Πέρυσι, ένας πλούσιος Ελβετός επιχειρηματίας ζήτησε από τους σχεδιαστές Bo Zolland του σουηδικού design studio Vizualtech, και Robert Palm, έναν ανεξάρτητο Ελβετό σχεδιαστή να δημιουργήσουν το Growler E, ένα one-off αυτοκίνητο ήταν μια σύγχρονη εκδοχή της θρυλικής Jaguar E-Type.

Η αποδοχή που γνώρισε το αυτοκίνητο ήταν μεγάλη και έτσι το αυτοκίνητο πέρασε στη παραγωγή και σήμερα είναι αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες. Το όνομα του Lyonheart K. Η ρετρό του σχεδίαση ακολουθεί πολύ αυτά του one-off μοντέλου, έχοντας ωστόσο μερικές αλλαγές. Φορά νέα φωτιστικά σώματα, 20″ πολυάκτινες ζάντες, διαθέτει clamshell καπό και LED φωτιστικά σώματα.

Το σώμα του είναι κατασκευασμένο από carbon ενώ το σασί του από αλουμίνιο. Συνολικά ζυγίζει 1.575 κιλά και στο εσωτερικό υπάρχουν δερμάτινες επενδύσεις, ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας το οποίο κρύβεται μέσα στο ταμπλό, ξύλινα διακοσμητικά, ξύλινο τιμόνι, καθώς και λεπτομέρειες από βουρτισμένο αλουμίνιο και χρώμιο.

Κάτω από το καπό του βρίσκεται ο κομπρεσοράτος 5.0 λίτρων V8 κινητήρας, απόδοσης 550 ίππων με 680 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3.9 δευτ. με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ/ώρα.

Πόσο κοστίζει; 495.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ! Είπαμε, η μοναδικότητα και η ρετρό σχεδίαση κοστίζει. Μπρος στα κάλλη θα μου πεις τι είναι τα χρήματα; Όλο και κάποιοι θα βρεθούν που θα την αγοράσουν και να περιμένουν 18 μήνες ώστε να την οδηγήσουν.

[Πηγή: Lyonheart ]

Δελτίο Τύπου

LYONHEART K

A New, Truly British Luxury Sports Car

The LYONHEART K, an all-new, truly British luxury sports car, is launched today.

Classic Factory, the Swiss design company, recently enjoyed a huge worldwide success with its modern interpretation of the legendary Jaguar E-Type, designed by Robert Palm in collaboration with Bo Zolland. In order to meet customer demand, decision was taken to build a limited series.

Robert Palm, CEO of Classic Factory, said: “We want to make the ‘Made In England’ label into a truthful concept, not just a statement. Every part of the Lyonheart K is developed, engineered and hand-built in England. The design clues of the Lyonheart K reflect Britishness at its best: cool, elegant, refined, understated yet powerful and dynamic.”

The 5.0 Litre Supercharged V8 delivers 550PS and 680Nm of torque. Carbon fibre panels cover a state-of-the-art aluminium chassis, keeping the weight below 1600kg. The Lyonheart K reaches 100kph in under 4 seconds and tops 300kph (electronically limited).

Lyonheart’s design philosophy is simple, use only genuine materials: carbon fibre, leather, veneer, polished stainless steel, brushed aluminium and chromed metal, nothing else. Extreme attention has been given to every exterior and interior detail. The aluminium engine is revealed by opening the traditional, front-hinged clamshell bonnet.

The Lyonheart K is entirely hand-built in Coventry by skilled craftsmen and a new company has been founded: Lyonheart Cars Ltd. The order books for the 50 first Lyonheart K cars are now open at a basic price of EUR 495,000 (without taxes). The estimated delivery time is 18 months.

  • Mercforever!

    Α-Π-Ι-Θ-Α-Ν-Ο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • πολύ όμορφο όντως…
    αλλά προτιμώ αυτή την έκδοση!!!
    https://www.autoblog.gr/2011/05/25/eagle-e-type-lightweight-speedster/

  • G Kal

    TROMEROOO!

  • GiorgioValoValkanos

    πόσο τέλειο.. το μόνο που δν μου αρέσει σε αυτού του τύπου είναι το ξύλινο τιμόνι.. :/

  • violator

    εξαιρετικό

  • Εγώ πάλι προτιμώ την προηγούμενη version, την Growler
    https://www.autoblog.gr/2011/02/23/the-growler-e-2011-celebrating-the-jaguar-e-type/ 
    Τώρα μου φαίνεται την χάλασαν λίγο (με έμφαση στο λίγο- και τα δύο παραμένουν απίστευτης ομορφιάς, απλά στις λεπτομέρειες προτιμώ την Growler)

  • GioKak

    Θα προτιμούσα λίγο πιο διακριτικά, μικρότερα σε μέγεθος και πιο καμπυλωτά φανάρια (όχι όμως διπλά όπως στην Growler) και την εξαφάνιση των νίκελ τμημάτων από το πλάι και τον εμπρός προφυλακτήρα(μόνο τα δύο πλαϊνά, όχι αυτά μέσα στον αεραγωγό της μάσκας).

    Στο εσωτερικό θα προτιμούσα το starter button να μην είναι πάνω στο λεβιέ αλλά κάπου αλλού πιο διακριτικά, δεν χρειάζεται να είναι τόσο εμφανές για να δείχνει ακόμα πιο ρετρό.

    Κατά τα άλλα, σκοτώνει!…