Σε αντίθεση με τις Red Bull και Lotus, η McLaren εμπιστεύεται τη FIA για το αν καινοτόμο F-Duct που σχεδίασαν οι τεχνικοί της Mercedes είναι νόμιμο ή όχι. Γνωρίζουμε ότι η FIA έχει δηλώσει ότι δεν υπάρχει κάτι παράνομο στο σύστημα, αλλά το θέμα δεν έχει τελειώσει οριστικά. Η βρετανική ομάδα, μέσω του CEO της, Jonathan Neale, τονίζει ότι δε θα εμπλακεί περισσότερο στο θέμα.

Νομίζω ότι πρέπει να στηριχθούμε στη FIA για τη σωστή απόφαση. Η Mercedes ήταν πολύ γρήγορη στις κατατακτήριες, και υπάρχουν αρκετά πλάνα στο YouTube με τον Michael Schumacher να προσπαθεί να “προστατέψει” το μονοθέσιο από τους φωτογράφους.

Όλες οι ομάδες θα πρέπει να κινηθούν στο όριο των κανονισμών και της καινοτομίας, ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι γρήγορο, κάτι που είναι προκλητικό. Το ξέρουμε καλά. Αλλά, δεν καταλαβαίνω καλά το ακριβώς κάνει η Mercedes, και πρέπει να βασιστούμε στους συναδέλφους μας, στη FIA.

Αν έχουμε κάτι που πιστεύουμε ότι είναι καινοτόμο ή πιέζει την ερμηνεία των κανονισμών, είμαστε υποχρεωμένοι ν’ απευθυνθούμε στον Charlie Whiting και τους συνεργάτες του, και είμαι πολύ σίγουρος ότι αυτό θα έχει κάνει και η Mercedes, και πήρε μια απόφαση που είναι σωστή.

Φημολογείται ότι και η McLaren δοκίμασε κάποιο αντίστοιχο σύστημα, αλλά δε γνωρίζουμε κάτι περισσότερο γι’ αυτό.

[Πηγές: AutoSport | Photo Copyright: HOCH ZWEI/Vodafone McLaren Mercedes]