FIA: Ο κανονισμός για τις εξατμίσεις μπορεί ν’ αλλάξει το 2013

Σχετικά άρθρα

Με τους φετινούς κανονισμούς για την περιοχή των εξατμίσεων, αλλά και τους περιορισμούς στις χαρτογραφήσεις, η FIA θέλησε εξαφανίσει τα καυσαέρια που φτάνουν στον διαχύτη, με στόχο την παραγωγή επιπλέον κάθετης δύναμης. Οι τεχνικοί των ομάδων, ωστόσο, είναι πιο έξυπνοι απ’ ό,τι πίστευε η FIA, με αποτέλεσμα να καταφέρουν να κατευθυνθούν τα καυσαέρια ξανά στον διαχύτη, χρησιμοποιώντας περίτεχνες διατάξεις. Η πιο ακραία και αποτελεσματική διάταξη είναι, μάλλον, αυτή της McLaren, αλλά πολύ αποδοτική είναι και της Sauber, με τη Red Bull να παίρνει έμπνευση απ’ αυτές.

Για όλα αυτά δεν ενδιαφέρεται ο Charlie Whiting, ο οποίος δηλώνει ότι ο κανονισμός μπορεί ν’ αλλάξει ξανά για την επόμενη σεζόν.

Γνωρίζαμε ότι οι ομάδες θα κάνουν ό,τι μπορούν, για να κατευθύνουν τα καυσαέρια χαμηλά, εκεί που θέλουν. Νομίζω ότι το η επίδραση είναι το 20% απ’ αυτό που είχαν. Φαντάζομαι ότι θα προχωρήσουμε περισσότερο το 2013. Οι μηχανικοί δεν μπορούν να ξεχνούν πράγματα από τη στιγμή που έχουν εφευρεθεί. Οι μηχανικοί υπάρχουν σημαντικά οφέλη από την εξέλιξη στην περιοχή εκείνη. Εμείς δεν μπορούμε να σβήσουμε τη μνήμη των μηχανικών όπως ενός υπολογιστή.

Γιατί, κ. Whiting, πρέπει να υπάρχει αυτός ο “πόλεμος” με τους τεχνικούς των ομάδων; Γιατί περιορίζεται την εξέλιξη των μονοθεσίων; Όποιος έχει την καλύτερη ιδέα για τις εξατμίσεις, θα πάρει πλεονέκτημα. Πού είναι το κακό; Τι πρόβλημα έχετε εσείς μ’ αυτό; Να επέμβετε, αλλά μόνο αν οι εξατμίσεις είναι παράνομες. Γιατί κάθε χρόνο, βάζετε όλο και περισσότερους περιορισμούς; Μήπως πρέπει αυτό να σταματήσει; Διότι, είναι ένας λόγος που κάποιοι έχουν σταματήσει να παρακολουθούν Formula 1

[Πηγή: GMM | Photo Copyright: Clive Mason/Getty Images/Red Bull Racing]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα