Εδώ και μερικές ημέρες τον γύρο του internet κάνει μια ιστορία όπου ένας κάτοχος ενός Tesla Roadster ανέφερε ότι οι μπαταρίες του αυτοκίνητου του, brickάραν (κοινώς χάλασαν και δεν φορτίζουν πλέον) εντελώς όταν η στάθμη τους έπεσε κάτω από το 95%. Όπως δηλώνει ο Michael Degusta, ο ιδιοκτήτης που δημιούργησε όλο αυτό το χαμό, πλέον η ζημιά είναι μη αναστρέψιμη αφού οι μπαταρίες του αυτοκίνητου του δεν φορτίζουν και ότι πρέπει να πληρώσει 40.000 δολάρια ώστε να τις αντικαταστήσει μιας και η Tesla δεν δέχεται ότι είναι δικό της πρόβλημα για να το καλύψει με εγγύηση.

H Tesla με δελτίο τύπου που εξέδωσε αναφέρει ότι οι μπαταρίες της μπορούν να παραμείνουν για εβδομάδες αλλά και για μήνες αφόρτιστες χωρίς να φτάσουν ποτέ στο 0% της φόρτισης του. Ειδικά μόλις αυτή πέσει κάτω του 5%, τα αυτοκίνητα αρχίζουν και προειδοποιούν ηχητικά αλλά και οπτικά τον οδηγό ότι πρέπει να φορτίσει τις μπαταρίες του αυτοκίνητου του. Ωστόσο στο βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου, η Tesla γράφει ότι η εκτεταμένη αποφόρτιση των μπαταριών του αυτοκίνητου, μπορεί να οδηγήσει στην μόνιμη βλάβη των μπαταριών του και προτρέπει τον οδηγό αν έχει σκοπό να αφήσει το αυτοκίνητο για περισσότερο από 15 ημέρες ακινητοποιημένο, ας το βάλει στην πρίζα για να φορτίσει.

Ωστόσο τελικά φαίνεται ότι Decusta μαζί με έναν συνεργάτη του θέλησε να κάνει κακό στην Tesla δυσφημίζοντας την. Μετά τον Decusta, και ο Max Drucker βγήκε και κατηγόρησε την Tesla ότι έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το δικό του Roadster. Ο Drucker δηλώνει ότι οδηγούσε το Roadster του με τις μπαταρίες του να είναι φορτισμένες στο 25% και στη συνέχεια το άφησε ακίνητο για 6 εβδομάδες. Ο Drucker και ο Decusta αρνούνται ότι έχουνε κάποια σχέση μεταξύ τους και ότι πρόκειται για δύο ξεχωριστές περιπτώσεις, αλλά τελικά όπως έδειξε το Google, (ουδέν κρυπτον πλέον από τον γίγαντα της αναζήτησης) οι δύο τους είναι συνέταιροι σε τουλάχιστον τέσσερις εταιρίες. Αξίζει να διαβάσεις αυτό, αυτό και αυτό το άρθρο (καθώς και τις πηγές) ώστε να βγάλεις τα συμπέρασμα σου, αν και προσωπικά πιστεύω ότι η αλήθεια βρίσκεται όπως πάντα κάπου στη μέση.

[Πηγή: theunderstatement, Jalopnik (1), (2), Green Car Reports (1), (2), Autopia]