Ο CEO της Fiat και της Chrysler, Sergio Marchionne, έχει αναθεωρήσει τον στόχο του 2012 κατά 500.000 μονάδες ενώ έχει υπογράψει και νέα σύμβαση με 86.000 υπαλλήλους στην Ιταλία, ωστόσο ίσως προχωρήσει και σε δραστικότερα μέτρα αφού προβλέπει ότι η οικονομική κατάσταση της Ευρώπης, θα συνεχιστεί τουλάχιστον έως το 2014. Στην Αμερική, τα εργοστάσια της Chrysler λειτουργούν 100% και ήδη η εταιρία εισάγει αυτοκίνητα από τον Καναδά, το Μεξικό αλλά και την Ευρώπη ώστε να ικανοποιήσει το ένα τρίτο της ζήτησης στην Αμερική.

Ο ισχυρός άντρας του Fiat Group, μιλώντας στην Corriere della Sera, δήλωσε ότι τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία να αυξήσουν την παραγωγή τους τα εργοστάσια της Ιταλίας, αντισταθμίζοντας την πτώση στην εγχώρια και την ευρωπαϊκή αγορά. Δήλωσε σίγουρος ότι θα καταφέρουν, ωστόσο, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου, ότι αν τα εργοστάσια δεν αντεπεξέλθουν θετικά στη νέα πρόκληση, τότε θα τεθούν αντιμέτωπα με ολέθριες συνέπειες, κλείνοντας τα 2 από τα 5 εργοστάσια της Fiat στην Ιταλία, αν αυτά δεν πιάσουν τους στόχους τους.

Τα εργοστάσια που πιθανότατα θα κλείσουν, είναι αυτά του Mirafiori στο Τορίνο αλλά και αυτό στη πόλη Cassino στη κεντρική Ιταλία. Το πρώτο έχει δυνατότητα να κατασκευάζει 200.000 αυτοκίνητα ετησίως. Σε αυτό κατασκευάζονται τα Fiat Punto, Alfa Romeo MiTo και Lancia Musa, ενώ εκεί θα κατασκευάζεται και το νέο μικρό SUV της Jeep, το οποίο θα πωλείται σε όλο τον κόσμο. Το δεύτερο, έχει δυνατότητα να κατασκευάζει 300.000 αυτοκίνητα ετησίως και εκεί ο όμιλος κατασκευάζει τα Fiat Bravo, Alfa Giulietta και Lancia Delta.

[Πηγή: Autonews | Photo Copyright: REUTERS/Giorgio Perottino]

  • MitsosDaBest

    Μόλις είδα το άρθρο, στην αρχή νόμιζα πως αυτός στη φωτογραφία είναι ο Αντώνης Σαμαράς… =Ρ

  • Downing

    Λαθος δαχτυλο απλωσε,το επομενο ειναι το σωστο xD.

  • sofokles5 (ex sofokles)

    auto de prepei na to dehtoun oi italoi. na aei na gamithei o kathe ceo pou koitaei to hrima, thelei na lei oti poyla italika ohimata ta opoia ftihnodai sto mexico. e oxi re pstara

  • gkast79

    ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΗΓΜΑ ΕΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ  MIRAFIORI ΣΤΟ ΤΟΡΙΝΟ .
     ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ…ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ  ΜΕ ΠΡΙΜ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ….
    ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ…ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ………………?????????

  • ggarfe

    Έτσι είναι αυτά τα πράγματα…
    Δυστυχώς το κεφάλαιο δεν γνωρίζει πατρίδα. Η FIAT μετά την εξαγορά της chrysler έχει εργοστάσια σε Αμερική, Καναδά καί Μεξικό.
    Ήδη το εργοστάσιο της στη  Πολωνία παράγει όσα παράγουν όλα τα εργοστάσια στην Ιταλία…
    Η FIAT – BRASIL είναι χρυσωρυχείο ενώ καί η fiat Τουρκίας είναι σε λειτουργία 100%.
    Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.
    Ό μόνος τρόπος για να παραμείνει η fiat στην Ιταλία είναι η αύξηση των πωλήσεων στην Ιταλική αγορά.
    Όσο δεν αυξάνονται τόσο η fiat θα απομακρύνεται από τη μαμα πατρίδα.
    Αν οι Ιταλοί καί οι Γάλλοι αγοραστές δεν΄δώσουν ώθηση στην παραγωγικότητα των Ιταλικών καί Γαλλικών αυτοκινητοβιομηχανιών, θα βρεθούν μπροστά σε πολύ δυσάρεστες καταστάσεις…

    • Iceman_Kimi

      Δεν λενε αδικα una faccia una razza. Και οι Ιταλοι καλο εμαθαν τοσα χρονια και τωρα δεν ξερουν τι να κανουν που έσφιξε ο κλοιος.

    • ggarfe

      Πιστεύω ότι δεν ισχύει το Una Faccia Una Razza.
      Καί υπάρχουν ισχυρά επιχειρήματα γι’ αυτό.
      α)Η νέα κυβέρνηση αν καί φυτευτή καί αυτή, δεν έχει καμία σχέση με τη δική μας.
      Είναι ένα σχήμα μικρό καί ευέλικτο με μόλις 11 υπουργούς.
      Καμία σχέση με το δικό μας πανηγύρι των 49 καρναβαλιστών…
      β)Στην Ιταλία υπήρξε μέχρι καί κίνηση μεγαλοεπιχειρηματιών για συνεισφορά στο κράτος.
      Σε αντίθεση με τους δικούς μας που ενώ δηλώνουν φτωχοί, έτρεξαν να βγάλουν 50 δις€ στην Ελβετία, έχοντας ήδη βγάλει τις επιχειρήσεις τους στην Βουλγαρία…
      Ανάμεσα στους Ιταλούς επιχειρηματίες που δήλωσαν την υποστήριξη τους στην Ιταλική οικονομία καί ο γνωστός σ’ εμάς Μοντετζέμολο ο οποίος πρότεινε την αύξηση της φορολογίας των πλουσίων…
      Η διαφορα νοοτροπίας είναι τρομακτική!
      γ)Η fiat επέλεξε να επενδύσει 800 εκατομμύρια € στην ολοκληρωτική ανανέωση του Πομιλιάνο Ντ’άρκο καί να μεταφέρει εκεί την παραγωγή του νέου panda!
      Η εύκολη λύση θα ήταν το λουκέτο καί η συνέχιση της παραγωγής της νέας γενιάς panda στην Πολωνία…

      Από εκεί καί πέρα όμως η fiat καί η κάθε fiat είναι μια επιχείρηση καί μάλιστα πολυεθνική η οποία έχει μετόχους οι οποίοι ζητάνε τα λεφτά τους καί δεν έχουν καμία διάθεση καί καμία όρεξη για συναισθηματισμούς.
      Money talks!

      Γι’αυτό λέω ότι πλέον είναι στο χέρι των Ιταλών καταναλωτών τι θα κάνουν…
      Είναι σαν να λέμε εμείς οι Έλληνες αντί να αγοράζουμε μπισκότα ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ που είναι Ελληνικά, να τρέχουμε στα LIDL καί να αγοράζουμε Γερμανικά…

      Ε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας…

      Γι’αυτό μάλιστα καί η fiat στο νέο commercial του panda προσπαθεί να τονώσει το Εθνικό στοιχείο του νέου panda…

      H διαφήμιση έχει εμπνευστεί από το αντίστοιχο imported from detroit της chrysler.
      Στην Αμερική είχε επιτυχία. Το εντυπωσιακό στην όλη ιστορία είναι ότι τελικά οι Αμερικανοί(ένας λαός που έχει προέλθει από τα αποβράσματα όλου του υπόλοιπου πλανήτη, μιας καί οι γνήσιοι Αμερικανοί είναι οι Ινδιάνοι)έχουν πολύ μεγαλύτερη Εθνική συνείδηση από τους Ευρωπαίους, με εξαίρεση τους Γερμανούς που πάντα θα λατρεύουν τον Χίτλερ…

      http://www.youtube.com/watch?v=_m_r3luOu3s

    • gkast79

      ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΕΡΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΙΩΝ (PSA- FIAT) . ΔΕΝ EINAI KAI OTI ΚΑΛΥΤΕΡΟ . ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΚΟΙΝΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΝΕ ΜΕΝ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ……..????????

    • ggarfe

      Όχι απαραίτητα. Συνεργασία καί μείωση του κόστους σημαίνει καί περισσευουμενα λεφτά για ανάπτυξη νέων μοντέλων, τα οποία σημαίνουν μεγαλύτερες πωλήσεις τα οποία σημαίνουν αύξηση της παραγωγικότητας των εργοστασίων.