Πες ότι έχεις στην κατοχή σου μια Ferrari FF και θέλεις να την δυναμώσεις λίγο. Αντί να μπλέκεις με ακριβούς βελτιωτικούς οίκους, πετάγεσαι μέχρι την Νορβηγία, εκεί όπου η Customized.no με μόλις 1.500 ευρώ σου μετατρέπει τον V12 να καταναλώνει και βιο-αιθανόλη E85 (παράγεται από καλαμπόκι) και από 660 άλογα, πλέον θα αποδίδει 887 άλογα, έχοντας 80% λιγότερες εκπομπές CO2, αφού από τα 360 γρ/χλμ πλέον εκπέμπει λιγότερα από 100 γρ/χλμ, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει πλέον σε 3.0 δευτερόλεπτα, 0.7 γρηγορότερα από την εργοστασιακή τιμή.

Αν η Νορβηγία σου πέφτει κομματάκι μακριά, τότε η εταιρία στο στέλνει σπίτι σου το kit το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί από οποιαδήποτε αντιπροσωπεία της Ferrari. Αν επηρεάζει την εγγύηση δεν το αναφέρει.

[Πηγή: Thecarfinders]

  • cfu

    thelo biothenoli kai ego!!!

  • mech.al.

    wow!

  • an0nymouS

    για να καταλάβω.. η βιο αιθανόλη απο μόνη της δίνει 200άλογα παραπάνω; ..δεν πείραξαν τίποτα στο μοτερ; Απλά έκαναν μια αλλαγή για να καίει και αυτό το καύσιμο και τέλος; 

    • ναι, έχει παραπάνω οκτάνια η βιοαιθανόλη

    • an0nymouS

      πάμε για update στα μοτέρια τότε :P ..

      σε σχέση με την αγωνιστική βενζίνη ξέρουμε την διαφορά; ..η στα ίδια επίπεδα είναι περίπου; ..

    • Tsou Kostas

      δεν αρκει αυτο.

    • σαφώς και από μόνο του δεν αρκεί, θέλει και το κατάλληλο πρόγραμμα να τα διαβάζει (δεν ξέρω αν θέλει και κάτι παραπάνω)

    • Tsou Kostas

      τα οκτανια ειναι ενδεικτικη τιμη του ποσο μπορει να συμπιεστει το καυσιμο χωρις να αυταναφλεγει. ενα καυσιμο με πολλα οκτανια δεν κανει μεγαλυτερο μπαμ απο ενα με λιγοτερα οταν εχουμε την ιδια σχεση συμπιεσης. για να εκμεταλευτεις τα παραπανω οκτανια θα πρεπει να εχεις μεγαλυτερη συμπιεση στον κινητηρα αν ειναι ατμοσφαιρικος, η μεγαλυτερη πιεση στον τουρμπο που εχει σαν αποτελεσμα το ιδιο. υπαρχει βεβαια ενα περιθωριο απο ολους τους κινητηρες, ειδικα τους τουρμπο, για να πανε καλυτερα με καλη βενζινη, αλλα αυτο ειναι απο την εκμεταλευση του αβανς το οποιο ειναι κομμενο απο το εργοστασιακο προγραμμα για να μην βαλεις καμια κολοβενζινη, και αν ο εγκεφαλος ανιχνευσει οτι τον περνει να το ανεβασει λογω καλης βενζινης το κανει, και ετσι βλεπεις καμια φορα να πηγαινει λιγο καλυτερα με 100αρα.
      Τωρα αν το φερραρι εδω ειναι ατμοσφαιρικο τετοια διαφορα θα την δει μονο με νιτρογλυκερινη.

  • nikos

    de mas eipes omws me poso foulernei……(oxi oti tha xeis anagh vevaia gia na exeis ferrari)
    mhpws auto to kalampokausimo stoixizei kati parapanw?? les na xei to bp ths geitonoias mou???
    h tha xreiazete se kana taxidaki na erxete apo pisw k to butio??(to opoio bebaia tha exei erthei eidh odikos apo norbhgia) apla exw merikes apories

    • lefteris79

      ΕΛΑ, ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΦΟΥΛΕΡΝΕΙ …
      ΕΛΑ ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

  •  Κατά την γνώμη μου κάτι δεν πάει καλά 1. Αν όντως έκανε δουλειά το kitάκι δεν θα είχαν και κάποιου είδους “αποδείξεις”; Μία δυναμομέτρηση, ένα video, κάτι; και 2. Για ένα αμάξι αξίας 500k € πουλάς κάτι που υπόσχεται αύξηση ιπποδύναμης 30% για μόλις 1.500€; Εγώ ξέρω οτι “όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι” και οτι “κάποια πράγματα είναι πολύ καλά για να είναι αληθινά”. Για να μην μιλήσω για το site τους που αν μπει κάποιος θα πεθάνει στα γέλια. Είναι όλα στα νορβηγικά προφανώς αλλά μόνο τις φωτογραφίες να χαζέψει αρκεί!

  • Sadukios

    παιρνεις αυτο και μετα δεν πληρωνεις τελη κυκλοφοριας γιατι το CO2 ειναι στα 100g./km παρτετα μλκς στο Πασοκ!
    Και γαμω τα κοροιδεματα εχεις 6λιτρο και δεν δινεις μια….!
    Α ρε φαντασια που την εχω ο πουστης ! XD

    • cfu

      οχι θα πληρωνεις τελη κανονικα,ειναι μετατροπη δεν ειναι πιστοποιημένο απο τη Ferrari,και την μετροπη να κανεις στην αδεια δεν θα φενεται,αν το κανει αυτο η Ferrari(η οποιοσδήποτε αλλος )
      τοτες ναι δεν θα πληρωνεις τιποτα γιατι θα ειναι απο το εργοστασιο η μετρήσει-πιστοποιήσει   

  • MitsosDaBest

    Ωραία η βιοαιθανόλη.

    Αλλά εδώ στο Ελλάντα, έτσι και μπει αυτό σε πολλά αμάξια, θα βάλουν Τέλη Κυκλοφορίας ακόμα και σε αυτά με κάτω από 100γρ.CO2/χλμ.

  • elaspre

    ενα αλλο παραδειγμα ειναι το 
    Koenigsegg ccx το οποιο αποδιδει 806 hp,ενω η εκδοση του με βιοαιθανολη,το ccxr αποδιδει 1018 hp!