Μία από τις αρνητικές εκπλήξεις της φετινής σεζόν είναι η Red Bull Racing. Η RB8 όχι μόνο δεν είναι ένα μονοθέσιο που δεν κυριαρχεί σαν την RB7, αλλά δεν είναι και το ταχύτερο, όπως έχουμε δει στα δύο πρώτα Grand Prix. Το μονοθέσιο που έχει σχεδιαστεί κατά κύριο λόγο από τον Adrian Newey τα πηγαίνει καλύτερα στις μεγάλες αποστάσεις απ’ ό,τι στον έναν γύρο.

Κάτι που, σίγουρα, επηρεάζει την απόδοση της RB8 είναι η απαγόρευση του φυσητού διαχύτη. Η RB7 ήταν ένα μονοθέσιο που είχε σχεδιαστεί από την αρχή γύρω από ένα εξαιρετικό σύστημα εξατμίσεων, όμως η απαγόρευση της χαμηλής θέσης των απολήξεων έχεις κοστίσει περισσότερο στη RBR σε σχέση με τις υπόλοιπες κορυφαίες ομάδες.

Οι τεχνικοί των ομάδων έχουν επινοήσει διάφορες διατάξεις, ώστε να κατευθύνουν τον καυτό αέρα εκεί που επιθυμούν, κάνοντας χρήση του φαινομένου coanda, αλλά, σύμφωνα μ’ έναν μηχανικό της Red Bull, οι εξατμίσεις τής McLaren είναι εξαιρετικές και κινούνται στα όρια των κανονισμών.

Η McLaren έχει ένα σύστημα εξατμίσεων που είναι στο όριο της νομιμότητας. Έτσι, ο Newey έπρεπε να κάνει κάτι γι’ αυτό.

Ο ανώνυμος μηχανικός υπονοεί τη νέα διάταξη που είχαν οι Αυστριακοί στις τελευταίες δοκιμές, αλλά αυτό δε φαίνεται να ήταν αρκετό, καθώς από την Αυστραλία, η Red Bull δοκιμάζει και μια νέα διάταξη, η οποία μοιάζει με την προηγούμενη.

Εκτός αυτού, ο Helmut Marko, αγωνιστικός σύμβουλος της ομάδας, υποστηρίζει πως το βασικότερο είναι η κατανόηση του μονοθεσίου, καθώς δε θα υπάρχουν αναβαθμίσεις στο Κινεζικό Grand Prix.

[Πηγή: Auto Blid | Photo Copyright: HOCH ZWEI/Vodafone McLaren Mercedes]

  • έλα μην ακούω για παρανομίες…

    • Δεν είπε ότι είναι παράνομες!! Αμέσως εσύ! Αντί να νευριάζει ο ταύρος με το κόκκινο, γίνεται το αντίθετο!!!!! :PPPPPPPPPP