H Goodyear συνεργάζεται με την NASA εδώ και αρκετά χρονιά και στη Γενεύη παρουσίασε ένα νέο “ελαστικό” για τα διαστημικά οχήματα, το “Spring Tire” το οποίο είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο. Το ελαστικό μπορεί να κινηθεί με μεγάλη άνεση στα βραχώδη εδάφη των πλανητών και αν χαλάσει κάποιο μέρος του, αυτό δεν επηρεάζει την λειτουργία του, αφού το ελαστικό μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί ακόμη και με μερικώς κατεστραμμένο.

[Πηγή: Goodyear]

Δελτίο Τύπου

Goodyear ‘Spring Tire’ Engineered to Withstand the Harshest Environments on the Moon and Possibly the Toughest Places on Earth

Geneva, Switzerland, March 6, 2012 – The Goodyear ‘Spring Tire’, which was co-developed by The National Aeronautics and Space Administration (NASA), represents a future tire concept that could be used to explore the outer reaches of space, and possibly the most brutal terrains here on earth.

The Spring Tire offers 800 load bearing springs and is designed to carry heavy vehicles over much greater distances than the wire mesh tire previously used on the Apollo Lunar Roving Vehicle (LRV), which Goodyear also helped design and construct in 1971. The air-less tire could allow for broad exploration and potential development of future outposts on the moon, or possibly allow vehicles to travel to places on earth where current tires could never go.

“This tire is extremely durable and very energy efficient,” noted Joe Lettieri, Goodyear’s lead researcher on the Spring Tire project. “The spring design contours to any surface providing maximum traction. All of the energy used to deform the tire is returned when the springs rebound, so it will not generate heat like a pneumatic tire.”

While a hard impact might cause a pneumatic tire to puncture and deflate, any trauma to the Spring Tire would likely only damage one of the 800 load bearing springs. Along with having this ultra-redundant characteristic, the Spring Tire has a combination of overall stiffness yet flexibility that allows off-road vehicles to travel fast over rough terrain with relatively little motion being transferred to the vehicle.

According to NASA and Goodyear engineers, development of the original Apollo lunar mission tires, and the new Spring Tire were driven by the fact that traditional rubber, pneumatic (air-filled) tires used on Earth have little utility on the moon. This is because rubber properties vary significantly between the extreme cold and hot temperatures experienced in the shaded and directly sunlit areas of the moon. Furthermore, unfiltered solar radiation degrades rubber, and pneumatic tires pose a high risk of deflation on the moon.

In 2010, Goodyear was honored with the R&D 100 award for its Spring Tire technology. Goodyear continues to run tests on Spring Tire in their R&D laboratories to determine potential applications for this technology. The Spring Tire will be on display on the Goodyear Dunlop stand 2056 at the 2012 Geneva International Motor Show from March 8-18.

  • Η τεχνολογία προχώραει…και εδώ μας λένε οτι δεν μπορούν να φτιάξουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μεγάλη αυτονομία…ευτυχώς ξυπνάμε σιγά σιγά…

    • hellboy

      αν σκεφτεις οτι η τεχνολογια υπαρχει απο τον μεσαιωνα και απλα τροποποιηθηκε με νεο μεταλο και φτιαχτηκε σε ενα καλουπι….η τεχνολογια ηδη υπηρχε/υπαρχει αλλα τα απλα για τους επιστημονες ειναι οτι ο κυβος του ρουμπικ για εμας!!!!!!!!!!!!!http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/Eastern_riveted_armor.JPG

      xaxaxaaxax!!!!!!!!!!!!!

    • Απλά είναι το συμφέρον….τόσα χρόνια πώς θα τα καβάτζοναν???….

  • Constantine

    Θα μπορούσαμε εδώ και 1000 χρόνια τουλάχιστον να είχαμε κατακτήσει το διάστημα , τώρα ο Αρης να ήταν αποικία της Γης και να παίρναμε μέταλλα και ορυκτά απο αστεροειδής  . Και αν προσθέσουμε και την απόκρυφη ιστορία του ανθρώπου αυτό θα μπορούσαμε να το είχαμε κάνει εδω και χιλιάδες χρόνια

    Και καθόμαστε όμως ανα τους αιώνες και τρωγόμαστε για το ποιος θα ελέγχει ποιον , για το ποιος θα εχει τα πιο πολλά λεφτά (χαρτάκια) για το ποιος θα διοικεί αυτον τον γαμημένο πλανήτη , ενω όλο το σύμπαν ειναι γεμάτο πλούτο και αφθονία και όλο πάμε εκατοντάδες  χρόνια πίσω κάθε φορά . 

    Αντι να δίνουμε λεφτά για τέτοιες τεχνολογίες και για την καταπολέμηση της φτώχειας , της αρρώστιας και της πεινάς που θα το λύναμε σε 1 χρόνο το θέμα  , δινουμε για όπλα και για παγκόσμιο έλεγχο 

    Στην ταινία “Ο Δικηγόρος του Διαβόλου” , ο Αλ Πατσίνο που υποδύεται τον διάβολο λεει μια κορυφαία ατάκα στο τέλος της ταινίας….

    ” Ματαιοδοξία , η αγαπημένη μου αμαρτία ” 

  • HF_Turbo

    Ωραία πολύ χαίρομαι όταν βλέπω νέες τεχνολογίες. 

    Τώρα που στο σκέφτομαι, νομίζω ότι είναι ότι πρέπει για τους Ελληνικούς δρόμους :)