Το VW Group μειώνει το κόστος παραγωγής των μοντέλων του κατά 5 δις ευρώ ετησίως

Σχετικά άρθρα

Το VW Group είναι σίγουρα από εκείνες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που εκμεταλλεύεται την κοινή χρήση πλατφορμών για την κατασκευή των μοντέλων των εταιριών που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της. Τι κερδίζει με αυτόν τον τρόπο; Ασφαλώς χρήματα αφού μπορούν και πουλούν πολλές παραλλαγές του ίδιου μοντέλου. Ωστόσο ο όμιλος θέλει να αυξήσει περαιτέρω τα κέρδη σύμφωνα με τον CEO του ομίλου, Martin Winterkorn, ο οποίος μιλώντας στο Bloomberg, δήλωσε ότι ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει για το VW Group με τον ερχομό του νέου Audi A3.

Το νέο A3 θα παρουσιαστεί στη Γενεύη τον Μάρτιο και θα είναι το πρώτο μιας σειράς 40 μοντέλων, το οποίο θα κάνει κοινή χρήση τυποποιημένων ανταλλακτικών, όπως είναι τα συστήματα ανάρτησης, τα κιβώτια ταχυτήτων, οι κινητήρες, οι άξονες μετάδοσης αλλά και το σασί, αφού θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα MQB που θα φορά και το νέο VW Golf. Το πρόγραμμα θα τρέχει αρχικά στα τρία μεγάλα εργοστάσια του ομίλου, στο Ingolstadt, στο Wolfsburg, και στο Zwickau και θα επηρεάσει συνολικά 3.5 εκατ. αυτοκίνητα.

Με αυτό, ο όμιλος θέλει να μειώσει το κόστος παραγωγής κατά 20%, μειώνοντας ταυτόχρονα και τον χρόνο συναρμολόγησης του κάθε αυτοκινήτου κατά 30%. Τα κέρδη από την κίνηση αυτή θα αγγίζουν τα 5 δις ευρώ ετησίως ενώ παρόμοια κίνηση έχει κάνει και η BMW η οποία δήλωσε ότι το κόστος κατασκευής της νέας 3-αρας έχει μειωθεί από 7% έως 9%, αφού χρησιμοποιεί στοιχεία από τη Σειρά 1 και την Σειρά 5. O Winterkorn ωστόσο δηλώνει ότι το κάθε μοντέλο του ομίλου θα είναι εντελώς διαφορετικό από τα υπόλοιπα και θα έχει την δική του προσωπικότητα.

Τέλος, η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα ετοιμάσει νέα διαφήμιση για το Super Bowl με θέμα το νέο Beetle μετά την τεράστια επιτυχία που έκανε πέρυσι η διαφήμιση “The Force” αλλά και η “Black Beetle”.

[Πηγή: Bloomberg, Volkswagen]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

VOLKSWAGEN RETURNS TO THE SUPER BOWL

New 60-second ad features the all-new 2012 Beetle, Volkswagen’s redesigned icon

Herndon, VA – Volkswagen of America, Inc. announced today it will advertise during the Super Bowl® for the third consecutive year. Following the success of last year’s two 30- second spots, Volkswagen will premiere one 60-second spot at the beginning of the third quarter of Super Bowl XLVI.

The spot will feature the all-new Beetle, which arrived in dealerships in September. The 2012 Beetle was teased as a silhouette in last year’s advertisement, but the iconic redesign is now ready for its Super Bowl close-up.

“Volkswagen is excited to showcase the all-new 2012 Beetle on football’s biggest stage. The Super Bowl is the perfect platform to feature the bold, dynamic, and sportiest Beetle ever made,” said Tim Mahoney, Chief Product and Marketing Officer, Volkswagen of America, Inc.

Volkswagen enjoyed unprecedented success after last year’s Super Bowl spots, “The Force” and “Black Beetle”. “The Force”, which featured the 2012 Passat and mini Darth Vader, quickly became a pop culture phenomenon when it debuted online before the Super Bowl. It was voted the Number One ad of the year by ADWEEK and continues to be a hit with consumers, racking up more than 45 million views on YouTube.

The overwhelming attention from the commercial piqued interest in the 2012 Passat months before it hit the market. This ensured that the car entered the market with momentum, with more sales in its first two months than the last Passat model sold in all of 2010.

“Black Beetle” teased the all-new Beetle’s muscular shape, generating strong interest for the newly redesigned car months before it hit dealerships. The 2012 Beetle is available in two forms: stylish Beetle and sporty Beetle Turbo. All models offer standard technology features such as Bluetooth® and an iPod® interface, heatable front seats, and a ‘kaeferfach’ secondary glovebox.

More details about the 2012 Volkswagen Super Bowl ad will follow, but expect a fully integrated digital, social media, and grassroots campaign to accompany the spot that will run during one of TV’s most-watched events.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Renault πούλησε 99.132.100 μετοχές της στη Nissan, αξίας €358 εκατ.

Μετά την πρώτη πώληση μετοχών της Nissan στις 13 Δεκεμβρίου 2023, ο όμιλος της Renault ολοκλήρωσε σήμερα μια δεύτερη συναλλαγή, και πούλησε στη Nissan...

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...
Autoblog.gr