην οδηγηση σε συγκριση με ολα τα αμαξια των 19000… 6αρι μηχανικο, τιμονι ζωντανο, ζωντανο ατμοσφαρικο μοτερ, ορεξατο στησιμο κλπ κλπ. Παλι καλα να λεμε που καποιος μας προσφερει εναλλακτικες επιλογες…

    • pariah

      Παίρνεις το fiesta st και κάνεις την δουλειά σου….Καλώς ή κακώς τα λεφτά που ζητάνε είναι πολλά…130+Ps από 1,6lt βγάζουν οι toyota-hyundai/kia….Θα περίμενα κάτι παραπάνω σε ένα πιο ειδικό αμάξι…

    • ilikeyourcar

      Αν δεν ειχε αυτο το ταμπελακι με τα 17000 αλλα ειχε ας πουμε 15000 πιστευω θα ηταν ρεαλιστικη επιλογη… Γιατι σαν αμαξακι ειναι μια χαρα για οδηγηση. 

    • μακαρι φιλε μου να ειχαν 19,000…το πολο με το dsg με τα 180 εχει 23,000!!!

    • Mika

      Poios sto eipe ayto??Kai pou akribws to eides grammeno???
      Oti na nai, leme..
      23000 exei me olo ton katalogo mesa, dhladh full full FULL EXTRA!Kai m ayto ennow, panoramikh, Xenon, cruise control, parktronic, synagermo kai to kalo touch hxosysthma..
      ;-)
      19580 to 3D, 19990 to 5D.

    • ο φιλοw μου χωρισ το tuch hxosistima xwris cruise control xwris panoramikh xwris xenon mono sinagermo kai ifasmatina kathismata auto einai!!!toy phge mazi kai me tokous kai ola 22,000

    • pariah

      Ρε george πλάκα κάνεις;;;Το αμάξι μπορείς να το πάρεις με 19k, αυτή είναι η τιμή καταλόγου του….Το ότι  το πήρε 22k οφείλεται στους τόκους επειδή το πήρε με δόσεις. Δεν σημαίνει ότι τόσο κάνει γενικά…

      Οπότε μακάρι να χε τα λεφτά cash να τα δώσει μιας και 19k έχει…

    • κοιτα νομιζω πλεον ο παραγοντας μετρητα δεν υφησταται!!!και εμεις ειχαμε τα μετρητα για το ναβαρα αλλα μας ειπαν ανοιξτε ενα λογαριασμο βαλτε τα λεφτα εκει μεσα και θα το παρετε με δοσεις!!τωρα δν ξερω τι ακριβως παιζει!!

    • hellboy

      σας επιασε κοτσο ο πωλητης..δηλαδη σας χρεωσε με 2-3χιλιαρικα με τοκους.

    • δεν νομιζω φιλε δεν σε αφηνει η εφορια αλλιως πεσ ο απτερας μου εχει μαζευσει τα 40χιλιαρικα που εκανε το ναβαρα αλλα δεν μπορει να τα δωσει που τα βρηκεσ του λεει οποτε τρως το καβλι με τουσ τοκους αλλα εκανε το αλλο ο πατερας μου πληρωσε δυο χρονια κανονικα με τουσ τοκους μεχρι να κατεβει λιγο η τιμη και μετα ειχανε μεινει 15 χιλιαρικα νομιζω και πηγε και τα πληρωσε κατευθειαν!!

    • pariah

      Yπάρχουν δόσεις και δόσεις….Μπορείς να το πάρεις άτοκα αλλά να έχεις υψηλή δόση αλλά και έντοκα και να ναι χαμηλή….Μπορείς να δώσεις προκαταβολή ή μετρητοίς. 

      Το θέμα είναι ότι η εταιρία το κοστολογεί 19k. Τα άλλα σχεδόν 3k τα παίρνει η τράπεζα αφού μέχρι να το ξεπληρώσεις, σε αυτήν ανήκει…

    • pariah

      Το polo για τα 19k που έχει βασική τιμή θα ήταν ευκαιρία σε άλλες εποχές…Δες πόσο έχει ο ανταγωνισμός σε αυτά τα άλογα και με τι εξοπλισμό….

  • Nikos

    θεωρώ πως είναι εκτός πραγματικότητας…. άκου ατμοσφαιρικό 1600….???

  • Κώστας

    ατμοσφαιρικο 1600?πανε καλα?και θα πεσει διπλα σου ενα 1400 VAG με 122 και μεχρι τα 150 θα ψαχνεις να δεις τι σε περασε…(δεν υποστηριζω τα VAG,παραδειγμα φερνω)
    επισης ενα μεγαλο μειονεκτημα του συγκεκριμενου ειναι η απαραδεκτα σκληρη αναρτηση…μιλαμε σου πεφτει η μασελα μαζι με τα σφραγισματα….ουτε GT3 να ητανε…
    κατα τα αλλα στην πιστα αυτο και το twingo rs κανουν τους καλυτερους χρονους…τωρα θα μου πεις ποιος το βαζει πιστα…

    • funster

      Αυτό με την ανάρτηση και το κοντό σασμαν του προηγούμενου είναι μείζον θέμα που θα πρεπει να το εχουν διορθωσει, αλλιως…
      Με το αλλο πηγαινες 130 στην εθνικη και είχε 4000+ στροφες.. σου πρηζει τα @@@ σε ενα ταξιδι.

    • johny

      Γιατι να το διορθωσουν ? Swift SPORT λεγεται  και ειναι φυσικο να μην ειναι βολικο αυτοκινητο για καθε μερα.
      Και μετα διαμαρτυρεστε γιατι εχουν φλωρεψει τα αυτοκινητα…

    • funster

      Γιατι πλέον μπορείς να επιτυχεις ενα τέλειο στησιμο σε συνδυασμό με ανεση.
      Γιατί μπορείς να έχεις ενα γρηγορο μικρό, με κοντό σασμάν αλλα με μια ταξιδιαρικη ταχύτητα.
      Ακριβως , για αυτό. Γιατι στο 2011 μπορεις να εχεις συνδυασμό αυτών.

    • pariah

      To ανάρτηση κούτσουρο δεν σημαίνει απαραιτήτως και καλύτερο στήσιμο…Πρέπει να υπάρχει ένα όριο…Επίσης για αμάξι 130Ps με τέτοιο βάρος και τόσο κοντό σασμάν οι επιδόσεις του είναι μέτριες. Άλλο φλώρικο άλλο κουραστικό χωρίς λόγο…

    • johny

      Οταν μπενω σε ενα σπορ αυτοκινητο θελω νιωθω μια αισθηση τελειως διαφορετικη απο τα υπολοιπα της σειρας. θελω κατι καθαροαιμο. Και η δυσχρηστια του ειναι μερος της μαγειας αυτης.

    • παιδια αυτο με την σκληρη αναρτηση το εχουν ολα τα σπορ αυτοκινητα…ο φιλος μου με το polo gti εχει σκλρη αναρτηση απο τη μανα του και σε καθε λακουβα κοπαναμε…αν ηταν φθηνοτερο θα ηταν πολυ καλη επιλογη γιατι οδηγηκα ειναι καλο το σουζουκι σουιφτ σπορτ…απλα στην ελλαδα το κοπανανε…και φυσικο ειναι να μην μπορει να μπει στον ανταγωνισμο ενω στην αγγλια ανετα μπορει να μπει στον ανταγωνισμο!!!

  • GiorgioValoValkanos

    Πάντως παιδιά εγώ που έχω το τωρινό μοντέλο είμαι πολύ ευχαριστημένος.. όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει.. Μόνο το ηλεκτρόγκαζο μου την σπάει.

  • cfu

    oraio,omorfouliko
    alla 1.600?????????
    wtf??kanteto re iapones 1.400
    to blepete oi antipalitou einai 1.400
    pantos to protimo apo ta alla 3 gia to mono logo oti einai xeirokinito

    alla erxetai to Fiesta ST!!!!!!
    ela moro mou!!!!!

    • funster

      Ειναι για 16χιλιαρικα. Ουτε cents παραπάνω..
      Ειδικά απο τη στιγμή που βγάλανε τα bucket του προηγούμενου !

  • Nikos

    Ξεχάσατε και τους ρύπους πχ το Polo έχει  CO2 139 γρ/χλμ.δηλαδή 153 € τέλη κυκλοφορίας το Swift με 147 γρ/χλμ. θα έχει με τη νεα φορολογια 250 € μιλάμε πάντα για τα νεα τέλη του 2012