Η BMW στη Γενεύη θα παρουσιάσει το νέο υπό-brand M Performance Automobiles το οποίο θα πουλά σπορ μοντέλα τα οποία θα φοράνε πετρελαιοκινητήρες, και αν αναρωτιέσαι αν η AMG θα κάνει αυτή την κίνηση, ο ίδιος ο Ola Källenius, ο διευθυντής της AMG, δήλωσε στο Autocar, ότι η εταιρία του δεν θα ακολουθήσει την κίνηση της BMW και θα παραμείνει αποκλειστικά πιστή στους βενζινοκινητήρες.

Ο Källenius δήλωσε ότι η τωρινή γενιά των κινητήρων της AMG, όπως ο νέος twin-turbo V8 5.5-λίτρων, είναι πολύ αποδοτικοί χάρη στον άμεσο ψεκασμό και την τεχνολογία turbo. Ωστόσο αποκάλυψε ότι παλαιότερα τους είχε περάσει από το νου να βγάλουν γρήγορους πετρελαιοκινητήρες, αλλά τελικά δεν προχώρησαν αφού τα πλεονεκτήματα τους, ήταν λιγότερα από τα μειονεκτήματα, όπως είναι ο ήχος, το βάρος και η ανταπόκριση των βενζινοκινητήρων.

[Πηγή: Autocar]

  • pariah

    Παλιά όμως βελτίωναν diesel μοτερ…

  • myro

    ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΣΑΝ ΤΡΕΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ BMW ΝΑ ΔΩ ΤΟΤΕ ΤΗ ΘΑ ΛΕΝΕ Η ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ.

    • μεγαλο +1 !!!!!!!

    • nikxan1

       εχεις δικιο ρε μαγκα. εκει να δεις μια τεραστια κωλοτουμπα που θα γινει!!!

  • ANESTISKALIOGLOU

    ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ BMW  ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ. ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η MERC ΑΠΟ ΤΗΝ BMW ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ 1600 ΑΡΙ.

  • Achilleas

    θέλει μπχλιμπίδια στα πανταλόνια για ξεστομίσεις κάτι τέτοιο ειδικά στο Green Peaceιάρικους καιρούς που ζούμε (και άφραγκους αλλά αν σκέφτεσαι για AMG σε κόβω να μην είσαι άφραγκος),αν όμως αρχίσουν τις κωλοτούμπες μετά θα φάνε πολύ γερό δούλεμα …..

    • pariah

      H πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται…..Αν θυμάσαι ποιος το πε θα δεις ποια κωλοτούμπα ήταν μεγαλύτερη…

    • Mika

      Etsi!!!!Swstos!
      ;-)

    • Achilleas

      δεν διαφωνώ και η Bmw κωλοτούμπιασε εδώ και η Porsche μας ξάφνιασε με το Cayenne

    • pariah

      Αν διαβάσεις την πηγή θα δεις ότι δεν λέει “ποτέ”. Χώρια ότι ακόμη και από το μεταφρασμένο κείμενο καταλαβαίνεις ότι την παρούσα στιγμή δεν τους ενδιαφέρει γιατί ο 5,5lt biturbo με τον ψεκασμό, το turbo και το downsizing τους δίνει την οικονομία που θες χωρίς να χάσεις όμως σε ήχο, βάρος και απόκριση….Απλώς στο μεταφρασμένο κείμενο δεν φαίνεται απευθείας. Στο κανονικό όμως τα λόγια είναι τα εξής:

      ““The technology of performance gasoline engines is converging with diesel tech. Direct injection, downsizing and turbocharging are all having an effect.

      “We looked at diesel a few years back, but petrol engines have obvious benefits of sound, weight, agility and response.””

      Οπότε και να το γυρίσουν στην επόμενη γενιά και σε diesel (πράγμα που έχουν ξανακάνει) δεν συνιστά κωλοτούμπα. Παρά μόνον αν το κάνουν σε 6μήνες…

    • Achilleas

      δεν είχα διαβάσει το αρχικο κείμενο , αλλά διαβάζοντας αυτό που μετ’έφερες εδώ , οι άνθρωποι κάνουν μια πολύ λογική και προσγειωμένη δήλωση , πιστεύω πως μόλις καταφέρουν να ρίξουν το κόστος κατασκευής ενός diesel  που θα τους δώσει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν και άλλα υλικά για να τον ελαφρύνουν, σίγουρα θα βγουν diesel AMG…γιατί ελαφρύτερους diesel σίγουρα μπορούν να βγάλουν , το θέμα είναι όπως πάντα το κόστος

  • cfu

    tha allaksoun kai ayth,giati o kosmos eidika eyropi protimi diesel,
    opote tha pane sta bmw-audi

    • pariah

      Γιατί έχει η audi diesel rs;;;;Tα απλά της μοντέλα έχουν δύναμη για diesel μοτέρ αρκετή. Βγάζει ένα amg pack και είναι κομπλέ…..

    • cfu

      μπορεί ναι τα μεγαλα μοντελα να ειναι βενζινη αλλα αν βγαλουν και τις μεγαλες εκδοσης σε diesel,θα προτιμισουν τους diesel κινητήρες ,εδω στη Ελλαδα δεν του δινουμε σημασία αλλα κεντρική και β.ευρωπη θέλουν μονο diesel αυτοκινητα,αν λοιπον βγαλει p.x η Audi RS4 diesel,το RS4 με τη βενζινη θα το γράψουν στα παλια τους παπουτσια
      h Bmw εκανε την αρχη

    • pariah

      Δεν ξέρω αν το έψαξες αλλά το m performance θα είναι ιεραρχικά κάτω από τα motorsport, ούτε καν ίσα. Το όριο περιστροφής είναι στις 5400rpm. Για diesel είναι πολύ καλά…Για σπορ αμάξι όμως όχι…

  • Mika

    Pote mh les pote, AMG!!!!!
    H BMW, oti exei orkistei pws den tha kanei, kata kairous, to exei pragmatopoihsei!!!!
    ;-)
    Einai apeira ta paradeigmata!!!

  • nikxan1

    εμενα μου μυριζει τερααααααστια κωλοτουμπα!!!
    θα βγαλει ντηζελ μοτερ η μπεμβε, θα τα κανει να εχουν 300 κιλα ροπη, και αμεσως θα ζηλεψουν οι μερσεντακηδες, και θα βγαλουν και εκεινοι. ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ οτι, αν το τμημα ///AMG ασχοληθει με ντηζελ μοτερ, θα ειναι ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΡΟΠΑΤΑ, που θα μπορουν ΑΝΕΤΑ να κινησουν και καλα COLUMBIA ή κανα APOLLO 11.
    και κατι ακομα: ειπαν οτι εχει μειονεκτημα τον ηχο. εχω ακουσει ML 350 που δεν ακουγεται καν οτι ειναι ντηζελ. αλλες εταιρειες, εχουν ψιλο-λυσει το θεμα του ηχου, η AMG δεν μπορει να το λυσει??
    οκ το βαρος, το δεχομαι, αν και πλεον με τα διαστημικα υλικα που εχουν βρει, πες οτι αντιμετωπιζεται.
    αλλα ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ, να δειτε με τι τροπο θα σκεφτουν να κανουν την κωλοτουμπα!!!!

  • nikxan1

    ξερετε πιο θα ειναι το -ΛΟΓΙΚΟ- σεναριο??
    ενα Μ3 με ντηζελ, να ανοιγει ρεπριζ με ενα CLK63 ///AMG, το Μ3 θα ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ, και τοτε οι μερσεντεδες θα αδιαφορησουν για το κακαρισμα που κανει το πετρελαιο, θα πεσουν με τα μουτρα στην δουλεια, και θα βγαλουν ΑΜΕΣΩΣ ντηζελοκινητο αμαξι.

    • cfu

      oneiro zo mi me ksipnate M3 diesel????
      kolasi tha einai tha ksiloni tin asfalto,opos les kai esy tha diaktinizetai !!!! kai tha ksexnas to gemiseis

    • pariah

      Mε τα κόκκινα στις 5000

  • pariah

    Η τωρινή slk όταν ανακοινώθηκε ότι θα έβγαινε και σε diesel πολλοί είπαν ότι δεν ταιριάζει σε ένα σπορ (για μένα σπορτιφ) μοντέλο. Και τώρα που λέει ότι τα amg θα παραμείνουν αποκλειστικά με βενζίνη για την ώρα το κατηγορεί κόσμος;;;

    Τέσπα η amg έχει βγάλει έκδοση στο παρελθόν με τα διακριτικά της και ένα διάστημα βελτίωνε diesel μοτέρ.

  • Ritmo Pilot

    Τα πετρέλαια έχουν ροπή αλλά μην ξεχνάμε ότι η ροπή είναι βασικά ένας αριθμός… Χρησιμοποιούνταν παλιά για να δείξουν τα περιοδικά κατά πόσο ελαστικός είναι ένας κινητήρας και πόσο τραβάει (αμεσότητα) από χαμηλά. Με τα τούρμπο είτε σε πετρέλαιο είτε σε βενζίνη αποκτήσανε όλοι οι κινητήρες αυτή τη ροπή. Αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και πιο γρήγορο ένα αυτοκίνητο με μργαλύτερη ροπή.
    Παράδειγμα άλφα 147 με 1900κυβικά πετρέλαιο και 150 άλογα. έχει γύρω στα 30 κιλά ροπή.
    χόντα σιβίκ το γρήγορο έχει μόνο 22 και μάλιστα πολύ ψηλά.. Το άλφα όμως έχει 0-100 8,8 ενώ το χόντα 6,5 (εργοστασικές τιμές).
    +1 στην AMG που δεν βγάζει πετρέλαιο ακόμα. Ελπίζω να μην αναγκαστεί…

    • pariah

      Ε είναι και η σχέση μετάδοσης και το βάρος που επίσης παίζουν ρόλο…Εδώ αν βάλεις σασμάν από ατμοσφαιρικό σε turbo το αμάξι δεν πρόκειται να δουλέψει πουθενά σωστά (και αντιστροφως) αφού όταν θα σηκώνει πίεση θα έχει φτάσει ήδη στα κόκκινα…Τέλος η ροπή στις ρεπρίζ άλλωστε φαίνεται….

  • Sotiris2111

     Καλή η ροπή δεν λέω ΑΛΛΑ…Το μυστικό ενός σπορ κινητήρα δεν είναι τα απόλυτα νούμερα αλλά η λειτουργία του! Ενας κινητήρας diesel είναι αργόστροφος και βαρύς οπως ειπώθηκε! Χρησιμοποιείται μόνο για ροπή στα χαμηλά και μεσαίες. Και για αυτό τον λόγο όλα τα πετρελαιοκίνητα έχουν μακρύ σασμάν προκειμένου να βρίσκονται πάντα στο ΄διο μικρό φάσμα και να δίνουν χιλιόμετρα. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγοσ (τα σασμαν δηλαδη) που βαριούνται να στροφάρουν! Δεν ταιριάζει σε σπορ αυτοκίνητο πόσο μάλλον σε m3 ή amg κατά την γνώμη μου. Τώρα βέβαια αρχίζω και εγώ να αναθεωρώ σιγά σιγά περί επιδόσεων μιας και κάτι leon αγωνιστικά έχουν αρκετές αξιωσεις ΑΛΛΑ δεν ξέρω εαν αυτες είναι συγκριτικά με βενζινοκίνητα ή μονο με πετρελαιοκινητα. Τεσπα! Παντως να ξέρετε ότι ίσως ε΄να είναι σίγουρο! ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ τις περισσότερες φορές σημαίνει και αυτόματο κιβώτιο….

    • nikxan1

      δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση το τι καις, με το τι κιβωτιο εχεις.
      οσο γιαυτο που λες:
      η καυση σ’ενα ντηζελ, διαρκει πιο πολυ ωρα. δεν διαρκει λιγες μοιρες (περιστροφης στροφαλου) οπως στην βενζινα, δηλαδη μολις συμπιεσεις ΤΣΙΚ η σπιθα, και ΜΠΑΜ η εκτονωση.
      στο ντηζελ, συμπιεζεις κοπανιστο αερα ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ πολυ. οταν συμπιεσεις αερα σε πολυ υψηλα επιπεδα, ανεβαινει η θερμοκρασια του. στο φουλ της συμπιεσης, ψεκαζει το πετρελαιο, που λογω συμπιεσης, αλλα και λογω υψηλης θερμοκρασιας κανει καυση, αλλα οχι ΜΠΑΜ οπως την βενζινα, αλλα ΧΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠ, δηλαδη, πιο πολυ ωρα. το ιδιο πολυ, διαρκει και η εκτονωση, δηλαδη πιο απλα, ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ, ΠΙΕΖΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑ το πιστονι προς τα κατω.
      η αργη καυση, ειναι και ο λογος που υπαρχει χαμηλο οριο περιστροφης.
      ΟΜΩΣ!!!!!!!
      το οτι υπαρχει διαφορα στην εκτονωση, ειναι και ο λογος που υπαρχει τοση ροπη. και μαλιστα, αν ειναι και τουρμπακι, μιλαμε για ΡΟΠΗ, και οχι για ροπιτσα.
      οι υψηλες πιεσεις, ειναι και ο λογος που ενα ντηζελομοτορι, ειναι και τοσο βαρυ, πρεπει να ειναι ανθεκτικο. βεβαια τους ξεφυγε λιγο, και αντι να ειναι απλα αξιπιστος, βγαζει 500.000.000 χλμ χωρις να βαρεσει μπιελα, ή φλαντζα καυσης.
      ειχα ενα επαγελματικο αμαξι, που εκαιγε βενζινα. το αλλαξα, και πηρα ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ αλλα σε πετρελαιο. μιλαμε, οι διαφορες στην οικονομια καυσιμου, αγγιζει τα ορια του παραλογου. στο ντηζελ, βαζεις πετρελαιο σημερα, και ξαναβαζεις μετα απο 6-7 μηνες περιπου, ενω στο βενζινοκινητο, βαζεις τωρα, και σε μια ωρα αναβει λαμπακι παλι.
      το βενζινοκινητο, οταν του πατας τερμα γκαζι, θελει να κανει σουζα, ενω το ντηζελ, ριχνει 2 κλανιες απο την εξατμιση, και απλα επιταχυνει συνεχιζοντας να κλανει επιδεικτικα.
      σε μια ανηφορα, με τη βενζινα, πατας μια 3η, και ανεβαινεις μπαλα, ενω με το ντηζελ, πατας 3η, και απλα ΔΕΝ επιταχυνεις. ειναι τοσο απλο. ομως, η αποκριση, και η διαφορα στις χαμηλες στροφες υπερ του πετρελαιου, ειναι τρομακτικες. αν το ελαγγελματικο μου, ηταν τουρμπακι, θα σηκωνε και αυτο σουζα, αλλα ομως, θα εβγαζε λιγο λιγοτερα χλμ.
      κατι τελευταιο:
      το ΙΧ μου, ειναι βενζινα, και βγαζει 165 αλογα.
      θα γουσταρα, να ειχα ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΑΦΟΣ με πετρελαιο, ας εβγαζε 5-10 λιγοτερα αλογα. θα ειχε τετοια ροπη, που θα ηταν σκετη καυλα.
      πιστευω να καταλαβαινεις τι θελω να πω.