Και όμως όλοι φέτος περιμένουμε η τράπουλα να ανακατευτεί! Πολλοί οδηγοί έχουν αλλάξει ομάδες, πολλές εργοστασιακές ομάδες έχουν εξελίξει αρκετά τα αυτοκίνητα τους. Όμως ο Loeb συνεχίζει να διδάσκει. Και όχι μόνο κέρδισε το Rally του Monte Carlo, λαμβάνοντας τους 25 βαθμούς τη πρώτης θέσης, αλλά κέρδισε και το τελευταίο power stage, το οποίο δίνει στο πρώτο 3 πόντους. Έτσι, αναχωρεί από το πριγκιπάτο με τη μέγιστη συγκομιδή βαθμών που θα μπορούσε κάποιος οδηγός να λάβει! Και μόνο αυτό αποτελεί μεγάλη επιτυχία. O Loeb δήλωσε:

Είναι σημαντικό να ξεκινά η σεζόν έτσι, ειδικά μπροστά σε τόσους πολλούς φιλάθλους. Είναι το ιδανικό ξεκίνημα για να υπερασπιστώ το τίτλο μου. Έτσι και αλλιώς όμως, το Μόντε Κάρλο είναι το rally μου!

Άλλη μια επιτυχία έρχεται από το Danny Sordo που οδηγεί με τη νεοεμφανιζόμενη ομάδα της MINI, οδηγώντας το Countryman WRC. Και o Peter Solberg μπορεί να θεωρεί μεγάλη επιτυχία το γεγονός ότι κατέλαβε τη τρίτη θέση του podium. Τέταρτος ο έτερος οδηγός της Citroen, Mikko Hirvonen.

Ο Craig Breen κέρδισε το Super 2000 World Rally Championship με το Fiesta του. Στο θεσμό αγωνίζεται φέτος και ο Sebastien Ogier, πρώην οδηγός της Citroen και νυν της VW με ένα Skoda S2000 το οποίο διέλυσε το Σάββατο. Ο επόμενος αγώνας είναι 9-12 Φεβρουαρίου στη Σουηδία. Δείτε το Video για να καταλάβετε πόσο δύσκολες είναι οι καταβάσεις στο Rally του Monte Carlo, όπου τα χιόνια και οι παγωμένοι δρόμοι, καθιστούν αδύνατη την σωστή επιλογή ελαστικών.

[Πηγή: WRC]

  • Mauragoritis

    Προς ενημέρωσή σας ο Sordo απλά αγωνίζεται με αυτοκίνητο προδιαγραφών S2000. Δε συμμετέχει στο πρωτάθλημα του SWRC και ούτε βαθμολογείται σε αυτό. 

  • Mauragoritis

    Sorry για τον Ogier μιλούσα

    • sofokles5 (ex sofokles)

      den egrapsa oti o ogier trexei me wrc car. me s2000 lew oti trexei!

    • Mauragoritis

      ναι ρε παλίκαρε, σωστά το έγραψες, με S2000 τρέχει αλλά δε βαθμολογείται στο πρωτάθλημα SWRC, είναι εκτός συναγωνισμού που λένε. και να τερμάτιζε τον αγώνα νικητής στην κατηγορία SWRC (S2000) θα ήταν ο Breen ή ο Andersson ή όποιος άλλος τέλος πάντων. αυτό λέω. κατά τα άλλα μια χαρά το άρθρο. 

    • sofokles5 (ex sofokles)

      nai to katalava auto poy les. prepei na to psaksw ligo. παντως: 

      αυτό που σου ποστάρω είναι απο το επίσημο site της VW WRC team:
      In 2012 Volkswagen is contesting the entire WRC in the smaller SWRC class with two Fabia S2000 cars of the Group’s Škoda brand. The runs serve as preparation for the 2013 season in which Volkswagen will compete in the top class of rally racing with the Polo R WRC.

      λεει οτι συμμετέχουν κανονικά στο θεσμό του swrc.

      ακόμη το επίσημο site του swrc δεν εχει ενημερωθεί με τα αποτελέσματα, για να δω αν εχει παρει κατάταξη το δεύτερο skoda s2000. θα το τσεκαρω παντως.

      Ομως, δε μπορεις να συμμετασχεις σε ενα ραλλυ, και να μη καταταγεις σε καποιο θεσμό μετα. καταλαβες? δηλ. το ραλυ μοντε καρλο, ειναι ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ. απλα, ο θεσμος του wrc λεει, μιας και το κανετε, τρεχω και εγω. το ίδιο κ το swrc κλπ.

      ο oggier το σαβατο ήταν 4 γενικής! αυτο σημαινει, οτι απο όλους τους θεσμους που τρεχουν στο ραλυ, ήταν το 4 πιο γρηγορο αμαξι. άρα χρονομετράται κανονικά όσον αοφρά το ραλυ.

      αυτα για την ωρα. στο επομενο Post τα ξαναλεμε με περισσότερα στοιχεια.

  • S.LOEB…και ασε τουσ αλλουσ να παλευουν για την δευτερη θεση!!!!!!!  :-)

    • loeb

      Με φωναξε κανεις? :P
      ετσι οπως τα λες Μπαμπη μεχρι που να γερασει και να μειωθουν τα αντανακλαστικα του

    • axaxxaxaxxax
      ε ειναι 40αρησ…οποτε χαλαρα εχει αλλη μια 5ετια!!!!!  :-P

    • loeb

      Μακαρι για να κανει ρεκορ που δεν θα καταριπτονται με τιποτα! Απλα απο εδω και περα θα τα παιρνει οχι και τοσο ανετα και θα χρησιμοποιει και την εμπειρια του (ειδικα στην τακτικη) σαν κυριο οπλο. Ειναι ο πιο αγαπημενος μου οδηγος και μαλιστα ειμαι φαν απο την εποχη που κονταροκτυπιοταν με τον Μακινεν που ηταν ο προηγουμενος αγαπημενος. Μαλιστα την πρωτη χρονια που ειχε εμπλακει με τη Citroen κερδισε στο δευτερο σπιτι του Makinen το monte carlo αλλα τον τιμωρησαν για τα ελαστικα και του αφαιρεσαν την πρωτια. Την δευτερη φορα καταφερε να τον κερδισει αλλα ειχα ηδη γινει θαυμαστης του.

    • οσο γαματοσ ειναι!!!!!…τοσο θα εχουν να λενε μετα που θα αποχωρησει(μαζι και εγω)…..ετρεχε μονοσ του…το επαιρνε μονοσ του…..αδικηται λογο ελειψησ ”σοβαρου” ανταγωνισμου……..
      πιστευω παντα θα τον κυνηγαει……

    • loeb

      Για τον ανταγωνισμο δεν φταιει ο ιδιος που εχει πεσει παρα πολυ φταινε οι διοργανωτες που δεν θελουν να αναβαθμισουν το προιον WRC στο βωμο της F1. Αλλα τα διαπιστευτηρια του τα εδειξε οταν ηταν απειρος και νεος στο WRC και τα εβαζε με τα θηρια Μακινεν, Σαινθ, Γκρονχολμ, Σολμπερκ… Τωρα αν ηταν ακομα καμια 40αρια οδηγοι επιπλεον και 4-5 ομαδες εμενα δεν μου λεει κατι καθως θα υπηρχε τρομερος ανταγωνισμος αλλα οχι για την πρωτη θεση. Ειναι σαν να ειχε στο Champions leauge ακομα 20 ομαδες παλι η Barchelona θα επαιζε την καλυτερη μπαλα.

    • apla το μεγεθοσ τησ αξιασ σου φενετε απο τον αντιπαλο!!!!  ;-)
      px αλλο να εχεισ champions leauge με ΜU..R.Madrid…. Mn.City… k.ok….και να το παιρνει η barca….
      kai allo να το παινρει η barca kontra στον Ατρομητο…παναχαικη….καβαλα!!!!!!  :-P

    • loeb

      Δεν διαφωνω σε αυτο αλλα οταν εισαι σαν τον Μεσι δεν ανυσηχεις ποιος θα σου κλεψει την πρωτια στο πρωταθλημα κι ας ειναι μαζεμενοι ολοι οι παιχταραδες απο Αγγλικο, Ιταλικο, Γαλικο Ισπανικο και Πορτογαλικο πρωταθλημα σε ενα. Ετσι και στο Ραλυ αν εισαι ο ποιο γρηγορος δεν σε ενδιαφερει ποσες ομαδες και ποσοι οδηγοι τρεχουν. Απλα εζησε σε λαθος εποχες που δεν υπηρχαν  αξιοι ανταγωνιστες. Φανηκε τυχερος στην αρχη της Καριερας του που αντιμετωπισε τα θηρια και τοτε σαν πρωταρης τους εβαλε τα γυαλια οπως καποτε το εκανε και ο Μεσι οταν πρωτοξεκινουσε. Αντε τωρα να πετυχει ποδοσφαιριστη της γενιας του να τον κοντραρει οσο θα ειναι κατω τον 30 και χωρις τραυματισμους. Απλα θα τον Συγκρινουμε με το καλο με μεγαθηρια αλλων εποχων προηγουμενων και επομενων.

    • an και δεν ξερω πολλα απο μπαλα…ο messi εχει να κοντραριστει με oονοματα σε μεγαλεσ ομαδεσ οπωσ ο C.ronaldo…. kaka…..(τωρα βαριεμαι να ανοιξω το ps3 na balo pro να δω αλλα ονοματα!!!  :-P )….ενω ο LOEB με μια κακομοιρη FORD exei  να τα βαλει………του χρονου που θα εχει κανονικοτατα μινι κα VW…alllazei to prama!!!!

    • GiGi

      Με καθε σεβασμο πιστευω στη Παναχαικη,ειναι η ομαδα μου, πιστευω το ειπες!!!! ;-)

    • LOL LOL LOL

  • GiGi

    Τρομερο ραλι με μεγαλη ιστορια,ειναι ο μονος ασφαλτινος αγωνας που θελω να παρακολουθησω….Παντως ειναι ενδιαφερον το πρωταθλημα φετος…

    • sofokles5 (ex sofokles)

      prepei! einai o monos thesmos pou protima tin ellada paradosiaka edw k hronia! ama perimename apo pista f1..asto!

    • GiGi

      Σε μενα λες για πιστα F1???Μενω 5 λεπτα απο τη τοποθεσια που λενε οτι θα τη φτιαξουν στη Πατρα αλλα τπτ…Γι αυτο και ειμαι τρελος με το WRC και το παρακολουθω και πηγαινω στο Ακροπολις…Στο κατω κατω πιστευω οτι ειναι καλυτεροι οδηγοι απο της F1,παρακολουθω και F1 αλλα δεν μου βγαζει το συναισθημα που μου βγαζουν αυτοι οι οδηγοι και τα αυτοκινητα τους.Βεβαια δεν εχω παρακολουθησει F1 απο κοντα οταν το κανω θα εχω πιο εμπεριστατωμενη αποψη…

    • Alx.Aiva

      Καλύτεροι δεν είναι, διαφορετικοί είναι! Δεν μπορείς να συγκρίνεις δύο διαφορετικές “σχολές”. Άλλες ικανότητες χρειάζονται για να οδηγείς WRC και άλλες για F1. Θα συμφωνήσω οτι το WRC φαίνεται να είναι περισσότερο “παθιάρικαπο την F1. Η F1 είναι πολύ τεχνικό άθλημα και αρκετά δυσπρόσιτο για τον κόσμο γι’αυτό και χάνει στην σύγκριση. Γνώμη μου πάντως είναι οτι πρέπει να μαζέψεις 5 φράγκα (ξέρω, δύσκολες εποχές για κάτι τέτοιο) και να πας να δεις ζωντανά F1. Και συγκεκριμένα σε πίστα με ιστορία (βλ Monza, Spa, Μ. Βρετανία) για να νιώσεις την ατμόσφαιρα και να δεις αγώνα με τα όλα του!

      Όσο για το WRC, νομίζω οτι φέτος ο Loeb θα δυσκολευτεί παραπάνω απο τις άλλες χρονιές. Έχει απέναντί του Solberg και Latvala και ίσως και τον Sordo αν έχει κάποια εξέλιξη η απόδοσή του. Τον Hirvonen δεν τον βάζω γιατί δεν νομίζω οτι αποτελεί σοβαρό αντίπαλο. Ο Solberg είναι η προσωπική μου αδυναμία, γρήγορος, σταθερός και απίστευτα συμπαθής! Ο Latvala είναι φοβερά γρήγορος αλλά και επιπόλαιος, του λείπει η σταθερότητα (βλ Monte Carlo όπου ήταν μπροστά 30 δευτερόλεπτα την πρώτη μέρα και εγκατέλειψε). Ελπίζω να δούμε ωραίο πρωτάθλημα!

    • GiGi

      Παρακολουθω F1 και προσπαθω να ενημερωνομαι,να σαι καλα γιατι μαθαινουμε τα νεα απο σενα, αλλα πιστευω οτι χανει αρκετα στο θεμα με τους κανονισμους…Παντως μολις παρω το πτυχιο μου ισως να μπορεσω να παρακολουθησω F1 απο κοντα και οπως ειπες σε ιστορικη πιστα!Τωρα για το πρωταθλημα θα υπαρχει ανταγωνισμος και απο τον Mikko γιατι πιστευω οτι στα χωματινα θα τα χτυπαει οσο μπορει,κερδισε και 2 ειδικες στο Μοντε αρα ειναι σε καλο δρομο, γιατι εχει ισως το καλυτερο αυτοκινητο!!!
      Υ.Γ. Ο Solberg εφαγε χρηματικο προστιμο επειδη παραβιασε το οριο ταχυτητας και αν το ξανακανει δεν θα τρεξει σε εναν αγωνα του πρωταθληματος.

    • Μη μας μπερδεύετε, βρε!! Εγώ έχω αναλάβει τη Formula 1! ;))

      Κι ο Alex, όμως, ξέρει πολλά από F1, όπως κι από άλλα μηχανοκίνητα αθλήματα!!!

      ;)))

    • GiGi

      Εχεις δικιο!!!Λαθος δικο μου….

    • sofokles5 (ex sofokles)

      ετσι οπως τα λές είναι. άλλο wrc kai rally γενικά άλλο f1 που ναι σε πίστες αποκλειστικά. φετος πιστευω θα είναι πολύ ανεβασμένο το πρωταθλημα. Και μονο το γεγονοός οτι μπήκε το μοντε καρλο που ειναι ιστορικός θεσμος κυρους στο wrc αλλά και το γεγονος οτι η VW είναι μεσα πλέον, θα κανει και αλλες εργοστασιακές να ξαναμπουν στο παιχνίδι. φετος ειναι μια νεα αρχη για το wrc..

  • Mika

    Loeb rules!!!!!