Ούτε η ίδια η Lamborghini πίστευε ότι η Aventador J θα κάνει τόσο μεγάλο buzz στο κοινό και έτσι έβγαλε ανακοίνωση ώστε να μας πει ότι μέχρι σήμερα έχουνε γίνει περισσότερα από 21.5 εκατ. αναζητήσεις στο Google σχετικά με το νέο της αυτοκίνητο. Το video “Aventador J – The Making Of”, έχει ήδη περισσότερες από 325.000 views, το περιοδικό Autoweek του έχει δώσει το βραβείο του “Best of Show” ενώ το site της Lamborghini στις 6 Μαρτίου έκανε ρεκόρ κίνησης. Τέλος στο twitter έχει περισσότερα από 6.800 tweets με θέμα την Aventador J και συνολικά περισσότερα από 40 εκατ. impressions έχουνε γίνει παγκοσμίως.
Ο Stephan Winkelmann, CEO και της πρόεδρος της Lamborghini δήλωσε ότι:
Ξέραμε ότι η Aventador J είναι κάτι το εντελώς ξεχωριστό, αλλά δεν είχαμε προβλέψει μια τέτοια αντίδραση. Είμαστε ικανοποιημένοι από την απάντηση σε αυτό το αυτοκίνητο και ανυπομονούμε να πιέσουμε τα όρια του σχεδιασμού και της τεχνολογίας στα μελλοντικά προϊόντα και στις επόμενες γενιές των αυτοκινήτων μας.
[Πηγή: Lamborghini]
[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]
LAMBORGHINI AVENTADOR J LAUNCHED TO WORLDWIDE ACCLAIM
Automobili Lamborghini’s new Aventador J, unveiled at last week’s Geneva Motor Show, was met with worldwide acclaim and has captured vast global interest, resulting in:
- More than 21.5 million organic Google searches
- The most popular show-week YouTube sports car video; “Aventador J – The Making Of” currently has more than 280,000 views (category “Auto and Vehicles”)
- “Best of Show” Winner – Autoweek magazine
- A new daily traffic record at www.lamborghini.com
- More than 6,800 tweets with a worldwide exposure of more than 40 million impressions
The new Lamborghini, the brand’s most uncompromising open super sports car ever, is proclaimed by many to be the surprise star of the Geneva Motor Show, shocking automotive media and enthusiasts with its extreme approach, including boldly eliminating the roof and front windshield. Attendees were also awed by its unique paint color, a highly intensive red with a slight chrome effect, which was specially formulated for this highly exclusive vehicle.
“We knew the Aventador J was something quite special, but we did not anticipate such an overwhelming reaction to the car,” states Stephan Winkelmann, President & CEO of Automobili Lamborghini. “We are pleased by the response to this vehicle and look forward to pushing the limits of design and technology for future products and generations to come.”
For more details on the Lamborghini Aventador J, please visit the Lamborghini website, www.lamborghini.com.
[/learn_more]