H Coty μετά τους 35 αρχικούς υποψήφιους για τον διαγωνισμό Car Of The Year 2012, έδωσε σήμερα τους τελικούς 7 διεκδικητές του τίτλου με τον τελικό νικητή να ανακοινώνεται στις 5 Μαρτίου, στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης. Τα αποτελέσματα βγαίνουν από 59 δημοσιογράφους 23 χωρών ενώ για να μπει κάποιο αυτοκίνητο στη λίστα θα πρέπει να έχει αναμενόμενες πωλήσεις τουλάχιστον 5.000 μονάδων ετησίως. Η λίστα με τους 7 τελικούς υποψηφίους έχει ως εξής:

  • Citroen DS5
  • Fiat Panda
  • Ford Focus
  • Opel Ampera/Chevrolet Volt
  • Range Rover Evoque
  • Toyota Yaris
  • Volkswagen Up!

[Πηγή: Coty]

  • ggarfe

    FIAT PANDA αλλά επειδή είναι καί το μυγόφτυμα της σιχαμερής φάουβε δεν αποκλείεται να βγεί τελικά το φUP. Εξάλλου οι δημοσιοκάφροι σε αρκετά έντυπα ( α ρε ξεφτιλισμένε Καββαθά, έχεις γίνει τελείως μακάκας) κοντεύουν να το βαφτίσουν τεχνολογικό επίτευγμα…

  • Yiannis_volos

    Από την λίστα ψηφίζω Evoque, αλλά γενικά Mercedes C63 AMG Coupe Black Series!!!

  • GiGi

    Range Rover Evoque πιστευω γιατι ειναι κατι διαφορετικο σαν ιδεα και αυτοκινητο ασχετα με το οτι θα βγεi το vw.Ασχετα μια ερωτηση:Μαζι με το UP δεν θα επρεπε να ειναι και της SKODA-SEAT?

    • ggarfe

      Όχι γιατί πρέπει να διακριθει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το φUP.
      Μιλάμε για το αποκορύφωμα της τεχνολογίας. 3κύλινδρος ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΟ, πίσω πόρτα φτήνιας (τύπου AYGO-C1-107), σκληρά πλαστικά (αλλά ΚΟΡΥΦΑΙΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ σύμφωνα με τους δημοσιοκάφρους), καντράν που δεν έχει ούτε δείκτη θερμοκρασίας νερού καί εξοπλισμός που στη βασική έκδοση έχει ΤΙΠΟΤΑ.

    • GiGi

      Μες τη καρδια σου το εχεις!!!

    • MrProudGreek

      Τι λες τωρα;; Αγαπη διχως ορια!

    • giannis1304

      όταν παρουσιάστηκε πρώτη φορά στην Διεθνή έκθεση, το πρώτο πράγμα που θα σου έκανε εντύπωση πριν ακόμη φτάσεις στο περίπτερο της VW, ήταν το η τεράστια διαφημιστική πινακίδα με το λογότυπο UP!!!! Έχουν τεράστιες προσδοκίες για το νέο μοντέλο. Κάτι παραπάνω βλέπουν από μας, αυτός ο ενθουσιασμός δεν είναι τυχαίος.

      προσωπικά ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά επειδή όλα είναι μετρήσιμα και στην προκειμένη μιλάμε για πωλήσεις ο χρόνος θα δείξει αν τελικά φτάσει τους στόχους του.

  • cfu

    Focus!!!!!

    • μαζι σου!!!! και γω αυτο λεω!!!!!!

    • Mika

      Mpa…
      Up, Focus kai meta Yaris h Panda, lew egw…

    • δεν ξερω με εχουν καρδισει οι νεοι κινητηρεσ!!!!!!! τα αλλα ολα μια απο τα ιδια!!!!!

  • μουφα η λιστα..κανενα δεν μου αρεσει…παπαριες…:P

  • panda ή yaris…
    γιατί αυτά θα πουλήσουν σε όλη την ευρώπη κάργα!!

    • cfu

      ναι συμφωνο!!! επισεις και το Focus 1  ειχε βγει to 1999 και αυτο,οποτε και εδω εχει παλι πιθανοτητες

    • Jim Beam

      Τοτε ηταν πρωτοποριακο όμως το Focus. Το δεύτερο ήταν ξαναζεσταμμένο φαΐ και το τελευταιο θα μπορουσε να λέγεται και Astra…

  • Thavma

    Λοιπον εγω θα το ξαναπω αφου απο οτι βλεπω καποιοι δε λενε να το καταλαβουν, πως κυριοι φωστηρες ενας θεσμος οπου το FIAT GROUP εχει νικησει 12 φορες, το PSA Group 6, η Renault 6, η Ford 5 και το VW GROUP μονο 4 φορες(2 VW + 2 Audi) και συγκεκριμενα περα απο το polo (2010), golf (1992), audi 100 (1983) και audi 80 (1973), να θεωρειται απο καποιους στημενος σαν διαγωνισμος απο το VW Group…αα και φιλε το Panda σε σχεση με το Up! εχει τονους τεχνολογιας πανω ετσι?? μη το συζητας καθολου, διαστημοπλοιο σκετο…για μενα το Εvoque χαλαρα ξεχωριζει, εκτος και αν πανε παλι και ψηφισουν το ηλεκτρικο, σαν περσυ που πηγαν και εβγαλαν την αηδια το Leaf αντι της Giulietta…

    • Mika

      Posa like na sou dwsw???Pou oloi oi dhmosiografoi, Ellhnes-ksenoi omws etsi,einai poulhmenoi, ki oloi zoun me metoxes ths VW..OLOI OMWS!!!!
      A re na ginei kana asteio kai na bgei to super duper ekplhktiko Fiat Panda, na dw meta pws bghke to aytokinhto pou pragmatika aksize ki htan asteri, ki alla tetoia wraia kai glafyra…

      To Evoque einai pragmatika yperoxo alla den payei na einai akribo sth kathgoria tou,opote den to blepw gia nikhth..

    • ggarfe

      Είναι θέμα λίγων εβδομάδων να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα δοκιμών του panda με esp.
      Εκεί θα αποκτήσει καί το πολυπόθητο 5ο αστέρι.
      Αντί να κράζουμε τον euroncap του αναγνωρίζουμε καί το δικαίωμα να επηρεάζει ως ένα βαθμό ακόμα καί τα αποτελέσματα του coty.

    • ggarfe

      Μα καί το φΑΠ δεν θα έχει το esp στάνταρ από τη βασική έκδοση.
      Αν είχε δοκιμαστεί η βασική του έκδοση τότε καί αυτό όπως καί πολλά άλλα αυτοκίνητα θα ήταν 4στερα.
      Δεν είναι θέμα το αν με έχουν πειράξει εμένα προσωπικά, αλλά πόσο κακό έχουν κάνει οι Γερμανοί στη χώρα μας.
      Απλά διάβασε αυτό(δεν είναι δικό μου αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει σημασία).

      Πριν αγοράσεις Γερμανικό αυτοκίνητο (εγώ να συμπληρώσω ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ)… Θυμήσου το Δίστομο και τα Καλάβρυτα. Την Κάνδανο και τη Βιάννο. Το Κομμένο και το Κοντομαρί. Τους 800.000 νεκρούς από πείνα. Τη Μίζενς και το γεγονός ότι στη Γερμανία η δωροδοκία προς ξένους παράγοντες (επιχειρήσεις, πολιτικούς κλπ) άργησε πολύ να γίνει αδίκημα. Το πρόσφατο καραγκιοζιλίκι με την Opel, την οποίαν οι σοσιαλδημοκράτες τους προτίμησαν – για δικό τους όφελος και για να χαϊδέψουν τον υποβόσκοντα ρατσισμό των Γερμανών κατά των νοτιοευρωπαίων – να δώσουν στη Magna, πίσω από την οποία βρίσκεται ο Ρώσος μαφιόζος Oleg Deripaska (άσχετο το ότι σπάσανε τα μούτρα τους).Ξέρω ότι ακούγεται σαν ένα εθνικιστικό παραλήρημα, αλλά ακόμα και οι αγορές μας έχουν ξεκάθαρα πολιτικό χαρακτήρα. Όταν δίνεις τα χρήματά σου σε κάποιον, τον ανταμείβεις για κάτι. Όταν δίνεις τα χρήματά σου για να ενισχύσεις τη βιομηχανία μιας χώρας, ανταμείβεις μια συγκεκριμένη κουλτούρα σε όλες της τις διαστάσεις: εθνική, πολιτική, επιστημονική, βιομηχανική, εμπορική, πολιτιστική. Νομίζεις ότι οι Γερμανοί είναι λιγότερο ρατσιστές από εμάς που μας σέρνουν απ’τη μύτη γραφικά ατομάκια όπως ο Μπουμπούκος, ο Καρατζαφέρης, ο Φουράκης, ο Καλογεράκης, ο Κεραμυδάς και ο Λιακόπουλος; Γελιέσαι! Τα ποσοστά που καταγράφουν τα εθνικοσοσιαληστικά-ξενόφοβα κινήματα στη Γερμανία είναι διψήφια. Εδώ όχι – τουλάχιστον όχι ακόμα, δε φτάσαμε σ’αυτό το επίπεδο ξεφτίλας.Το ξέρεις αγαπητέ αναγνώστη ότι η χώρα που οι συγγενείς σου οι γκασταρμπάιτερ (τους οποίους επίσημα ζήτησε το γερμανικό κράτος) βοήθησαν να ξαναχτιστεί για να μην πέσει στη σφαίρα επιρροής των Σοβιετικών (δηλαδή για να παίξουν τα πολιτικά τους παιχνίδια οι ΗΠΑ και η Αγγλία) και δέχονταν (και δέχονται) πολλά ρατσιστικού χαρακτήρα πλήγματα από νοσταλγούς του Χίτλερ, αυτή η χώρα αρνείται με τον κυνικότερο και χυδαιότερο τρόπο, συνεπικουρούμενη από επίορκους πολιτικούς και δικαστές της Ελλάδας, να αποζημιώσει τα θύματα των ναζιστικών θηριωδιών;Θυμήσου το Δίστομο.Στις 10 Ιουνίου 1944, τα καθάρματα της 4ης SS Polizei Panzergrenadier Division, υπό τας διαταγάς του Fritz Lautenbach επέδραμαν κατά του Διστόμου και δολοφόνησαν 218 κατοίκους, ανεξαρτήτως ηλικίας. Δήθεν δίκην αντιποίνων, οι “στρατιώτες” αυτοί δολοφόνησαν βρέφη και εγκύους γυναίκες. Ξεκοίλιασαν, υποψήφιε αγοραστή Καγιέν, μπεμπέκας, φαουβέ, άουντι, όπελ και μερτσέντας, βρέφη και πέταξαν τα εντόσθιά τους πάνω στις μανάδες τους. Ευχαρίστως θα το’καναν και στο δικό σου παιδί.Οι Εβραίοι φέρθηκαν έξυπνα και, με την υποστήριξη των ΗΠΑ και του σιωνιστικού κινήματος που φρόντισαν να αναπτύξουν, κατάφεραν όσα ξέρουμε ότι κατάφεραν. Μαγκιά τους. Εμείς; Εμείς ακόμα δεν έχουμε εισπράξει το κατοχικό δάνειο που υποχρεωθήκαμε να δώσουμε στο Χίτλερ. Εμείς τους ταγματασφαλίτες, τους κουκουλοφόρους και τους μαυραγορίτες τους κάναμε ανώτερους αξιωματικούς και μεγιστάνες – μάλιστα ένας ταγματασφαλίτης έβαλε τη χώρα στο γύψο για επτά ολόκληρα χρόνια! Αντί να τους στείλουμε στην κρεμάλα, όπως αρμόζει στους κοινούς εγκληματίες…Η Γερμανία έχει ήδη ωφεληθεί τα μάλα από την Ελλάδα, δε χρειάζεται να την ενισχύουμε άλλο αγοράζοντας τ’αμάξια της. Όταν μας ξοφλήσει το κατοχικό δάνειο (που αρνούνται να το πράξουν), τότε συζητάμε. Μέχρι τότε, τι τους ενισχύεις; Στους Εβραίους έχουν ξεσκιστεί να καταβάλλουν αποζημιώσεις και να ζητάνε συγγνώμη. Με τους δικούς μας νεκρούς όμως τι γίνεται; Η Γερμανία είναι γεμάτη μνημεία για το Ολοκαύτωμα που διέπραξαν τα καθάρματά της κατά των Εβραίων. Ψάξε όμως να βρεις ένα μνημείο για την Κάντανο, για τη Βιάννο, για το Δίστομο, για τα Καλάβρυτα, για τους Έλληνες που ρίξανε στους θαλάμους αερίων… 800.000 ψυχές. Ακόμα περιμένουν δικαίωση. Κι εσύ χρηματοδοτείς το κράτος που αρνείται να ζητήσει συγγνώμη, το κράτος που αρνείται να αποζημιώσει.Κι όχι μόνον αυτό, αλλά έχουν το θράσος να λένε ότι οι πράξεις τους δεν ήταν εγκλήματα πολέμου, αλλά “απλές παράπλευρες απώλειες”, “απλές εχθροπραξίες”, για τις οποίες δεν πρέπει να δώσουν ούτε δεκάρα σε αποζημιώσεις. Το 2003 εκβίασαν την κυβέρνησή μας να ακυρώσει δικαστική απόφαση που δικαίωνε τα θύματα του Διστόμου. Αυτό δείχνει το ήθος των Γερμανών. Τέτοιος λαός, τέτοιοι κυβερνώντες. Κι αυτό ισχύει και για μας: καραγκιόζηδες και χατζατζάρηδες είμαστε, καραγκιόζηδες και χατζατζάρηδες ψηφίζουμε. Ιδού κυβέρνηση, που δέχθηκε να εκβιαστεί απ’τους Γερμανούς και να παρέμβει στο έργο της (ποιας;) Δικαιοσύνης εις βάρος των πολιτών της, ιδού δικαστές που, αντί να παραιτηθούν ή να τρίψουν την εκβιαστική εντολή στη μούρη των Γερμανών και των προδοτών πολιτικών μας, των απογόνων του Τσολάκογλου, προτίμησαν τη σιγουριά της θεσούλας τους – αλλά τέτοιοι ήταν και οι δικαστές που προθύμως συνεργάστηκαν με τους χουντικούς…Και οι φονιάδες του Διστόμου παραμένουν ανέγγιχτοι απ’τα δικαστήρια. Οι Γερμανοί ουδέποτε κίνησαν δικαστικές διαδικασίες κατά των μακελλάρηδων. Το ψευδοκράτος μας ποτέ δε ζήτησε τη δίωξή τους. Κι αυτοί οι εγκληματίες ξεδιάντροπα κάνουν μνημόσυνα για να τιμήσουν τους “πεσόντες συντρόφους τους”…Πριν μπεις λοιπόν σε αντιπροσωπεία γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ή θυγατρικής (Seat, Skoda) κάποιας εκ των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, θυμήσου το Δίστομο.-

    • ggarfe

      Απ’όλα τα παραπάνω κράτησε τους 800.000 Έλληνες νεκρούς καί τους 218 (γυναίκες, βρέφη) που κυριολεκτικά ξεκοιλιάστηκαν.
      Το αφιέρωμα που είχε κάνει για το Δίστομο η εκπομπή  “ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ” την είχες δεί;;;

      Δυστυχώς δεν θυμόμαστε την ιστορία μας καί γι’ αυτό είμαστε καταδικασμένοι να τη ξαναζήσουμε.

    • loeb

      Ουτε κι εγω παω τους Γερμανους αλλα αν το παμε ετσι μηπως πριν τους Γερμανους πολεμαγαμε και τους Ιταλους? Με αυτους δεν ειχαμε νεκρους? Αρα κατι απο ολα αυτα που λες δεν στεκουν γιατι αλλιως θα επρεπε να μισεις και τους Ιταλους και την αυτοκινητοβιομηχανιες τους!

    • hellboy

      θα καταθεσω την πραγματικοτητα απο παππουδες και γιαγιαδες για τους ιταλους.οι ιταλοι δεν καταστρεφαν-απεναντιας αρκετες φορες διναν βοηθεια- απλα οι ιταλοι αναγκαστικαν απο το καθεστος να κανουν επιθεση και να καταλαβουν,κρατα το να καταλαβουν σημαντικο κομματι.
      οι γερμανοι απο πεπιθεση μπηκαν κατελαβαν και ειχαν σαν στοχο να καταστρεψουν ακομα και ο απλος στρατιωτης ειχαν το μισος προς τους αλλους λαους.οι γερμανοι καταστρεφαν οι ιταλοι δεν αγγιζαν τιποτα.

    • loeb

      Μωρε δεν αντιλεγω απλα και με αυτους πολεμο ειχαμε. Και αυτοι ηρθαν να ζητησουν υποοταγη και κατοχη απλα ηταν λιγοτερο ισχυροι απο τους Γερμανους. Ειναι σαν να παιζει μια ομαδα στην Ευρωπη στο Μπασκετ με αντιπαλο τον Παναθηναικο και τον Ολυμπιακο και οι δυο ειναι ισχυροι απεναντι σε μια αδυναμη ομαδα αλλα ο Παναθηναικος μπορει να σε συνθλιψει…
      Το θεμα δεν ειναι τι μας εκαναν οι Γερμανοι και οι Ιταλοι γιατι αυτο δεν ειναι κριτιριο να απορριψεις κατι που εκαναν πριν καποια χρονια. Απλα οι Γερμανοι εχουν ευθυνη και τωρα για αυτα που περναμε και οσο και να θες να τους δικαιολογησεις δεν  γινεται. Για εμενα ειναι κατεχει ενα μεγαλο ρολο στην επιλογη του αν χρειαστει να επιλεξω αυτοκινητο. Δεν θα παρω Γερμανικο απο αποψη και οχι επειδη δεν θα βρω κατι καλο να αγορασω. Αλλα αυτο ειναι προσωπικο κριτιριο αλλα επειδη μου εχουν ανεβασει το αιμα στο κεφαλι δεν θα τους επιλεξω. Αν τωρα μας αποζημειωναν ολα τα χρηματα για τα θυματα και μας πληρωναν γερα και τις ζημιες που εχουν κανει απο τις μιζες της siemens των υποβρηχιων και των οχηματων του στρατου τοτε δεν θα ειχα λογο να μην επιλεξω Γερμανικο αυτοκινητο. Αλλα με την Μερκελ αυτο δεν γινεται με τιποτα.

    • pariah

      Ακριβώς loeb. Το ότι οι Ιταλοί δεν έκαναν ότι έκαναν οι Γερμανοί δεν τους κάνει και αγίους. Από την στιγμή που κήρυξαν τον πόλεμο συνεχίζουν να έχουν ποσοστό ευθύνης. Αν το πάμε έτσι και οι Αμερικάνοι δεν θα έπρεπε να αγοράζουν γιαπωνέζικα μιας και τους έκαναν ότι τους έκαναν….

      Από την άλλη το έχω πει…όπου μπορείς κάνεις εμπάργκο. Και κερατάς και δαρμένος πάει πολύ….Ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθεί κάποιος με @@ και να πει κανά όχι, πριν έρθουν οι εκλογές. Τότε εμπάργκο και σε όποιο πούστη/καριόλα ψήφισε ότι ψήφισε….

    • hellboy

      οχι ρε το θεμα της ιστοριας στηριξα-που δεν μαθενουμε σωστα στα σχολεια,οπως ολα τα αλλα!!!χαχαχαχαχ!!!!!!!!!!
      απο εκει και περα ειναι ποιο αυτοκινητο σου κανει,αν τυχει και μιλαμε για να κανεις αγορα καποιου εγω θα σου πω την γνωμη μου-στο μπατζετ που θα μου πεις,ενοητε οχι του ομιλου-και απο εκει και περα εσυ κανεις κουμαντο που θα δωσεις τα χρηματα σου!!!!εμενα δεν με κοφτει!!!!!:PP
      η σιμενς αλλαξε ονομα μετα τις απο καλυψεις λεγετε μιζενς!!!χεχεχε!!!!!!!!!
      καλα για τα υποβρυχια ο τσοχα-τσοχα και λοιποι στρατηγοι ευθυνωνται!!!:))))

      ΥΣ. ξεχασα να πω η νοοτροποια των γερμανων ειναι τετοια να μην γουσταρουν τους αλλους,ακομα και σημερα-σνομπισμος μεχρι βλακειας-οπως και οι γαλλοι!!

    • Thavma

      Και τώρα σκέψου τι ποσοστό ευθυνης για τις πράξεις του προπάππου σου φέρεις εσύ σήμερα και αν θα επρεπαι να σε κρίνουμε με βάση τις πράξεις του…ύστερα πες μου αν μετράει η ποσότητα των νεκρών μόνο, γιατί αλλιώς πρέπει να μην αγοράζεις ουτε ιταλικα…ύστερα θυμισου, οτι σχέση μπορεί να έχεις εσύ με την ελληνική χουντα και τις πράξεις τις άλλο τόσο έχει και ο έφηβος γερμανός σημερα…η ιστορία δε ξεγράφει και κανείς δεν ξεχνά άλλα είναι το λιγότερο λάθος να κατηγορείς ανθρώπους για λάθη άλλων…σκέψου μόνο η σημερινή ελλάδα με τα λαμογια απο τα οποία κυβερνατε και για τα οποία είμαστε υπεύθυνοι όλοι, να ήταν μια ισχυρη οικονομία πόσο “καλή” θα ήταν με τούς άλλους (έχω δεν είναι με εμάς)…τα “λεφτά” και οι κυβερνησεις δε γνωρίζουν ούτε χώρα ούτε ήπειρο παντού τα ίδια είναι…

    • ggarfe

      Φοβερό! Ενημερωτικά μόνο σου λέω ότι ο συγχωρεμένος παππούς μου πολέμησε τους Γερμανούς. Καί όταν λέμε πολέμησε, εννοούμε ΠΟΛΕΜΗΣΕ.
      Δεν κρύφτηκε για να γλυτώσει το τομάρι του.
      Έχεις εν μέρει δίκιο αλλά πριν χαρείς διάβασε αυτό.
      ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ:

      Υπογεγραμμένο από τον Μανώλη Γλέζο. ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ !!!

      Τον Οκτώβριο του 1940, η Ελλάδα υποχρεώθηκε να μπεί στο Δεύτερο Παγκόσμιο
      Πόλεμο με την απρόκλητη εισβολή των στρατευμάτων του Μουσολίνι στην Ήπειρο.
      > Ο Χίτλερ, για να σώσει τον Μουσολίνι από μία ταπεινωτική ήττα,
      εισέβαλε
      στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 1941.
      > Η Ελλάδα λεηλατήθηκε και ερειπώθηκε από τους Γερμανούς όσο καμία άλλη χώρα
      κάτω από την κατοχή τους.
      > Σύμφωνα με τον Διεθνή Ερυθρό Σταυρό, τουλάχιστον 300.000 Έλληνες πέθαναν
      από την πείνα – άμεσο αποτέλεσμα της Γερμανικής λεηλασίας.

      >
      > Ο Μουσολίνι παραπονέθηκε στον Υπουργό του των Εξωτερικών, Κόμη
      Τσιάνο, «
      Οι Γερμανοί έχουν αρπάξει από τους Έλληνες ακόμη και τα κορδόνια των
      παπουτσιών τους ».
      > Η Γερμανία και η Ιταλία επέβαλαν στην Ελλάδα όχι μόνο υπέρογκες
      δαπάνες
      κατοχής, αλλά και ένα αναγκαστικό δάνειο (κατοχικό δάνειο) ύψους 3,5
      δισεκατομμυρίων δολλαρίων.
      > Ο ίδιος ο Χίτλερ είχε αναγνωρίσει την υποχρέωση της Γερμανίας να πλήρωσει
      αυτό το
      χρέος και είχε δώσει οδηγίες να αρχίσει η διαδικασία πληρωμής του.
      > Μετά το τέλος του πολέμου, η Συνδιάσκεψη των Παρισίων επιδίκασε στην
      Ελλάδα 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια για πολεμικές επανορθώσεις έναντι της
      Ελληνικής
      απαίτησης 14,0 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
      > Η Ιταλία πλήρωσε στην Ελλάδα το μερίδιο της από το κατοχικό δάνειο.
      > Η Ιταλία και η
      Βουλγαρία πλήρωσαν πολεμικές επανορθώσεις στην Ελλάδα, και
      η Γερμανία πλήρωσε πολεμικές

      επανορθώσεις στην Πολωνία το 1956 και στην
      Γιουγκοσλαβία το 1971.

      > Η Ελλάδα απαίτησε από την Γερμανία την πληρωμή του κατοχικού δανείου το
      1945, 1946, 1947, 1964, 1965, 1966, 1974, 1987, και το 1995.
      > Παρά ταύτα, η Γερμανία αρνείται συστηματικά να πληρώσει στην Ελλάδα τις
      υποχρεώσεις της που απορρέουν από το κατοχικό δάνειο και τις πολεμικές
      επανορθώσεις.
      >

      > Το 1964, ο Γερμανός Καγκελάριος Erhard υποσχέθηκε την πληρωμή του δανείου
      μετά την ενωποίηση της Γερμανίας, που πραγματοποιήθηκε το 1990.
      > Ενδεικτικό της σημερινής αξίας των Γερμανικών υποχρώσεων προς στην Ελλάδα
      είναι το ακόλουθο: εάν χρησιμοποιηθεί σαν τόκος ο μέσος τόκος των Κρατικών
      Ομολόγων των ΗΠΑ από το 1944 μεχρι το 2010, που είναι περίπου 6%, η σημερινή
      αξία του κατοχικού δανείου ανέρχεται στα 163,8
      δισεκατομμύρια δολάρια και
      αυτή των πολεμικών επανορθώσεων στα 332 δισεκατομμύρια δολάρια.

      >
      > Στις 2 Ιουλίου 2011, ο Γάλλος οικονομολόγος και σύμβουλος της Γαλλικής

      κυβέρνησης Jacques Delpla δήλωσε ότι οι οφειλές της Γερμανίας στην Ελλάδα
      για το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ανέρχονται σε 575
      δισεκατομμύρια δολάρια
      (Les Echos, Saturday, July 2, 2011).
      > Ο Γερμανός ιστορικός οικονομολογίας Dr. Albrecht Ritschl συνέστησε
      στην
      Γερμανία να ακολουθήσει μία περισσότερο μετριοπαθή πολιτική στην ευρωκρίση
      του 2008-2011, διότι ενδέχεται να βρεθεί αντιμέτωπη δικαιολογημένων
      απαιτήσεων για πολεμικές επανορθώσεις του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου (Der
      Spiegel, June 21, 2011, guardian.co.uk, June 21,
      2011).
      >
      > Οι Γερμανοί δεν άρπαξαν από τούς Έλληνες μόνο «ακόμη και τα κορδόνια των
      παπουτσιών τους».
      > Στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο η Ελλάδα έχασε 13% του πληθυσμού της. Ένα
      μέρος αυτού του πληθυσμού χάθηκε στην μάχη, αλλά το
      μεγαλύτερο ποσοστό
      χάθηκε από την πείνα και τα εγκλήματα πολέμου των Γερμανών.
      > Οι Γερμανοί δολοφόνησαν τούς κατοίκους 89 Ελληνικών πόλεων και
      χωριών,
      έκαψαν περισότερα από 1700 χωριά και εκτέλεσαν πολλούς από τους
      κατοίκους
      αυτών των χωριών. Μετέτρεψαν την χώρα σε ερείπια, και λεηλάτησαν τους
      αρχαιολογικούς της θησαυρούς.
      >
      >
      Ζητούμε
      από την Γερμανική Κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς
      την Ελλάδα, πού εκκρεμούν για πολλές δεκαετίες, πληρώνοντας το αναγκαστικό
      κατοχικό δάνειο, και πολεμικές επανορθώσεις ανάλογες των υλικών ζημιών, των
      εγκλημάτων και των λεηλασιών που διέπραξε η πολεμική μηχανή των Γερμανών.
      >
      > Αγαπητοί φίλοι,

      > όπως αναφέρεται παρακάτω από το
      > EΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:
      >
      > Αυτές τις μέρες διεξάγεται η Δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης
      > για τα θύματα του Ναζισμού και τις
      Γερμανικές αποζημιώσεις.
      >
      > Παρακαλώ ζητήσετε από φίλους και γνωστούς σας να πάνε στο
      >
      > http://www.greece.org/blogs/wwii/
      >

      > και να υπογράψουν το Αίτημα μας που ζητά
      >
      > από την Γερμανική Κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την
      Ελλάδα,
      >
      > πού εκκρεμούν για πολλές δεκαετίες,

      >

      > πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο και πολεμικές επανορθώσεις
      ανάλογες των υλικών ζημιών,
      >
      > των εγκλημάτων και των λεηλασιών, που διέπραξε η πολεμική μηχανή των
      Γερμανών…

      > EΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ

      > ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
      > ———————————————————————–
      > Αυτές τις μέρες διεξάγεται η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης για τα
      θύματα του Ναζισμού και
      τις Γερμανικές αποζημιώσεις.
      > Η δικαίωση των Ελλήνων θυμάτων του Ναζισμού μέσω των Ιταλικών δικαστηρίων,

      έχει οδηγήσει την υπόθεση στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, στο οποίο
      προσέφυγε η Γερμανία για να ακυρώσει τις αποζημιώσεις και το οποίο ξεκίνησε
      τη σχετική δικαστική διαδικασία τη Δευτέρα 12/09.
      > Την ίδια ώρα, ήρθε και πάλι στην επικαιρότητα το μέγα θέμα του ανεξόφλητου
      αναγκαστικού Κατοχικού Δανείου της χώρας μας προς τη Γερμανία και των
      γερμανικών επανορθώσεων για τις κατοχικές καταστροφές στη χώρα μας, αφού η
      Ελλάδα είναι η μόνη χώρα η οποία δεν έχει λάβει ως αποζημίωση ούτε ένα
      ευρώ.
      > Η μέχρι τώρα παθητική, δυστυχώς, στάση όλων των ελληνικών κυβερνήσεων, στο
      μέγιστο αυτό Εθνικό θέμα, ήρθε η ώρα να γίνει
      ενεργητική.
      > Είναι απόλυτη ανάγκη, από σήμερα, οι Υπουργοί Δικαιοσύνης, Εξωτερικών και
      Οικονομικών, τουλάχιστον, να παρακολουθήσουν αυτή την πολυσήμαντη για τα
      εθνικά μας συμφέροντα δίκη στη Χάγη.
      > Η παρουσία τους δεν θα είναι τιμή μόνο, για τα θύματα του Ναζισμού, αλλά,
      επι τέλους θα καταδείξει στους Δικαστές της Χάγης και στην παγκόσμια κοινή
      γνώμη, την αποφαστικότητα της Ελληνικής Πολιτείας να στηρίξει δυναμικά τις
      διεκδικήσεις των συγγενών των ελλήνων θυμάτων της
      ναζιστικής θηριωδίας για
      ηθική και υλική αποζημίωση.
      > Αυτή η δίκη στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης,στις σημερινές συνθήκες,έχει
      τεράστια σημασία για το παρόν και το μέλλον της Πατρίδας μας.
      >
      > Για το Εθνικό Συμβούλιο
      > Ο Πρόεδρος

      > Μανώλης Γλέζος

      Όπως βλέπεις ακόμα καί ο Μουσολίνι είχε πάθει κοκομπλόκο με τους Γερμαναράδες.
      Δήλωνε χαρακτηριστικά “οι Γερμανοί έχουν πάρει από τους Έλληνες ακόμα καί τα κορδόνια των παπουτσιών τους”.
      Όπως επίσης βλέπεις η Ιταλία πλήρωσε στην Ελλάδα το μερίδιο της απο το ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ.
      Όπως βλέπεις η Ιταλία αλλά καί η Βουλγαρία πλήρωσαν πολεμικές επανορθώσεις στην Ελλάδα.
      Όπως βλέπεις η Ελλάδα απαίτησε από την Γερμανία την πληρωμή του κατοχικού δανείου το1945, 1946, 1947, 1964, 1965, 1966, 1974, 1987, και το 1995. > Παρά ταύτα, η Γερμανία αρνείται συστηματικά να πληρώσει στην Ελλάδα τιςυποχρεώσεις της που απορρέουν από το κατοχικό δάνειο και τις πολεμικέςεπανορθώσεις. ΄Όπως βλέπεις η δικαίωση των Ελλήνων θυμάτων του Ναζισμού μέσω των Ιταλικών δικαστηρίων,
      έχει οδηγήσει την υπόθεση στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, στο οποίο
      προσέφυγε η Γερμανία για να ακυρώσει τις αποζημιώσεις και το οποίο ξεκίνησε
      τη σχετική δικαστική διαδικασία τη Δευτέρα 12/09. Καί μετά από όλα αυτά (καί ακόμα περισσότερα, γιατί δεν είναι δυνατόν να τα αναφέρουμε όλα) συνεχίζεις καί αγοράζεις Γερμανικά αυτοκίνητα. Συνεχίζεις Έλληνα να δίνεις τα λεφτά σου στους Γερμανούς “φίλους” σου…Αυτοί (οι Γερμανοί) τις δουλειές κι εσύ τη πείνα…Μπράβο Έλληνα!!!!Keep walking!

    • ggarfe

      Ας περιμένουμε λίγο για την επανάληψη της δοκιμής του PANDA. Στην επανάληψη θα είναι εφοδιασμένο με esp.
      Καί αυτό δεν είναι δικό μου, είναι ανακοίνωση της φιατ.
      Αν, λέω αν, μετά την επανάληψη της δοκιμής πάρει καί το 5ο αστέρι, τι θα πείς;
      Ότι δεν αξίζει το 5ο;;;

      Καί όσο για το τι κοιτάμε όταν πάμε να διαλέξουμε αυτοκινητο, θα σου πω το εξής.
      Από έναν όμιλο (φαουβε) που βρίσκεται στα δικαστήρια με τη suzuki, στα διαστήρια με την Ε.Ε λόγω κατάφορης παραβίασης της Ευρωπαικής νομοθεσίας, στα δικαστήρια με επενδυτικά hedge funds λόγω εξαπάτησης, δεν ψωνίζω.
      Βασικά καί εννοείται ότι αυτό είναι προσωπική μου άποψη, δεν πιστευω ότι ένας όμιλος τόσο απατεωνίστικος δεν υπάρχει περίπτωση τα μπουρδέλα που κατασκευάζει να είναι τόσο γαμάτα όσο τα παρουσιάζουν οι πληρωμένοι δημοσιοκάφροι.
      Τα παραδείγματα πολλά, βαριέμαι να τα γράφω.

      Τα εγκλήματα των Γερμανών σε βάρος της χώρας μας δεν έχουν προηγούμενο.
      Σαν λαός πάντως τα έχουμε ξεχάσει όλα. Τη λεηλασία, τα κατοχικά δάνεια, τις εκτελέσεις, τα πάντα όλα λέμε…

    • nikxan1

      ηρθα και’γω. σας βλεπω που τα λετε με τον φιλο μου τον LOEB.
      τι κανεις ρε loeb????
      τα λετε εδω με τον φιλο μου τον γιαννη???

    • loeb

      Καλα ειμαι ρε Νικολα, εσυ? :D Ειχα λιγο χρονο το Σ/Κ οπως και το επομενο και δεν μπηκα για σχολια. Τωρα βρηκα λιγο χρονο αλλα μεχρι να διαβασω τα αρθρα νυσταξα. Οποτε απο αυριο η συνεχεια. 

  • Pterarxos

    Κανένα. Ολα μαύρο χάλι.

  • pariah

    Με σχεδόν ένα αμάξι από κάθε κατηγορία, τι να ψηφήσεις;;;;Το βλέπω να προωθείται το ampera/volt αλλιώς panda citroen για μένα….

    • loeb

      Συμφωνω μαζι σου στην περιπτωση του DS5. Για μενα περα απο την ομορφια του μου αρεσει πολυ τεχνολογικα. Η σειρα DS της citroen εχει κανει πολυ καλη δουλεια και το αμαξι ειδικα με τον κινητηρα 1600 με 200ps ειναι οτι πρεπει για τους γεματους με λακουβες δρομους. Χαμηλη καταναλωση επιδοσεις καλες για οικογενειακο, ανετο και σουπερ ποιοτικο μεσα. Εχει σχεδον τα παντα. Αν ειχα ενα τετοιο αυτοκινητο θα ημουν υπερικαοποιημενος…

  • hellboy

    Toyota Yaris χαλαρα!!!!!!!!!!
    -και ο δικο σου παππους εχει/θα παρει ενα!

    • cfu

      lol εχει ο παππους μου το πρωτο αλλα στο fecelift, το 1.000 αρι ,το αυτοκινητο ειναι αστερι,0 προβλημα πραγματικα μονο λαδια και φυσικες φθορες τακακια κτλπ,παρα πολυ χαμηλή κατανάλωση,μια χαρα υλικα δεν τριζουν και δεν εχει σπασει τιποτα και το πηγαινει ολο σε παλιοδρομους με πετρες, το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο στην οικογενια(για το δικο μου ακομα δεν μπορω να πω ακομα ειναι 2 χρονων με 10.000κμ)
      ισως ειναι μονο 1.000 κυβικα αλλα εχει δυναμη,ειχα παει μαζι του Γιαννενα-Παργα δεν καταλαβε τιποτα και προσπερασης ανετα,και με 130 μια χαρα ηταν

      ενας φιλος μου στο στρατο ειχε το ιδιο αλλα στην εκδοση Τ sport ηταν μαματο!!!!!

      το καινουργιο 1.000 αρι το επερνα ανετα δεν εχει και τελη κυκλοφοριας πολυ συμαντικο αυτο στις μερες μας

    • hellboy

      :)

    • ilikeyourcar

      Αυτο το t-sport σκετη απατη. Απο το απλο δεν εχει κανεις προσδοκιες να ειναι ξεχωριστο σε αισθηση, κρατημα κλπ ισα ισα να κανει τη δουλεια του… και την κανει οπως λες. Αλλα το sport ειναι μια αηδια και μιση. Ουτε κατα διανοια δεν ειναι sport αυτο το αμαξι… με τιμονι που σου μεταφερει πιο λιγες πληροφοριες και απο κωδικα mors σε τανκερ που πεφτει σε καταιγιδα, για το κρατημα δεν εχω διαβασει ποτε κατι ιδιαιτερο και κολακευτικο…το εσωτερικο αδιαφορο… η θεση φανταζομαι το ιδιο… απλα ενα πιο γρηγορο yaris

    • cfu

      σαν συνοδηγός μου αρεσε,spor δεν ειναι με τι καμμια αλλα απο το απλο ειναι πολυ πιο σπορ,τωρα,επιδοσης και κρατημα δεν εχω ιδεα,παντως μου άφησε καλες εντύπωσης 

    • pariah

      Πόσο έκανε το tsport θυμάσαι;;;Δες και τι έδινε ο ανταγωνισμός σε αυτά τα λεφτά….Τα tsport είναι τα μοναδικά yaris που για μένα δεν άξιζαν τα λεφτά τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό…

  • ggarfe

    Από τον ξεπεσμένο Στρατισσίνο.
    Αν αυτό δεν είναι προπαγάνδα, τότε οι αρκουδες ΔΕΝ χέζουν στο δάσος…

    http://www.autoblogger.gr/blog/?p=652&cat=21

    Καί για όσους βαριούνται να κλικάρουν το λίνκ.
    Εδώ η “σύγκριση” panda – fUP.

    up! vs Panda λοιπόν…
    Το VW το γνωρίσαμε στο Βόλφσμπουργκ και το οδηγούμε κάθε μέρα. Κάθε μέρα και με καλύτερη διάθεση το χρησιμοποιείς. Αντικαταστήσαμε τα λάστιχα παντός καιρού με συμβατικά. Μετρήσαμε, στρίψαμε και, κυρίως, υπολογίσαμε την κατανάλωση συγκριτικά με οτιδήποτε στην ελληνική αγορά. Πρώτευσε! Σημειώσαμε τότε στο «καλημέρα» εκεί, στη Γερμανία, ότι δεν έχει αντίπαλο, πέρα από την τιμή του. Σήμερα, «κρατώντας» στην εξίσωση το IQ ως σημείο αναφοράς, ακόμα και αν θα έχουν ίδια τιμή, απλώς σημειώνουμε: Καλύτερο! Σε όλα και σε κάθε «μέτρηση» και δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι θα αποκτήσει το σωστό αυτόματο κιβώτιο, όπως άλλωστε θα αποκτήσει και 5θυρο αμάξωμα, έκδοση που θα δοκιμάσουμε τις επόμενες ημέρες. Τη γνωρίζουμε τη θεωρία περί του «άλλη κατηγορία, δεν είναι αντίστοιχο κ.ά. σε σχέση με το “500” και το iQ», αλλά δε θα πάρουμε. Εκτιμούμε τις θέσεις-απόψεις νέων μαρκετίερ με υψηλό επίπεδο μόρφωσης, αλλά δε θα πάρουμε. Δηλαδή με τι θα συγκρίνεις ένα τόσο καλό αυτοκίνητο όπως είναι το VW up!; Με την αγία (;) τριάδα; Με τις ενωμένες δυνάμεις Κορεάτων; Με την κορυφή σε όλα θα πας, και εκεί, αν πατήσεις πλήκτρα, θα βγει το «500» (κακώς το υπερπροστατεύουν στη Fiat, με όλους και με όλα τα βάζει ο πολύ καλός παίκτης όπως είναι το Fiatάκι) και το iQ, επειδή επίσης διαθέτει τα πάντα όλα. Το σχόλιο, η θέση μας, αν προτιμάτε, είναι υπεράνω τιμών, και το ατού στην εξίσωση είναι ο κινητήρας των 1.000 κ.εκ. και 75 ίππων της VW, που δεν καίει, ενώ σκοτώνει. Ξέρετε οι συντονισμένοι τι θυμίζει; Εκείνον τον καλό 1.000άρη του Nissan Micra, που ανέβαζε, ανέβαζε και ακόμα ανεβάζει, αλλά και σου έπνιγε τα πνευμόνια με ακαθαρσίες, κάτι που δε συμβαίνει με το διαμάντι της VW!
    To Panda;
    Καταπληκτικό! Εργαλείο, αλλά και όχημα που μπορεί να δώσει χαρά σε ένα βετεράνο του βολάν ακόμα και στην ιταλική αουτοστράντα. Δεν έχει τον κινητήρα του VW, αλλά εκεί στο Panda ο TwinAir ταιριάζει γάντι, όντας καλύτερα από ό,τι στο «500» (το σκοτώνει!) και στο «Υ» (το περιορίζει). Θα ρισκάρουμε σημειώνοντας πως ίσως δε διαθέτει ούτε την ποιότητα κύλισης του Γερμανού, που προσφέρει στοιχεία από Polo, και όχι από αυτοκίνητο πόλης. Το Panda πατά τέλεια, έσβησε τα χαντάκια στη Νάπολη, μας επέτρεψε να παίξουμε με τη μουσική, παρά το τέρμα γκάζι στον καλό δρόμο, με το ταχύμετρο σταθερά στα 170 και, πέρα από τη χρηστικότητά του, σου φτιάχνει και τη διάθεση, κάτι που προδίδει πως πορεύεται με χαρακτήρα και στην εξελιγμένη, στη σύγχρονη εκδοχή του. Το αφήσαμε Παρασκευή απόγευμα και μας έλειψε το Σάββατο, που έπρεπε να το επιστρέψουμε. Νέοι νιώσαμε έτσι με τη Sud. Με Panda ούτε με το καλό το 100άρι. Παραήταν χαμηλό. Μας έβγαζε κάτι από after market. Με δαύτο έχεις λόγους να χωθείς και να μετακινηθείς, αλλά και να ταξιδέψεις… Ελαφρύ, ηλεκτρικό τιμόνι, επιλογέας classic της σύγχρονης εποχής, αλλά κανένα πρόβλημα. Στοιχεία που διαχρονικά κρίνεις με επιφύλαξη και ίσως αρνητικά στη συγκεκριμένη συσκευασία είναι έτσι δοσμένα, που σε κάνουν να χαμογελάς!
    Όπως και στο up!, έτσι και εδώ οι δοκιμαστές μας θα ταλαιπωρηθούν ώστε να καταγράψουν τα κατά. Το συμπέρασμα θα είναι καθαρά υποκειμενικό και θα έχει να κάνει με τις προτεραιότητες, την κουλτούρα, την αισθητική, αν θέλετε, που χαρακτηρίζουν το Σωτήρη, το Μανώλη, το Νίκο και την Ελένη. Θα μπουν πολλά στοιχεία σε πρώτο πρόσωπο ώστε να προκύψει αποτέλεσμα σε ένα «συγκριτικό» που δείχνει άτυπο, αλλά για εμάς πρόκειται για απευθείας πολύ σκληρή αντιπαράθεση όπου ουδείς κρύβει τα χαρτιά του.
    Πάντως, στη δική μας λίστα το Fiat δε θα χάσει πόντο ή πόντους, επειδή βγήκε λαβωμένο από τον πόλεμο των άστρων…_ Σ. Χ.

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΣΤΡΑΤΙΣΣΙΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΑΡΑ!
    Πολύ μου αρέσει που το panda δεν έχει τον κινητήρα του φΑΠ που σκοτώνει.
    Δλδ ο άνευ αντικραδασμικού 3κύλινδρος είναι καλύτερος (για να “σκοτώνει” προφανώς είναι καί πιο γρήγορο το φΑΠ) από τον twinair!

    Καί συγκρίνει το IQ με το φΑΠ! Πολύ επιστημονική σύγκριση! Πετάει καί ένα “Τη γνωρίζουμε τη θεωρία περί του «άλλη κατηγορία, δεν είναι αντίστοιχο κ.ά. σε σχέση με το “500” και το iQ», αλλά δε θα πάρουμε” καί καθαρίζει…

    Για το φουλ γυμνό μέταλλο στο εσωτερικό ούτε κουβέντα. Το ίδιο καί για τα σκληρά πλαστικά, άσχετα που μας έχουν πρήξει τόσα χρόνια. Για την πίσω πόρτα που είναι οικονομικού τύπου επίσης τσιμουδιά.
    Τουλάχιστον το PANDA έχει κανονική πόρτα, δεν έχει γυμνό μέταλλο, έχει πλήρη πίνακα, μοτέρ ξυράφι καί σαν 5θ έχει τζάμια που ανοίγουν κανονικά. Το φΑΠ όταν έρθει 5θ θα έχει πίσω πόρτες τύπου aygo-c1-107-alto-pixo.

  • Eltoro_2012

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΒΒΑΘΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΤΙΣΙΝΟ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ.ΔΙΑΒΑΖΑ 4ΤΡΟΧΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 79 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2004.ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ  ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ.ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ VW ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΩΤΑ Η ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΔΕΥΤΕΡΑ.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ?Η VW ΤΟΥΣ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΕΣ.ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ (AUTO MOTOR UND SPORT) TA OΠΟΙΑ Ο Κ.Κ. ΤΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙ ΔΟΥΡΕΙΟΥΣ  ΙΠΠΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΤΕΣΤΑΡΙΖΑΝ-ΠΡΟΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΩΣ UBER ALLES.KAI EΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΠΟΥ Ο Κ.Κ. ΕΙΝΑΙ ΕΚΔΟTΗΣ 2 ΔΟΥΡΕΙΩΝ ΙΠΠΩΝ .4T ,AUTOBILD.KAI ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΥΠ VW ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ.ΟΠΟΤΕ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΗΠΙΟΣ.

    • pariah

      Δεν πρόκειται να ξεχάσω το κόμπλεξ με τα mercedes….Στο ένα θα έλεγαν ότι δεν είναι αρκετά σπορ και μετά σε επόμενο συγκριτικό που θα τους έδιναν με σπορ πακέτο έλεγαν ότι δεν είναι άνετο….Ήταν το διάστημα που τα είχε καλά και με fiat group και με vag. 

      Kάθε φορά έλεγε ότι δεν πρέπει να κρίνεις το αμάξι για το σήμα που κουβαλάει και ο μόνος λόγος που είχε εμπάθεια με την mercedes ήταν ότι την παίρνουν όσοι θέλουν να κάνουν επίδειξη…Δλδ έκανε το ίδιο πράγμα που έλεγε να μην κάνουν σε άλλες εταιρίες.  
      Δεν είναι το θέμα μας, αλλά μιλάμε για το περιοδικό που έλεγε το καλύτερο ελληνικό περιοδικό και ίσως το καλύτερο στον κόσμο…έκραζαν τα περιοδικά για βελτίωση και μετά επειδή υπήρχε ρεύμα, έβγαλαν ένα ένθετο με βελτιωμένα από ημιεργοστασιακές εταιρίες και αναφέρονταν στον ελληνικό χώρο λες και ήταν όλοι τους τπτ σκιτζήδες….Πολλές φορές όταν πλασάρεσαι σαν αντισυστημικός καταντάς να είσαι και ο ίδιος σύστημα….Δεν ξέρω πως πάνε οι πωλήσεις, αλλά πιστεύω ότι το concept του πολιτικό/πολιτιστικό με διαφημήσεις και λίγο από αυτοκίνηση δνε θα συνεχίσει για πολύ καιρό ακόμα…

    • Tsou Kostas

      ετσι ειναι φιλε οπως τα λες, να ξερεις ομως οτι αν δεν εισαι BBC και βαλε δεν μπορεις να κανεις και αλλιως. ξερεις τι ειναι να σου δινει η VW ενα δεκαρικο το μηνα και να της βγαλεις το αμαξι μαπα??? εσυ θα το εκανες? τα περιοδικα δεν κονομανε απο τις πωλησεις, απο την διαφημηση βγαζουν χρημα. τις πωλησεις τις θελουν μονο για να χρεωνουν περισσοτερο την σελιδα στην διαφημηση. αν εισαι ομως τακτικος αναγνωστης θα καταλαβεις που κρυβεται η αληθεια μεσα στο κειμενο, για παραδειγμα οταν σου λεει “θα θελαμε λιγο περισσοτερη πληροφορηση απο το συστημα διευθυνσης” καταλαβαινεις οτι το τιμονι ειναι νερο… οταν λενε “ασφαλη οδικη συμπεριφορα” σημαινει οτι δεν στριβει, και παει λεγοντας….

    • ggarfe

      Kαί για να έχουμε μια ακόμα καλύτερη εικόνα του πόσο ξεφτίλας είναι ο Κ.Κ καί ο Στρατισσίνο(ς) θα συμπληρώσω κάτι ακόμα. Ο Νίκος Δήμου όταν αρθρογραφούσε στους 4Τ, είχε σχολιάσει επικριτικά τη κίνηση της ΚΟΣΜΟΚΑΡ να παρουσιάσει μια έκδοση του πασατ με την ονομασία ΜΑΚΕΔΟΝ.
      Την θεωρούσε καί στην πραγματικότητα αυτό ακριβώς ήταν, πατριδοκαπηλευτική!
      Φυσικά η ΚΟΣΜΟΚΑΡ βρήκε την ευκαιρία τότε καί μ’ ένα σμπάρο πέτυχε δυό τριγώνια.
      Από τη μια έκοψε τη διαφήμιση στους 4Τ, οι οποίοι  βέβαια από τότε πήραν το μάθημα τους καί μετά τα σχετικά κονέ αποφάσισαν ότι πρέπει να τα έχουν καλά με τον όμιλο που έχει το μεγαλύτερο διαφημιστικό πακέτο στην αγορά, από την άλλη ουσιαστικά πέτυχε την απομάκρυνση του Νίκου Δήμου από τους 4Τ.
      Ο Ν.Δήμου ήταν ο μοναδικός λόγος που είχε απομείνει σε κάποιους για να αγοράζουν τους 4Τ.
      Από τότε πραγματικά δεν υπάρχει λόγος αγοράς της εν λόγω κωλοφυλλάδας. Βασικά ο μόνος λόγος ύπαρξης της κωλοφυλλάδας είναι να προμοτάρει καί να διαφημίζει όσο περισσότερο μπορεί τα Γερμανικά προιόντα.

  • Eltoro_2012

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ? Citroen DS5

    • ΓΙΩΡΓΟς

      πολυ ανετα ομως