Η Skoda θα βγάλει τη νέα γενιά της Fabia το 2014 και το νέο αυτοκίνητο των Τσέχων θα κατασκευαστεί και αυτό πάνω στη νέα αρθρωτή MQB πλατφόρμα του VW Group. Στη πλατφόρμα αυτή (Modular Transverse Matrix Platform), ο όμιλος θα κατασκευάσει 40 αυτοκίνητα με στόχο καθαρά την μείωση του κόστους αλλά και τον χρόνο παραγωγής των μοντέλων. Στόχος είναι πάνω στη πλατφόρμα αυτή, να κατασκευάσει περισσότερα από 6 εκατ. αυτοκίνητα των Audi, VW, Skoda και Seat έως το 2018, ώστε να γίνει αυτή η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, με 10 εκατ. πωλήσεις ετησίως.

Σύμφωνα με το Γερμανικό Autobild, η νέα Fabia θα φορά μια γκάμα κινητήρων TSI και TDI, όπου ανάμεσα τους θα βρίσκεται και ένας νέο τρικύλινδρος TDI. Θα διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο μεγαλώνοντας έτσι τον χώρο στο εσωτερικό.

Από την άλλη, το Βρετανικό Autocar δηλώνει ότι η Volkswagen ίσως πουλήσει σε τρίτες αυτοκινητοβιομηχανίες στο μέλλον, την νέα MQB πλατφόρμα της, αφού σε αυτή έχει επενδύσει πάνω από 60 δις ευρώ για την ανάπτυξη της.Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η VW, πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα θα κατασκευαστούν τα νέα Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Jetta, Tiguan, Touran, Sharan, Passat και Volkswagen CC, αφού με η πλατφόρμα έχει ευελιξία σχετικά με τα μετατρόχια, μεταξόνια, αλλά και την θέση των καθισμάτων, ενώ παρόμοια ευελιξία έχει και σε ότι αφορά τους κινητήρες, αφού μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς τροποποιήσεις είτε κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε κινητήρα φυσικού αερίου, είτε υβριδικό ή ηλεκτρικό κινητήρα.

Ο Michael Macht, μέλος του διοικητικού συμβουλίου του τμήματος παραγωγής της VW, δήλωσε ότι τα επόμενα δύο με τρία χρόνια θα είναι συναρπαστικά για την VW. Το 2013 θα πρέπει να επενδύσουν μερικά ακόμη χρήματα στη νέα πλατφόρμα, αλλά από εκεί και μετά, θα αρχίσει να γίνεται απόσβεση της επένδυσης, δηλώνοντας πεπεισμένος ότι τα οφέλη για το Group θα είναι μεγάλα.

Ανέφερε ότι θέληση τους, είναι να κρατήσουν την τεχνολογία τους αποκλειστικά για τους εαυτούς τους, αλλά μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, ίσως θα μπορούσαν να πουλήσουν την τεχνολογία αυτή σε τρίτους κατασκευαστές. Είπε ότι μια τέτοια κίνηση θα αξιολογηθεί στο μέλλον, εξετάζοντας κάθε πτυχή της, πάντα ως προς το συμφέρουν της VW.

[Πηγή: AutoBild, Autocar]

  • POLO R

    η Renault επένδυσε γύρω στα 200+ εκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη του φοβερού 1,6 dCi 130 hp..και η VW επένδυσε 60 δις ευρώ για την ανάπτυξη της MQB? δε θεωρώ τον εαυτό μου τόσο σχετικό με τα κόστη εξέλιξης αλλά σα πολλά μου φαίνονται τα χρήματα για την ανάπτυξη της MQB όσο αρθρωτή και αν είναι…..

    • φαντάζομαι ότι με αυτά τα χρήματα εννοούν και τις αλλαγές που έκαναν στα εργοστάσια τους κτλ, ώστε να μπορούν να την κατασκευάζουν

  • δηλαδή μέχρι το 2018 θα πουλάνε το ίδιο αυτοκίνητο και θα κάνει facelift κάθε χρόνο για να τα πλασάρει σαν καινούργια

    • POLO R

      λες και η Ford, η TOYOTA ή η BMW δεν μπορούν να περουσιάσουν τα επόμενα χρόνια μια εξίσου καλή και ευμετάβλητη πλατφόρμα..το χειρότερο με τη VW είναι η αλαζονεία που τη χαρακτηρίζει και το αλάθητο που διεκδικεί..λες και οι άλλοι θα κοιτάνε σα χάνοι….

    • Julio

      Οτι κανουν οι περισσοτεροι δηλαδη,που ειναι το περιεργο

  • το group απτελειται απο τισ γνωστεσ μαρκεσ!!!!
    h OPEL ανηκει στη GM…..
    to PSA synerzazetai με BMW…
    η MERC..ειναι MERC !!!!!
    η RENAULT με NISSAN !!!!!!!
    opote ti emeine????
    η HYUNDAI me tin KIA…….alla το κοβω πολυ δυσκολα!!!!!
    η ΤΟΥΟΤΑ….αλλα και αυτη δυσκολα αφου ειναι ο μεγαλοσ ανταγωνιστησ!!!!
    SUZUKI…..αλλα ακομα τρεχουν στα δικαστηρια……
    opote mallon gia HONDA ή MITSUBISHI !!!!!!
    ωρε και μετα γλεντια αμα γινει κατι τετοιο!!!!!!!!  :-P

    • pariah

      Βabino ποτέ δεν ξέρεις. Είχε βγει βρώμα ότι υπηρχε πιθανότητα η mercedes να έπαιρνε την πλατφόρμα του νέου golf για την a class. bmw-mercedes ήδη συνεργάζονται στα υβριδικά και υπάρχει ενδιαφέρον και για τα μοτέρ. Χώρια ότι είχε γίνει κρούση συνεργασίας και ανάμεσα στις 2 για την aclass. Τελικά για την ώρα mercedes συνεργάζεται με renault-nissan/infinity σε πιο προχωρημένο στάδιο, bmw δίνει μοτέρ σε toyota και συνεργάζεται με το psa. Γενικά όλοι συνεργάζονται με όλους…

    • loeb

       Ετσι ειναι ολα γινονται στο βωμο του κερδους αλλα δεν θελουμε να το πιστεψουμε. Ειμαστε αθεραπευτα ρομαντικοι μαλλον :P

    • pariah

      Ακριβώς loeb. Μόνο στα flagships μπορείς να πεις ότι το εκάστοτε μοντέλο αντικατοπτρίζει την φιλοσοφία και τεχνολογία της εταιρίας.

    • gkast79

      ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ …ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΘΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ …ΠΑΣΑΤΕΜΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΦΕΙ VW GROUP .
      ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ……

    •  nai πλεον υπαρχουνσυνεργασιεσ σε ολα και με ολουσ!!!
      απλα ηθελα λιγο να αναψω τα αιματα με τουσ JAPAN lovers !!!!!
      ετσι οπωσ το εθεσα δικιο δεν εχω???  :-P
      και μετα αν γινει κατι τετοιο…..αντε να δω που θα κρυγτουν!!!!  :-P

    • pariah

      Tι να κρυφτούν μωρε…οι περισσότεροι από αυτούς τους κολλημένους ξέρουν μόνο την ιστορία της εταιρίας που υποστηρίζουν χωρίς να έχουν ιδέα οι άλλοι τότε τι έβγαζαν. Eλάχιστα παιδιά ξέρουν γενικά από διάφορες εταιρίες τι παίζει…

      Όσο για το κρύψιμο, δεν είδα πουθενά απάντηση όταν ανέβηκαν παραδείγματα badge engineering και από άλλες εταιρίες, όταν υπήρξε θέμα ανακλήσεων ή όταν η toyota αποφάσισε να βάλει bmw diesel μοτέρ και η honda turbo type R…Η τελευταία είναι περίπτωση bmw “η αληθινή δύναμη δεν συμπιέζεται”….

  • MitsosDaBest

    Δηλαδή θα παίρνεις ένα Phaeton με 100.000€ που θα είναι οδηγικά σχεδόν ίδιο με ένα P(s)olo των 15.000€;

    Αντί να κοιτάξουν πως να βελτιώσουν τα οχήματά τους, κοιτάνε πως θα κερδίσουν λεφτά. Classic Germans.

    • όλοι θέλουν έχουν στο μυαλό τους το κέρδος αλλά αυτοί εδώ επειδή θέλουν να γίνουν πρώτοι το έχουν μαμισει το θέμα

    • Julio

      Απο που καταλαβες φιλε οτι ενα Phaethon των 100.000 θα ειναι οδηγικα σχεδον ιδιο με ενα Polo των 15.000?Ξερεις κατι περισσοτερο που εμας μας διαφευγει?

  • ggarfe

    Πόσα;;; 60 δις €;;; Σιγά μην έχουν επενδύσει καί τον προυπολογισμό των ΗΠΑ…

    Δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσει άλλος κατασκευαστής την MQB.

    Η MITSUBISHI δεν θα δώσει ούτε 1 σεντ για την πλατφόρμα της φαουβε. Η MITSUBISHI είναι σε συνεργασία με τον όμιλο PSA, ο οποίος έχει προχωρήσει στην απόκτηση ενός μικρού ποσοστού της Ιαπωνικής φίρμας.

    Οπότε έκλεισε καί αυτή πόρτα…
    Για τη HONDA δεν το συζητώ καν. Όπως επίσης καί για τη MAZDA.

    Οι μόνοι κατασκευαστές που θα μπορούσαν να θεωρηθούν πιθανοί αγοραστές, είναι οι Κινέζοι.
    Ούτε καί αυτό όμως θα γίνει γιατί με τα λεφτά που θα έπρεπε να δαπανήσουν θα έπρεπε να πουλάνε τα αυτοκινητα τους στις τιμές του ανταγωνισμού.

    Απόσβεση από το 2014 καί βλέπουμε…

    Η τακτική της φαουβε την έχει οδηγήσει στην απόλυτη απομόνωση. Τώρα αρχίζει να φαίνεται πόσο μεγάλο λάθος ήταν η διάλυση της συνεργασίας με τη SUZUKI.

    Θυμάμαι ένα μεγαλοστελεχος της φαουβε που δήλωνε πριν κανά χρόνο ότι:
    ¨Η vw είναι αρκετά μεγάλη ώστε να προχωρήσει μόνη της…”

    Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς μεγάλε!

  • Dante16

    wpa xalarwste oloi edw pera..les k mpikame k vlepoume sxolia ap tous general managers twn etairiwn..xalarwste oloi kai fate mia pasta..oloi eidhmones ginate..